Home / Media / Τι τηλεθέαση έκανε ο Λάκης Λαζόπουλος;
Τι τηλεθέαση έκανε ο Λάκης Λαζόπουλος;
Πέμπτη, 3.4.2025, 09:44
Γιάννης Καρακασίδης@
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Με ένα νέο επεισόδιο του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» επέστρεψε το βράδυ της Τετάρτης (2/4) ο Λάκης Λαζόπουλος. Πολιτική και lifestyle επικαιρότητα μπήκαν ξανά στο μικροσκόπιο του ηθοποιού, ενώ δεν έλειψαν και οι καλεσμένοι-έκπληξη επί σκηνής. Ωστόσο, στη μάχη για την τηλεθέαση το κοινό φάνηκε να δίνει αλλού την ψήφο εμπιστοσύνης, με την σατιρική εκπομπή του MEGA να υποχωρεί σημαντικά.
Πιο συγκεκριμένα, την πρωτιά εξασφάλισε ο «Άγιος Έρωτας» με ποσοστό 19,9% και ο «Τιμωρός» συνέχισε το δυναμικό σερί για λογαριασμό του Alpha, αφού ακολούθησε με 15,5%. Οι σειρές του ΑΝΤ1 βρέθηκαν λίγο πιο πίσω με την τηλεθέαση να φτάνει στο 14,3% για το Grand Hotel και στο 13,5% για τα «Παιχνίδια Εκδίκησης», ενώ το 13,1% άγγιξε το MasterChef. Ο Λάκης Λαζόπουλος συγκέντρτωσε 11,4% στο δυναμικό κοινό (18-54). Ουραγός η «Παραλία» της ΕΡΤ στο 3%.
Περνώντας και στο γενικό σύνολο, η επικράτηση του «Άγιου Έρωτα» ήταν και εκεί ξεκάθαρη. Η δραματική σειρά του Alpha συγκέντρωσε 21,2% και ο «Τιμωρός» τρεις μονάδες παρακάτω στο 18,1%. Λίγο πιο πίσω με 17,1% το Grand Hotel και αρκετά χαμηλότερα το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» (13,2%). Την κατάταξη συμπλήρωσαν το MasterChef με 12,8% και τα «Παιχνίδια Εκδίκησης» με 11,7%. Τέλος, στο 3,5% έκλεισε η τηλεθέαση για την «Παραλία».
Άγιος Έρωτας – 19,9%
Ο Τιμωρός – 15,5%
Grand Hotel – 14,3%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 13,5%
MasterChef – 13,1%
Αλ Τσαντίρι Νιουζ – 11,4%
Η Παραλία – 3%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 21,2%
Ο Τιμωρός – 18,1%
Grand Hotel – 17,1%
Αλ Τσαντίρι Νιουζ – 13,2%
MasterChef – 12,8%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 11,7%
Η Παραλία – 3,5%
Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.