Στη Hyundai, έχουν αρχίσει εντατικές δοκιμές με καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του Ioniq 6 τα οποία φαίνεται να κινούνται πολύ γρήγορα. Αυτό σημαίνει ότι προετοιμάζεται το Ioniq 6 N.

Έπειτα από τη θερμή υποδοχή που είχε από τον παγκόσμιο Τύπο και από το κοινό το Ioniq 5 N, στη Hyundai άρχισαν να εξελίσσουν το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό δημιούργημα του τμήματος N.

Πρόσφατα εθεάθησαν στην πίστα του Nürburgring-Nordschleife καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του Ioniq 6 τα οποία είχαν ένα πολύ γρήγορο ρυθμό. Αυτή ήταν η πρώτη ένδειξη πως κάτι ενδιαφέρον προετοιμάζεται.

Η δεύτερη αφορά στο αμάξωμα το οποίο -αν και με έντονο καμουφλάζ- διαθέτει μεγαλύτερα φτερά στους θόλους των τροχών και φαρδύτερα μετατρόχια, καθώς και μια μεγάλη σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος.

Όλα δείχνουν ότι οι άνθρωποι της Hyundai εξελίσσουν το Ioniq 6 N, παρότι από τη νοτιοκορεατική εταιρεία δεν επιβεβαιώνεται επίσημα. Στα πρωτότυπα οχήματα που κάνουν δοκιμές στη διάσημη πίστα, στο εμπρός μέρος τους υπάρχουν ευρύτερες εισαγωγές αέρα σε σχέση με αυτές του αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου (φωτογραφίες), για αποτελεσματικότερη ψύξη των ηλεκτροκινητήρων και της μπαταρίας.

Επίσης, υπάρχουν δίσκοι μεγαλύτερης διαμέτρου και δαγκάνες του συστήματος πέδησης με κόκκινου χρώματος καπάκι. Προς το παρόν, δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το Ioniq 6 N.

Πιθανόν να διαθέτει (τουλάχιστον) τους συσσωρευτές και την απόδοση του Ioniq 5 N. Θυμίζουμε ότι το τελευταίο έχει μπαταρίες ονομαστικής ενεργειακής χωρητικότητας 84 kWh, μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 650 ίππους και μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή 770 Nm.

Πρωτότυπο Hyundai RN22e (2022).

To Ioniq 6 N πιθανότατα θα διαθέτει επίσης την τεχνολογία «N e-Shift» η οποία προσομοιώνει τεχνητά τις αλλαγές σχέσεων, τον ήχο και τις αντιδράσεις του οχήματος, όπως συμβαίνουν σε ένα σπορ όχημα επιδόσεων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και θερμικό κινητήρα.

Προφανώς, το Ioniq 6 N θα έχει αλλαγές στην ανάρτηση και στο πλαίσιο για να ανταπεξέρχεται στα απαιτητικά δεδομένα της έκδοσης αναφορικά με τα δυναμικά χαρακτηριστικά του. Επιπλέον, αλλαγές αναμένεται να υπάρχουν και στο εσωτερικό του σε σχέση με αυτό της κανονικής έκδοσης του μοντέλου.

Πρωτότυπο Hyundai RN22e (2022).

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το Ioniq 6 N θα παρουσιαστεί επίσημα εντός του 2025 οπότε και θα αρχίσει η διάθεσή του στην αγορά. Τέλος, θυμίζουμε ότι το 2022 η Hyundai παρουσίασε το πρωτότυπο RN22e που μας προϊδέαζε γι’ αυτό που θα ακολουθούσε.