Η Λίντα Τζάκσον, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Peugeot, μίλησε για την πορεία τής ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη, για την επέκταση των Κινέζων σε αυτή αλλά και για τη συνεργασία μαζί τους.

Η Λίντα Τζάκσον, η επικεφαλής της Peugeot, έδωσε συνέντευξη σε συνάδελφο του βρετανικού Top Gear και αναφέρθηκε σε καίρια ζητήματα της αυτοκινητικής επικαιρότητας.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για την παρατηρούμενη μείωση των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην ήπειρό μας είπε ότι οι κυβερνήσεις των ευρωπαϊκών χωρών πρέπει να προσφέρουν κίνητρα και υποδομές αν θέλουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τους να πουλούν ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Δεν είναι δουλειά των κατασκευαστών να εγκαθιστούν υποδομές. Είναι υποχρέωση των κυβερνήσεων να διασφαλίσουν ότι υπάρχουν αυτές για να τονωθεί η αγορά.

»Δεν πιστεύω ότι είναι δουλειά των αυτοκινητοβιομηχανιών να εγκαθιστούν τις απαραίτητες υποδομές. Αν αυτό ήταν αλήθεια πριν από 50 χρόνια θα έπρεπε να είχαν εγκαταστήσει βενζινάδικα».

Η κυρία Τζάκσον ζήτησε, επίσης, να θεσμοθετηθούν από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις κίνητρα για την απόκτηση καινούργιων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Αναφερόμενη στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, όπου δίνεται επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων αλλά όχι επιβατικών, είπε:

«Έχουμε ηλεκτρικά φορτηγά και τα πάμε πολύ καλά (σε αυτήν την αγορά), κάτι που είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς. Αλλά, ταυτόχρονα, αν όλοι πρέπει να επιτύχουμε τους στόχους μας για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πιστεύω πραγματικά ότι πρέπει να τονώσουμε την αγορά επιβατικών αυτοκινήτων».

Αναφερόμενη στη συνεργασία της Stellantis (στην οποία εντάσσεται η Peugeot) με την κινεζική Leapmotor, είπε σχετικά: «Για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, είναι ο τρόπος μας να ανταγωνιστούμε τους Κινέζους. Κρατάς τους φίλους σου κοντά σου και τους εχθρούς σου ακόμα πιο κοντά. Είναι σαν να κρατάς τους φίλους σου κοντά και έτσι μαθαίνεις κάτι γι’ αυτούς, σωστά;».

Η κυρία Τζάκσον παραδέχτηκε ότι η τεχνογνωσία και η τεχνολογία των Κινέζων είναι ένα πολύ ελκυστικό στοιχείο για τη συνεργασία με τη Leapmotor και τόνισε: «Μας δίνει την ευκαιρία να μάθουμε για την τεχνολογία που χρησιμοποιούν, αλλά για εμάς είναι απλώς σαν να έχουμε άλλη μία εταιρεία.

»Δεν επηρεάζει τη θέση μας (στην αγορά). Μας δίνει ένα ακόμη όπλο για να μπορούμε να ανταποκριθούμε σε αυτήν την πολύ πολύ περίπλοκη αγορά», κατέληξε.