Η βαθιά αγάπη τους για την Ελλάδα και τον αθλητισμό, σε συνδυασμό με το οξύ επιχειρηματικό πνεύμα τους, οδήγησε δύο νέους ανθρώπους με διαφορετικές καταβολές, έναν πασίγνωστο αθλητή και έναν ταλαντούχο σκηνοθέτη-παραγωγό, να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να διεκδικήσουν μια ισχυρή θέση στην κινηματογραφική βιομηχανία με ελληνικό χρώμα.
Ο λόγος για το «Greek Freak» του ΝΒΑ, τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, και τον Ελληνοαμερικανό Κρίστοφερ Αντρέ Μαρκς, οι οποίοι εισβάλλουν δυναμικά στα παγκόσμια κινηματογραφικά δρώμενα με μια διεθνή ταινία γυρισμένη στην Ελλάδα, με τη συμμετοχή γνωστών ξένων και Ελλήνων ηθοποιών. Και το όνομα αυτής: «Mykonos». Οπως αποκαλύπτει και ο τίτλος της, τα γυρίσματά της, που προσφάτως ολοκληρώθηκαν, πραγματοποιήθηκαν στο Νησί των Ανέμων κάτω από άκρα μυστικότητα.
Ο Κρίστοφερ Αντρέ Μαρκς με τον Οτο Ρεχάγκελ στην παρουσίαση της ταινίας-ντοκιμαντέρ «King Otto»
Στο καστ συμμετέχουν οι δικοί μας Κλέλια Ανδριολάτου, Μαρία Καβογιάννη, Πάνος Κορώνης, Μάκης Παπαδημητρίου, Γιώργος Πυρπασόπουλος, Ιεροκλής Μιχαηλίδης, Γιάννης Δρακόπουλος και Χρήστος Πασαλής, αλλά και οι δημοφιλείς από ξένες ταινίες και σειρές Ρικάρντο Σκαμάρτσιο, Αντριου Γεωργιάδης, Βίτο Σνάμπελ και Τζούλια Φοξ.
Ολοι αυτοί συμπράττουν, σύμφωνα με το σενάριο που υπογράφει ο σκηνοθέτης Κρίστοφερ Αντρέ Μαρκς, σε μια «Συμμορία των 11» αλά ελληνικά, μια κωμωδία μυθοπλασίας που καταγράφει τις περιπέτειες μιας εκκεντρικής ομάδας ευγενών κλεφτών, οι οποίοι ληστεύουν αλαζονικούς εύπορους τουρίστες που κάθε καλοκαίρι καταστρέφουν το νησί τους.
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα
Studio Galazio
Και όλα αυτά συμβαίνουν με φόντο το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου, από το οποίο πήρε το όνομά της και η νεοσύστατη εταιρεία παραγωγής Studio Galazio, που εστιάζει στη δημιουργία και ανάπτυξη κινηματογραφικών ταινιών και τηλεοπτικών σειρών με έντονο ελληνικό στοιχείο και στοχεύει στη διεθνή διανομή μέσω ενός μεγάλου -παγκόσμιου- δικτύου συνεργασιών.
Κλείσιμο
«Το όραμά μας είναι να υποστηρίξουμε την ελληνική θεματολογία και να δημιουργήσουμε πρότζεκτ που πιστεύουμε πως μπορούν να λειτουργήσουν καλά τόσο εντός Ελλάδας όσο και στο εξωτερικό», εξηγεί στο «ΘΕΜΑ» ο εμπνευστής, δημιουργός και CEO αυτής της φιλόδοξης νέας εταιρείας Κρίστοφερ Αντρέ Μαρκς, ο οποίος υπογράφει παράλληλα τη σκηνοθεσία και το σενάριο της ταινίας.
Μεγαλωμένος στην Καλιφόρνια μεν ως Ελληνας δε, ο Μαρκς είναι γνωστός στο διεθνές αλλά και στο ελληνικό κοινό κυρίως από την ταινία-ντοκιμαντέρ «King Otto», που καταγράφει την απίθανη διαδρομή της Εθνικής Ομάδας ποδοσφαίρου προς την κορυφή της Ευρώπης, το 2004, με επικεφαλής τον Γερμανό προπονητή Οτο Ρεχάγκελ, της οποίας ήταν σκηνοθέτης και συμπαραγωγός: «Μετά την κυκλοφορία αυτής της ταινίας σε περισσότερες από 70 χώρες -στις ΗΠΑ μάλιστα μεταφέρθηκε και στο θέατρο- αισθανθήκαμε πως ήταν μοναδική ευκαιρία να χτίσουμε πάνω σε αυτό το θεμέλιο μια νέα εταιρεία παραγωγής», σημειώνει ο ίδιος.
