Παρήγγειλε μπριζόλα σε εστιατόριο και τη σέρβιραν με… ζωντανές προνύμφες – «Κάτι κινείται»

Μια γυναίκα στην Αυστραλία κατήγγειλε ένα αηδιαστικό εύρημα σε μπριζόλα που παρήγγειλε σε εστιατόριο, όταν διαπίστωσε ότι υπήρχαν ζωντανές προνύμφες μέσα στο κρέας.

Όπως αναφέρει η New York Post, το περιστατικό συνέβη στις 10 Νοεμβρίου, όταν η γυναίκα, μαζί με τον σύζυγο και τον γιο της, αποφάσισαν να δειπνήσουν στο Lone Star Rib House Penrith, όπου μια μπριζόλα μπορεί να κοστίζει έως και 42 δολάρια.

Η γυναίκα ανέφερε ότι όταν ήρθε το φαγητό στο τραπέζι, παρατήρησε σχεδόν αμέσως κάτι ασυνήθιστο. «Κοίταξα πιο προσεκτικά τη μπριζόλα και σκέφτηκα: “Αυτό είναι πολύ περίεργο, κάτι κινείται”», δήλωσε στο ABC.

Ο σύζυγός της, αρχικά, θεώρησε ότι επρόκειτο για καρυκεύματα, αλλά σύντομα συνειδητοποίησε ότι έβλεπε προνύμφες.

Όταν η γυναίκα ενημέρωσε το προσωπικό του εστιατορίου για το περιστατικό, της επισήμαναν ότι το εστιατόριο έχει υψηλή βαθμολογία σε θέματα υγιεινής. Παράλληλα, πήραν το πιάτο πίσω στην κουζίνα αλλά δεν μπόρεσαν να εξηγήσουν πώς οι προνύμφες βρέθηκαν μέσα στο κρέας.

Το προσωπικό φέρεται να ισχυρίστηκε ότι οι προνύμφες προέρχονταν από τη σαλάτα και όχι από τη μπριζόλα. «[Οι προνύμφες] απολάμβαναν τη ζωή τους πάνω στη μπριζόλα, και δεν υπήρχε ούτε μία στη σαλάτα», δήλωσε η γυναίκα.

Η ίδια εξέφρασε την απογοήτευσή της, αναφέροντας ότι οι προνύμφες δεν θα έπρεπε να υπάρχουν στο πιάτο. «Υπάρχουν τουλάχιστον δύο, ίσως και τρία άτομα στο εστιατόριο που χειρίστηκαν την μπριζόλα… πώς δεν παρατήρησε κανείς ότι το κρέας κινούνταν;»

Αρνήθηκε να δεχτεί αντικατάσταση του γεύματός της και αποφάσισε να φύγει από το εστιατόριο.

Το Lone Star Rib House αρνήθηκε να σχολιάσει το βίντεο και την καταγγελία, αλλά επιβεβαίωσε ότι την επόμενη μέρα έγινε επιθεώρηση από ανεξάρτητο υγειονομικό επιθεωρητή, χωρίς να εντοπιστούν προβλήματα.

«Η επιθεώρηση διαπίστωσε ότι δεν υπήρχαν μύγες στον χώρο και ότι το κρέας φυλάσσεται σε σφραγισμένες συσκευασίες», ανέφερε η ανακοίνωση.

Το περιστατικό διερευνάται από τον δήμο του Πένριθ, σε συνεργασία με την Υπηρεσία Τροφίμων της Νέας Νότιας Ουαλίας (NSW Food Authority).

«Η επιθεώρηση καλύπτει όλα τα στάδια – από την προμήθεια των τροφίμων από τον προμηθευτή, την αποθήκευσή τους στο εστιατόριο, έως και την προετοιμασία τους», δήλωσε εκπρόσωπος του δήμου.

Σημειώνεται ότι στις 5 Νοεμβρίου είχε προηγηθεί μια απροειδοποίητη επιθεώρηση στο εστιατόριο, κατά την οποία δεν εντοπίστηκαν προβλήματα.

Η γυναίκα δήλωσε ότι, παρά την καταγγελία της, δεν έχει λάβει ακόμα έστω ένα συγγνώμη από το εστιατόριο.

Το περιστατικό την έκανε να αποφεύγει το μαγείρεμα μοσχαρίσιου κρέατος και να χάσει την όρεξή της για μπριζόλες.

«Ήμασταν για ένα οικογενειακό γεύμα, πεινούσαμε, και κάτι πραγματικά αηδιαστικό και ακατάλληλο συνέβη, χωρίς να αναλάβει κανείς την ευθύνη», κατέληξε.