Η Freevoy Super Hybrid αλλάζει τα δεδομένα στην αυτονομία των PHEV, αντέχοντας και σε πολικές θερμοκρασίες.

Σύμφωνα με την CATL, η Freevoy Super Hybrid Battery , με συνδυασμό ιόντων νατρίου και λιθίου, διαθέτει «τεχνολογία τροποποίησης επιφάνειας» και μια νέα φόρμουλα για τον ηλεκτρολύτη. Αυτή αυξάνει την ενεργειακή πυκνότητα κατά 10%.

Επιπλέον, ο έλεγχος φόρτισης έχει βελτιωθεί σημαντικά μέσω της περαιτέρω ανάπτυξης του συστήματος διαχείρισης της μπαταρίας, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα μικρότερους χρόνους φόρτισης.

Η CATL δεν παρείχε συγκεκριμένα στοιχεία για τη χωρητικότητα, το μέγεθος και το βάρος της νέας μπαταρίας Freevoy Super Hybrid στην παρουσίαση. Ωστόσο, ανακοινώθηκαν θεαματικά βασικά δεδομένα για τη χρήση της νέας σούπερ μπαταρίας σε plug-in υβριδικά μοντέλα.

Βάσει αυτών, εξασφαλίζεται μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Αυτό βασίζεται πιθανώς στην κινεζική λειτουργία δοκιμής CLTC, η οποία αντικατοπτρίζει κυρίως την κίνηση στην πόλη, αλλά εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει ένα τεράστιο άλμα σε σύγκριση με τα τρέχοντα μοντέλα PHEV.

Ακόμη και τα πιο εξελιγμένα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα σπάνια επιτυγχάνουν ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων, η νέα μπαταρία Freevoy Super Hybrid θα μπορούσε να εκτοξεύσει αυτή τη χρήση κατά περίπου 300 χιλιόμετρα. Η CATL υπόσχεται επίσης εξαιρετικά γρήγορους χρόνους φόρτισης: Η νέα μπαταρία μπορεί να επαναφορτίσει για μια αυτονομία 280 χιλιομέτρων μέσα σε δέκα λεπτά. Για το σκοπό αυτό, η τρέχουσα τεχνολογία φόρτισης 4C του ομίλου, προσαρμόστηκε για ειδική χρήση σε μοντέλα PHEV.

Ένα άλλο θετικό σημείο, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ήταν η αντοχή της νέας μπαταρίας σε ιδιαιτέρως χαμηλές θερμοκρασίες έως -40 βαθμούς και έως -30 βαθμούς Κελσίου, κατά τη φόρτιση.