Η ταχύτητα με την οποία τρέχουν οι Κινέζοι είναι απίστευτη. Και πλέον παίρνουν τα ηνία από εταιρείες όπως η Porsche, η AMG και η Pagani.
Για όσους ακόμα αμφιβάλλουν για τις ικανότητες των Κινέζων, η Xiaomi έχει την πιο πειστική απάντηση.
Η γνωστή εταιρεία από τα κινητά της τηλέφωνα δοκίμασε πρόσφατα το πρωτότυπο SU7 Ultra στο Nürburgring Nordschleife, επιτυγχάνοντας χρόνο γύρου 6 λεπτών και 48,874 δευτερολέπτων.
Παρόλο που αυτός ο εντυπωσιακός χρόνος θα μπορούσε να δημιουργήσει ρεκόρ για το ταχύτερο τετράθυρο ηλεκτρικό όχημα παραγωγής, η προσπάθεια δεν ήταν επίσημη λόγω της ιδιότητας του αυτοκινήτου ως πρωτότυπο.
Η επίσημη προσπάθεια κατάρριψης του ρεκόρ έχει προγραμματιστεί για το 2025, όταν θα είναι έτοιμο το μοντέλο παραγωγής.
Το SU7 Ultra, που παρουσιάστηκε τον Ιούλιο, αναδεικνύει τον φιλόδοξο στόχο της Xiaomi να γίνει μία από τις πέντε μεγαλύτερες παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Το πρωτότυπο ήταν μια απογυμνωμένη έκδοση, από την οποία έλειπε το ταμπλό και χρησιμοποιούσε ένα αγωνιστικό τιμόνι.
Αντιμετώπισε επίσης ένα πρόβλημα με το γκάζι στο σημείο των 4 λεπτών και 10 δευτερολέπτων, αλλά παρόλα αυτά κατάφερε να ολοκληρώσει έναν εκπληκτικό γύρο.
Το πρωτότυπο της Xiaomi ξεπέρασε το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε η Porsche Taycan Turbo GT, η οποία έκανε τον γύρο της πίστας σε 7 λεπτά και 7,55 δευτερόλεπτα.
Ακόμα και το hypercar Nevera της Rimac, το ταχύτερο EV παραγωγής στην πίστα, κατάφερε μόνο 7:05.20.
Άλλα διάσημα σπορ αυτοκίνητα που είναι έτοιμα για πίστα και τα οποία το Ultra ξεπέρασε είναι η Porsche 911 GT3 RS του 2023 (6:49.33), η Mercedes-AMG GT Black Series του 2020 (6:48.05) και η Pagani Zonda R (6:47.50).
Το σύστημα με τρεις κινητήρες του SU7 Ultra αποδίδει 1.548 PS, επιτρέποντάς του να επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε μόλις 1,97 δευτερόλεπτα και να φτάσει την τελική ταχύτητα των 350 km/h.
Η προσπάθεια αυτή σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών που στοχεύουν να κυριαρχήσουν στο Nürburgring και στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών.