Η βρετανική εταιρεία έφτιαξε ένα κουπέ, βασισμένο στην 964, που θα έκανε ακόμα και το αρχικό MX-5 να δείχνει υπέρβαρο.
Τα παλιά αυτοκίνητα είναι σχεδόν πάντα ελαφρύτερα από τα αντίστοιχα σύγχρονα, που είναι μακρύτερα, φαρδύτερα, ασφαλέστερα και καλύτερα εξοπλισμένα. Έτσι, ακόμη και η 911 της γενιάς 964 που χρησιμοποιεί η Theon, στις αρχές της δεκαετίας του 1990 ως το σημείο εκκίνησης για τη δημιουργία της, ζυγίζει λιγότερο από μία σύγχρονη GT3 RS.
Αλλά η βρετανική εταιρεία που εξειδικεύεται στις μετατροπές Porsche έχει θέσει την 964 σε μια τόσο ακραία δίαιτα, που είναι πιο ελαφριά από ένα Mazda MX-5. Όχι από το σημερινό μοντέλο, αλλά από το αρχικό αυτοκίνητο του ’89!
Χάρη στη σχεδόν… εμμονική χρήση ανθρακονημάτων κατηγορίας F1, το Theon R ζυγίζει λιγότερο από 1.000 κιλά! Ο αερόψυκτος flat-six κινητήρας των 4,0 λίτρων του Theon R, αποδίδει 500 ίππους, με την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα, να έρχεται σε περίπου 3 δευτερόλεπτα και την αναλογία ισχύος-βάρους να κάνει τη διαφορά.
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι για την κατασκευή ενός τέτοιου αυτοκινήτου, απαιτείται σκληρή δουλειά 18 μηνών. Γι’ αυτό και το κόστος του προσεγγίζει το 1 εκατομμύριο ευρώ!