Home / Media / Τηλεθέαση: Ποιος πήρε την πρωτιά στην πρωινή ζώνη στο κλείσιμο της εβδομάδας;
Τηλεθέαση: Ποιος πήρε την πρωτιά στην πρωινή ζώνη στο κλείσιμο της εβδομάδας;
Σάββατο, 26.10.2024, 09:55
Ιωάννης Καρακασίδης@

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Οδηγός στην κούρσα για την τηλεθέαση βρέθηκε στο κλείσιμο της εβδομάδας η Φαίη Σκορδά. Η παρουσιάστρια του MEGA δείχνει να διατηρεί την πρωτιά στον πρώτο μήνα της φετινής σεζόν, τουλάχιστον όσον αφορά το δυναμικό κοινό και το Buongiorno να αποτελεί την αγαπημένη συνήθεια των πρωινών τηλεθεατών.

Πιο συγκεκριμένα, την Παρασκευή 25/10 η Φαίη Σκορδά βρέθηκε στην κορυφή με ποσοστό 15,9%. Ακολούθησε ο Γιώργος Λιάγκας στον ΑΝΤ1 με 14,3% και τα υπόλοιπα προγράμματα να κινούνται σε μονοψήφια ποσοστά. Αναλυτικά, η Κατερίνα Καινούργιου σημείωσε τηλεθέαση 9,9% στο δυναμικό κοινό (18-54), οι «Αταίριαστοι» στον ΣΚΑΪ 7,9% και ισοπαλία ανάμεσα σε Breakfast@Star και «Πρωίαν σε είδον» στο 6,5%. Στο 5% οι επιδόσεις για το «Πρωινό ΣουΣού» του ΟΡΕΝ.

Περνώντας στο γενικό σύνολο, εκεί τα ηνία πήρε το δίδυμο Κούτρας-Ντσούνος με 18%. Σχεδόν ισόπαλοι Γιώργος Λιάγκας και Φαίη Σκορδά με 14,1% και 14% αντίστοιχα, ενώ λίγο πάνω από τη βάση έκλεισε και η Κατερίνα Καινούργιου (10,6%). Στο 5,8% η τηλεθέαση για το Breakfast@Star, στο 4,2% για το δίδυμο Σεργουλόπουλος-Μελιτά στην ΕΡΤ και στο 3,5% για την Ελένη Τσολάκη.

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Buongiorno – 15,9%
Το Πρωινό – 14,3%
Super Κατερίνα – 9,9%
Αταίριαστοι – 7,9%
Breakfast@star – 6,5%
Πρωίαν σε είδον – 6,5%
Πρωινό ΣουΣου – 5%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Αταίριαστοι – 18%
Το Πρωινό – 14,1%
Buongiorno – 14%
Super Κατερίνα – 10,6%
Breakfast@star – 5,8%
Πρωίαν σε είδον – 4,2%
Πρωινό ΣουΣου – 3,5%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.