Κατά το πρόσφατο παρελθόν ο Κρίστοφερ Αντρέ Μαρκς έχει βάλει τη σκηνοθετική του υπογραφή σε δύο ακόμη ντοκιμαντέρ βραβευμένα με Emmy σειρών αθλητικής θεματολογίας, το «Tiger Hood» για το «30 for 30» της ESPN Films και το « 24/7: Road to the NHL Winter Classic» του αμερικανικού τηλεοπτικού δικτύου HBO, που ακολουθεί αθλητές και αθλητικούς οργανισμούς για εβδομάδες εν όψει ενός μεγάλου αθλητικού γεγονότος.
O άσος του NBA μπαίνει στην κινηματογραφική βιομηχανία, συνεργαζόμενος με τον Ελληνοαμερικανό παραγωγό Κρίστοφερ Αντρέ Μαρκς και την πρώτη τους ταινία μυθοπλασίας, με τίτλο «Mykonos»
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Η ταινία «Mykonos», με την οποία εγκαινιάζει τη νέα εταιρεία παραγωγής του, αποτελεί την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία σε δικό του σενάριο και σκηνοθεσία. Γιατί όμως επέλεξε το συγκεκριμένο νησί; «Γιατί ένιωσα πως ήταν το ιδανικό μέρος για να περάσει το μήνυμα της ταινίας. Οτι δηλαδή προφανώς η Μύκονος είναι ένας όμορφος καλοκαιρινός προορισμός, αλλά παράλληλα ένας τόπος πολύ πλούσιος σε Ιστορία και παράδοση, γεγονός που συχνά παραβλέπουν όσοι την αντιμετωπίζουν μόνο ως νησί για ατελείωτο πάρτυ», απαντά με νόημα.
Και ο ίδιος, όμως, έχει αναπτύξει έναν πολύ ισχυρό δεσμό με το πανέμορφο αλλά και πολύβουο νησί των Κυκλάδων, καθώς έχει περάσει εκεί τις περισσότερες καλοκαιρινές διακοπές της ζωής του ψάχνοντάς το σπιθαμή προς σπιθαμή και ανακαλύπτοντας τις άγνωστες σε πολλούς αυθεντικές πτυχές του.
Ιδιαίτερα σημαντικό, όμως, είναι και το γεγονός ότι σε αυτό το παρθενικό βήμα του επένδυσε όχι μόνο σε ξένους αλλά και σε Ελληνες ηθοποιούς, πρόσωπα τα οποία έχουν έρθει σε επαφή με το διεθνές κοινό ως πρωταγωνιστές ελληνικών σειρών αλλά και διεθνών ταινιών που έχουν κυκλοφορήσει στο Netflix, όπως η Κλέλια Ανδριολάτου και η Μαρία Καβογιάννη από το «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και ο Πάνος Κορώνης από τη «Χαμένη Κόρη» της Μάγκι Τζίλενχαλ που γυρίστηκε στις Σπέτσες.
«Επιλέξαμε ηθοποιούς που θεωρήσαμε ότι ήταν κατάλληλοι για τους αντίστοιχους ρόλους. Ημασταν τυχεροί που δουλέψαμε με ένα τόσο υπέροχο καστ και το γεγονός ότι οι Ελληνες ηθοποιοί που έχουν υπάρξει πρωταγωνιστές σε προηγούμενες δουλειές τους δέχτηκαν να παίξουν μικρότερους ρόλους στην ταινία δείχνει την ποιότητα και τον επαγγελματισμό τους», υπογραμμίζει ο Κρίστοφερ Αντρέ Μαρκς.
Η αλήθεια, βέβαια, είναι ότι δεν μπορεί να πει κανείς εύκολα «όχι» σε ένα τόσο φιλόδοξο πρότζεκτ που υποστηρίζεται από διεθνείς εταιρείες παραγωγής οι οποίες έχουν κάνει μεγάλες επιτυχίες και έμπειρους επαγγελματίες όπως η Τζινέβρα Ταμπέρι (Amazon MGM Studios), η Ντόνα Μπλουμ («Julia» του HBO Max) και ο Ραφαέλ Μπενολιέλ («Emily in Paris» του Netflix) – συμμετέχει και η ελληνική Blonde S.A. («Tehran»). Συμμετοχές που προδίδουν πως η Ελλάδα αποτελεί πλέον έναν δυνατό νέο παίκτη στον χώρο της διεθνούς κινηματογραφίας. «Ο ελληνικός κινηματογράφος έχει μια μακρά και σημαντική παράδοση για την οποία εγώ δεν είμαι αρμόδιος να μιλήσω.
Από τη δική μου οπτική, όμως, νιώθω ότι ο κινηματογράφος στην Ελλάδα έχει σπουδαίες προοπτικές και είμαστε πολύ χαρούμενοι που συμμετέχουμε στη δυναμική που έχει αναπτύξει η Ελλάδα τα τελευταία -αρκετά- χρόνια όχι μόνο ως προορισμός γυρισμάτων για ξένες παραγωγές, που βλέπουμε πολύ συχνά, αλλά και ως γόνιμο έδαφος για εξαιρετικά πρωτότυπες εγχώριες παραγωγές», επισημαίνει ο Ελληνοαμερικανός σκηνοθέτης και παραγωγός.
