Μετ’ εμποδίων πραγματοποιείται η μετακίνηση μαθητών λυκείου από τη Νικόπολη στην περιοχή της Σταυρούπολης στον δήμο Παύλου Μελά, στη Θεσσαλονίκη. Περίπου 300 μαθητές από τη Νικόπολη πρέπει να μετακινούνται καθημερινά προς πέντε λύκεια (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) της Σταυρούπολης, όπου φοιτούν, με λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Ωστόσο, σύμφωνα με γονείς και μαθητές υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στις μετακινήσεις με τα λεωφορεία, κυρίως με τη γραμμή «34 Α. Ηλιούπολη-Αριστοτέλους» και λιγότερο με τη γραμμή «27 Σταυρούπολη – Πανεπιστήμιο».
Τις προηγούμενες ημέρες ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου ΓΕΛ Σταυρούπολης γνωστοποίησε το πρόβλημα με σχετική επιστολή του στον δήμο Παύλου Μελά καθώς και στις διοικήσεις του ΟΣΕΘ, του ΟΑΣΘ και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Όπως εξηγούν στην επιστολή τους οι γονείς, «η λεωφορειακή γραμμή 34 είναι η μόνη που διέρχεται από την περιοχή και δεν επαρκεί για τόσα πολλά παιδιά, αλλά και τους κατοίκους, τις πρωινές ώρες αιχμής και τις μεσημβρινές στην επιστροφή των μαθητών». Σύμφωνα με τον Σύλλογο Γονέων, πολλοί μαθητές αναγκάζονται να μετακινηθούν πεζοί, με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, καθώς τα λεωφορεία είναι πλήρη. Μάλιστα, όπως σημειώνουν, για να φτάσουν στο σχολείο διασχίζουν την εσωτερική περιφερειακή οδό, κάτι που είναι επικίνδυνο για την ασφάλειά τους ή χρησιμοποιούν τη μεταλλική κίτρινη πεζογέφυρα που είναι πάνω από 40 ετών. Για τη δεύτερη λεωφορειακή γραμμή Νο 27, αυτή περνά από απομακρυσμένα σημεία στα οποία οι προσβάσεις είναι ανύπαρκτες και χωρίς φωτισμό.
Διαβάστε:
Λύσεις επεξεργάζεται ο ΟΑΣΘ
Σε επικοινωνία με τον δήμο Παύλου Μελά είναι η διοίκηση του ΟΑΣΘ τόσο για το θέμα της μετακίνησης των μαθητών όσο και για τον τερματικό σταθμό στα Μετέωρα. Σύμφωνα με πληροφορίες από το στρατηγείο του Οργανισμού επί της οδού Παπαναστασίου, εν όψει της γενικότερης αναδιάρθρωσης των συγκοινωνιών λόγω της λειτουργίας του μετρό, θα εξεταστούν οι δύο γραμμές που χρειάζεται να χρησιμοποιούν οι μαθητές για τη μετακίνησή τους.
Για το ζήτημα των Μετεώρων με το τέρμα των λεωφορείων της γραμμής 35 γίνεται προσπάθεια να βρεθεί μία λύση. Μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ένα από τα σενάρια που εξετάζεται είναι τα λεωφορεία της γραμμής 35 να μην κάνουν στάση – τέρμα στο συγκεκριμένο σημείο (οδούς Παπαφλέσσα με Αγ. Αντωνίου) αλλά απλά διέλευση. Όλα αυτά βέβαια, όπως ξεκαθαρίζεται από τον Οργανισμό, και οι όποιες προτάσεις κατατεθούν προς τον δήμο, θα είναι υπό την έγκριση του ΟΣΕΘ, που έχει τον συνολικό σχεδιασμό.