Καθώς η φημολογία σχετικά με την αναβίωση του MR2 δεν παύει, ορισμένοι φαντάζονται την αναβίωση ενός παλιού, μικρού hatchback της ιαπωνικής εταιρείας.
Είναι αλήθεια, πως η Toyota ουδέποτε κατάργησε εντελώς τα μοντέλα που την έφεραν στο προσκήνιο και την έκαναν εκ των πρωταγωνιστών της παγκόσμιας αγοράς.
Ανεξαρτήτως ονομασίας, οι Ιάπωνες πάντα έβρισκαν τρόπους να παραμένουν επίκαιροι, χωρίς να καταργούν παραδοσιακά μοντέλα, παρά μόνον ανανεώνοντάς τα, αλλάζοντας ονομασία και φέρνοντας κάτι πιο σύγχρονο για τον μοντέρνο κόσμο.
Toyota Publica (1961)
Ελάχιστοι θα θυμάστε το Publica, περισσότεροι θα το γνωρίζετε. Το μικρό, τρίθυρο μοντέλο της Toyota παράγονταν και πωλούταν από το 1961 έως το 1978.
Ήταν πισωκίνητο και μοιραζόταν την ίδια πλατφόρμα με το Sports 800 και το Daihatsu Consorte. Επίσης, ερχόταν σε διάφορες διαμορφώσεις αμαξώματος.
Αντικαταστάθηκε από το Starlet, το οποίο με τη σειρά του έδωσε αργότερα τη θέση του στο Yaris, ;ena εκ των δημοφιλέστερων supermini στον κόσμο μέχρι και σήμερα.
Ελάχιστοι, λοιπόν, έχουν ακόμα στη μνήμη τους το Publica. Και ένας εξ αυτών είναι ο ψηφιακός αρτίστας, Theottle. Ο σχεδιαστής ανάρτησε πρόσφατα στο YouTube ένα βίντεο, όπου αναπαριστά τη διαδικασία που ακολούθησε για να δημιουργήσει ψηφιακά ένα σύγχρονο Publica.
Ως βάση, χρησιμοποίησε το Mazda2 του 2015, τροποποιώντας φυσικά τόσο το εμπρός, όσο και το πίσω μέρος, με την έμπνευση εκεί να προέρχεται από το πρωτότυπο S-FR. Σχετικά με το τελευταίο, η φημολογία για το αν θα αποτελέσει την αναβίωση του MR2 συνεχίζεται απτόητη.
Το μόνο που γνωρίζουμε, είναι πως η Toyota σκέφτεται να φέρει ξανά στην παραγωγή ένα μικρό μοντέλο, είτε αυτό θα λέγεται Starlet, είτε Publica, είτε κάπως αλλιώς.
Σε κάθε περίπτωση, αναμένεται να εξοπλίζεται με τον τρικύλινδρο των 1.300 κ. εκ. με απόδοση 150+ ίππους.
Ωστόσο, κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει στα σίγουρα εάν θα προχωρήσει στο αποφασιστικό βήμα και θα βάλει κάποιο στην παραγωγή. Ιδανικά, θα θέλαμε το MR2.