Για πρώτη φορά μέσα στο 2024 ο Νοέμβριο είχε αρνητικό πρόσημο στις πωλήσεις δικύκλων στη χώρα μας.

Ο Νοέμβριος ήταν ο μήνας που διακόπηκε η ξέφρενη πορεία στις πωλήσεις δικύκλων στην Ελλάδα. Λίγο πριν το κλείσιμο της χρονιάς οι πωλήσεις δικύκλων τον τελευταίο μήνα του Φθινοπώρου έφτασαν τις 4.673 ταξινομήσεις, μειωμένες κατά 3,01% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023.

Στο σύνολο των 11 πρώτων μηνών του έτους οι πωλήσεις έχουν φτάσει τις 74.819, ανεβασμένες κατά 17,86% σε σχέση με το 2023. Όπως όλα δείχνουν η χρονιά θα κλείσει κοντά στο όριο των 80.000 μονάδων, ένα αποτέλεσμα άκρως εντυπωσιακό.

Στο επίπεδο των κατασκευαστών η Honda ήταν εκείνη που πήρε τα ηνία από την SYM. Για το μήνα Νοέμβριο η Honda ταξινόμησε 1.034 μονάδες με μερίδιο της αγοράς στο 22,13%, έχοντας την SYM στη δεύτερη θέση με 774 μονάδες και μερίδιο 16,56%. Στην 3η θέση ήταν η Piaggio και λίγο πιο πίσω η Yamaha.

Στις μοτοσικλέτες πάλι η Honda κυριάρχησε με το X-ADV 750 να είναι το μοντέλο που κέρδισε το κοινό της Ελλάδας, ενώ το Africa πήγε εξίσου καλά. Μεγάλη μάχη είχαμε για τη 2η θέση μεταξύ Yamaha και CFMoto με την κινεζική μάρκα να συνεχίζει να βλέπει το 450MT να πουλάει δυνατά. Η Yamaha είχε και πάλι το Tracer 9 πολύ ψηλά, ενώ η BMW Motorrad συνεχίζει να εντυπωσιάζει απολαμβάνοντας την 4η θέση της κατάταξης χάρη στην R 1300 GSA.

Στα scooter η Honda έκανε την έκπληξη αφήνοντας πίσω της την SYM. Κατάφερε να καταγράψει μερίδιο 25,27% και να αφήσει τη SYM στο 21,06%. Η Piaggio ακολούθησε από κοντά στην 3η θέση με τη Vespa GTS να είναι best sellers. Στην Honda το SH 150 και το PCX 125 εξακολουθούν να δείχνουν το δρόμο, τη στιγμή που το Jet 14 125 της SYM να είναι το κορυφαίο.

Το 2024 είναι μια εξαιρετικά καλή χρονιά για τα δίκυκλα και σίγουρα η δυναμική είναι τόσο μεγάλη που και το 2025 θα έχουμε την ίδια σαρωτική πορεία.