Γι’ αυτό εξάλλου ο ίδιος μάς αποκάλυψε ότι το Studio Galazio έχει ήδη στα σκαριά δύο νέα πρότζεκτ που κινούνται στην ίδια ελληνοκεντρική λογική.
Κινηματογραφικές μπίζνες
Μπορεί να μην έχει γίνει ευρέως γνωστό, αλλά οι κινηματογραφικές – τηλεοπτικές παραγωγές αποτελούν έναν τομέα στον οποίο ο Γιάννης Αντετοκούνμπο αποφάσισε προσφάτως να επενδύσει μέσω της εταιρείας Improbable Media που ίδρυσε, στις αρχές του 2024, μαζί με μέλη της οικογένειάς του και τον πρώην Αμερικανό μπασκετμπολίστα του NBA και μετέπειτα τηλεοπτικό παρουσιαστή-αναλυτή του αθλητικού καναλιού ESPN Τζέι Γουίλιαμς.
Οραμα και στόχος της εταιρείας αυτής είναι η δημιουργία ταινιών και σειρών οι οποίες θα φέρουν νέο αέρα στον αναπτυσσόμενο τομέα των παραγωγών που αφορούν στη ζωή και την καριέρα αθλητών, καλλιτεχνών και άλλων δημοφιλών προσωπικοτήτων, με τους ίδιους να συμμετέχουν ενεργά σε αυτές, διατηρώντας έτσι τον έλεγχο των πληροφοριών που βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Να γίνονται δηλαδή οι ίδιοι αφηγητές της ιστορίας της ζωής τους. Ολα αυτά βέβαια περασμένα μέσα από το δημιουργικό φίλτρο αλλά και τις αξίες του Γιάννη Αντετοκούνμπο.
Μπορεί η εταιρεία να λανσαρίστηκε επισήμως τον περασμένο Ιανουάριο, όταν και ενεργοποιήθηκε η ιστοσελίδα της στο Διαδίκτυο, το ανθρώπινο δυναμικό της ωστόσο εργαζόταν εντατικά επί έναν χρόνο αναζητώντας ελκυστικές ιδέες και στήνοντας πρότζεκτ που θεωρούνταν ενδιαφέροντα προκειμένου να εισβάλουν δυναμικά στον ανταγωνιστικό αυτό χώρο.
The Marvelous Giannis
Η αρχή έγινε με το ντοκιμαντέρ «Giannis: The Marvelous Journey», που κυκλοφόρησε τον περασμένο Φεβρουάριο στην πλατφόρμα Prime Video της Amazon και καταγράφει, σε περίπου δύο ώρες, το μαγικό ταξίδι του Γιάννη Αντετοκούνμπο από τις γειτονιές της Αθήνας όπου μεγάλωσε μέχρι την κορυφή του παγκόσμιου μπάσκετ.
Επιπλέον, από την Improbable Media έχουν κυκλοφορήσει ένα ντοκιμαντέρ μικρού μήκος για τη Nike και ένα διαφημιστικό για την Protergia στην Ελλάδα, με τη συμμετοχή του ίδιου του Giannis, ενώ η εταιρεία συνεργάστηκε με το NΑΤΙΟΝΑL GEOGRAPHIC για την παραγωγή του ντοκιμαντέρ «Flagmakers», το οποίο μάλιστα απέσπασε τηλεοπτικό βραβείο Emmy.
Το ντοκιμαντέρ «Giannis: The Marvelous Journey» είναι το πρώτο πρότζεκτ της νεοσύστατης εταιρείας παραγωγής του
Γιάννη Αντετοκούνμπο
Το «Mykonos» είναι η πρώτη ταινία μυθοπλασίας στην οποία συμμετέχει ως παραγωγός η εταιρεία του κορυφαίου Ελληνα αθλητή. Ο ίδιος μάλιστα δεν κρύβει τη χαρά του γι’ αυτό το νέο πρότζεκτ: «Παιδιά, πόσο αγαπώ τη Μύκονο το ξέρετε. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ανακοινώνω επίσημα ότι η εταιρεία παραγωγής μου, η Ιmprobable Μedia, συνεργάστηκε με τη Studio Galazio για την παραγωγή της πρώτης μου ταινίας μεγάλου μήκους ως παραγωγός… MYKONOS, the Movie, σε σενάριο και σκηνοθεσία του Christopher André Marks, έρχεται σύντομα…» έγραψε σε στόρι που ανέβασε προ ημερών στην προσωπική του σελίδα στο Instagram.
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies
Μάθετε περισσότερα εδώ
Αποδοχή