• Είναι οριστική η απόφαση. Η Auto Athina θα διεξάγεται κάθε δύο χρόνια, όπως όλες οι μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτου της Ευρώπης. Γιατί αποδείχτηκε πολύ μεγάλη η έκθεση της Ελλάδας. Και μεγάλη την έκανε ο κόσμος, αλλά και οι εταιρείες που συμμετείχαν!

• Λάμδα εδώ, Λάμδα εκεί, που θα είναι τελικά η Λάμδα της κας Δαμάσκου; Παντού…

«Είδηση δεν είναι όταν σκύλος δαγκώσει άνθρωπο, αλλά όταν άνθρωπος δαγκώσει σκύλο…».

• Είναι στον Βασιλάκη, στην Toyota, στην Mercedes… ε, να μην πάει και προς Αργυρούπολη μεριά.

• Επιθετική η οικογένεια -και καλά κάνει- μαθαίνω (και δεν επιβεβαιώνω) ότι μπαίνει στο δίκτυο της Kosmocar, άμεσα με Audi στην Λεωφόρο Συγγρού (Παγιατάκης ξανά με τα δακτυλίδια).

• Μία συνεργασία ιδιαίτερα δυναμική, αναμφίβολα. Και οι γνωρίζοντες ξέρουν, πως ο Boss της Kosmocar, κυνηγούσε εδώ και καιρό τη Συγγρού.

• Η προϋπόθεση όμως για να πάρει κάποιος το… διαμάντι της Audi, είναι να βάλει και τη Skoda στην φαρέτρα του.

• Μαθαίνω λοιπόν ότι η κα Δαμάσκου είπε το ναι και σύντομα θα δούμε τη Skoda, με τη νέα μορφή των εκθέσεών της και το νέο λογότυπο στην περιοχή του Περιστερίου…

• Κάτι μου λέει ότι η συνεργασία Μανδύλα – Δαμάσκου (Τοπούζογλου) και κατά προέκταση Emil Frey Automotive (μέτοχος πλέον στην Λάμδα)  θα έχει συνέχεια…

• Α, επίσης τα σήματα της ΕΚΚΑ, έφυγαν από την Mercedes Κηφισίας και μπαίνουν άμεσα τα σήματα της Λάμδα. Star. Έτσι απλά.

• Προσπάθειες δραστικής αλλαγής της εταιρικής και της προϊοντικής επικοινωνίας γίνονται σε μεγάλο όμιλο…

• Όμως, μαθαίνω υπάρχουν σθεναρές αντιστάσεις …

• Αναμφίβολα, το μεγαλύτερο πράγμα που έχεις να αντιμετωπίσεις είναι η αντίσταση στην αλλαγή. Στα έλεγα…

• Και αυτό είναι πολύ πιο έντονο στις ελληνικές- παραδοσιακές επιχειρήσεις…

• Μαθαίνω ότι μεγάλη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών, προσπαθεί να μπει στις πωλήσεις  -αρχικά- μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

• Δύσκολο παιχνίδι και απαιτητικό, που εφόσον δεν το ξέρεις καλά, μπορεί να αποβεί και καταστροφικό.

• Γιατί -πιστέψτε μας – όσο και να έχει μπει η νοοτροπία του… Τσιγκούνη (Don’t call me pls) στο αυτοκίνητο, όσο και ηλεκτρονικό να έχει γίνει, δεν πουλιέται όπως ένα tablet και μία κάλτσα. Θέλει άλλα… βαθύτερα…

• Περιμένουμε να τους δούμε και καλή τους επιτυχία από καρδιάς…

• Χαμός με τις μεταβιβάσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Αττική.

• Προσπάθησε ο Χαρδαλιάς να κάνει το… καλό και έξινε μπάχαλο…

• Φίλε Νίκο, δεν είναι έτοιμα τα συστήματα να δεχτούν έναν τέτοιο όγκο δουλειάς. Γιατί βιαστήκατε;

• Μα γιατί του είπανε το αποφασιστικό (γελάμε εδώ) «είμαστε έτοιμοι κε Περιφεριάρχα».

• Γενικά, εσείς οι εκτός αυτοκινήτου, να ρωτάτε τους εντός (αγοράς) αυτοκινήτου…

• Και εκεί στο Υπουργείο Μεταφορών, καλοί οι… φίλοι-σύντροφοι, αλλά να ξέρει και κάποιος τη δουλειά ε;

• Ο Οικονόμου πάντως μαθαίνω ότι όλη μέρα στο «πόδι» είναι. Τρέχει, μαθαίνει, ακούει…

• Επι προσωπικού, πιστεύω είναι μία σοφή κίνηση. Κάθε δύο χρόνια, η μεγάλη γιορτή του αυτοκινήτου και της αγοράς στην Αθήνα, με συσσωρευμένες όλες τις δυνάμεις σε αυτή.

• Ε, στον ενδιάμεσο χρόνο δεν πρέπει να γιορτάσουμε αυτοκινητικά και στην πατρίδα μου την Θεσσαλονίκη;

• Λέω, τώρα… Δεν ξέρω (don’t call me pls).

Τ.Τ.Πολλές ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΔΩ