Στην Alpine θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να κάνουν τα νέα μοντέλα τους να είναι ελαφρύτερα, αλλά όχι απαραίτητα στον τομέα στον οποίο φανταζόμαστε πρωτίστως.
Ιστορικά, τα μοντέλα της Alpine διακρίνονταν στον δρόμο και κέρδιζαν στους αγώνες χάρη και στο μικρό βάρος τους. Πλέον, με την ηλεκτροκίνηση και τις μπαταρίες, αυτό είναι δύσκολο. Η ζυγαριά είναι αδυσώπητη και κανένας ισχυρισμός δεν μπορεί να σε πείσει για το αντίθετο.
Φυσικά, ένα σπορ όχημα, όπως εκ κατασκευής είναι μία Alpine, χρειάζεται να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ γίνεται για πληροί τον χαρακτήρα του ως τέτοιο.
Ωστόσο αυτό είναι δύσκολο, ιδίως όταν τα στελέχη της γαλλικής εταιρείας έχουν ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσουν επτά νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ως το 2030. Το πρώτο θα είναι το A290 GT που αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2025.
Όμως, σκοπεύουν να κάνουν ό,τι μπορούν να δίνουν τα αυτοκίνητά τους την καλύτερη δυνατή αίσθηση στον οδηγό. Όπως ανακοινώθηκε, στην Alpine θα χρησιμοποιήσουν το σύστημα Torque Vectoring για να κάνουν τα αυτοκίνητά τους να δείχνουν ελαφρύτερα απ’ όσο είναι.
Αυτό δήλωσε ο Φιλίπ Κριέφ, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας και Διευθυντής Τεχνολογίας του Ομίλου Renault, μιλώντας στο βρετανικό Autocar.
Ο Κριέφ είπε ότι θα εξελιχθεί περισσότερο το σύστημα μετάδοσης της κίνησης που υπάρχει στο A390_β οποίο φαίνεται να συνίσταται από τρεις ηλεκτροκινητήρες. Μερικοί αναφέρουν ότι η διάταξή τους είναι ένας στον εμπρός άξονα και δύο στον πίσω, ενώ άλλοι το αντίστροφο (δύο εμπρός, ένας πίσω).
Σύμφωνα με τον Κριέφ: «η εναλλαγή στην παροχή ισχύος μεταξύ των τριών ηλεκτρομοτέρ μπορεί να δημιουργήσει πολύ άμεση απόκριση -μοιάζει με τη συμπεριφορά ενός ελαφρού αυτοκινήτου.