Καθώς η παρουσίαση του αμιγώς ηλεκτρικού ES90 πλησιάζει, αρκετοί απορούν εάν η σουηδική εταιρεία θα συνεχίσει να παράγει station wagon στην «ηλεκτρική» εποχή.
Advertisement Advertisement Πάνε περίπου τρεις μήνες από όταν η Volvo ενημέρωσε πως κάνει ένα βήμα πίσω στα σχέδια περί εξηλεκτρισμού ολόκληρης της γκάμας της μέχρι το 2030.WHAT CAR Επιδότηση και στα υβριδικά… Ζηστο πριν το επιλέξεις… Μοναδικά μεταχειρισμένα με 5 χρόνια εγγύηση Πριν το αγοράσεις έλεγξε το σωστά και με εγγύηση Στα χέρια σου πιο εύκολα από ποτέ Αυτό, όμως, δεν αναιρεί τα όποια πλάνα περί επενδύσεων έχει θέσει και εφαρμόζει για τα ηλεκτρικά της μοντέλα, καθώς θέλει να συνεχίσει να επεκτείνει τη σχετική γκάμα. Ωστόσο, παραμένει αναποφάσιστη αναφορικά με το αν πρέπει να παρουσιάσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό station wagon, το οποίο θα ανταγωνιστεί μοντέλα, όπως οι BMW i5 Touring, Audi 16 e-tron και VW ID.7 Tourer. Advertisement Advertisement Πριν από περίπου δύο χρόνια, η Volvo κατέθεσε δύο εμπορικά σήματα, τα EV60 και EV90. Ταυτόχρονα, γνωρίζουμε πως θέλει να παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο για τα επόμενα πέντε χρόνια. Με την απορία να την έχουν αρκετοί για τα SW, η διευθύντρια της Volvo Μεγάλης Βρετανίας, Nicole Shaw τόνισε πως ακόμα δεν έχει παρθεί τελική απόφαση: «Ακόμα είναι πολύ νωρίς για να πω. Σε άλλους τέσσερις μήνες ίσως έχω μία ιδέα του τι θα γίνει» δήλωσε στο Auto Express. Η αλήθεια είναι πως η Volvo περιεργάζεται την ιδέα ενός ηλεκτρικού station wagon καιρό τώρα. Ο εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας, Jim Rowan έχει δηλώσει πως μπορούν να κατασκευάσουν ένα συναρπαστικό station, αλλά θα έπρεπε πρώτα να υπάρχει εμπορικά πρόσφορο έδαφος. Γιατί τη σήμερον εποχή, τα station δεν είναι δημοφιλής επιλογή. Advertisement «Η ζήτηση για station wagon και σεντάν έχει πτωτική πορεία στην Ευρώπη. Πρέπει να πάρουμε μία απόφαση που εμπορικά θα είναι έξυπνη» τονίζει ο Rowan. Παρά αυτή την πτώση, η Volvo θα παρουσιάσει τον Μάρτιο του 2025 ένα αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν και συγκεκριμένα το ES90. Στη βάση του θα βρίσκεται η πλατφόρμα SPA2 που είδαμε και στο EX90, ενώ αναμένεται να εφοδιάζεται με μπαταρία 111 kWh που θα τροφοδοτεί δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ από 402 έως 510 ίππους. Advertisement ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ Πόσα εξοικονομούν οι μικρές επιχειρήσεις επιλέγοντας ένα ηλεκτρικό βαν; ΝΕΑ BYD Atto 2: «Πεντάστερο» στις δοκιμές του Green NCAP ΝΕΑ Επίσημο: Tο Leapmotor C10 REEV στην Ευρώπη! ΝΕΑ ΣΥΡΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Γιατί η Volvo καθυστερεί ένα ηλεκτρικό station wagon; Οδηγούμε τα πιο θρυλικά μοντέλα της Citroen Honda Jazz Crosstar: Ποια είναι η φιλοσοφία Yoo No Bi που υιοθετεί Πόσα εξοικονομούν οι μικρές επιχειρήσεις επιλέγοντας ένα ηλεκτρικό βαν; Ποια θρυλική μάρκα μοτοσικλέτας μπορεί να επιστρέψει στην Ελλάδα Έμεινα με ηλεκτρικό! Τι μπορεί να φταίει;