Μπορεί στο FP1 να σημείωσε τον καλύτερο χρόνο. Αλλά στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ο Ράσελ κατέληξε από νωρίς στον τοίχο.

Το 90λεπτο FP2 στο Μέξικο Σίτι ήταν αφιερωμένο στην δοκιμή των πιο μαλακών γομών της Pirelli για το 2025. Συγκεκριμένα οι οδηγοί θα χρησιμοποιούσαν τις C4, C5 και C6 γόμες τόσο σε προσομοιώσεις κατατακτήριων όσο και σε μεγάλα stints.

Μόνο οι οδηγοί που είχαν δώσει τις θέσεις τους σε rookies κατά το FP1 είχαν το δικαίωμα να δοκιμάσουν με ένα σετ medium για το τελευταίο ημίωρο. Αλλά ένας οδηγός για τον οποίον η διαδικασία τελείωσε πριν τη συμπλήρωση του πρώτου δεκαπεντάλεπτου ήταν ο Τζορτζ Ράσελ. Το FP2 διακόπηκε για αρκετή ώρα.

💥 Así ha sido el accidente de George Russell en los Libres 2.pic.twitter.com/HJpfVoaIxr— ElReyGuiri (@ElReyGuiri) October 25, 2024

Ο Βρετανός έχασε τον έλεγχο της W15 στην στροφή 8 και κατέληξε στις TECPRO μπαριέρες της εξωτερικής. Το μονοθέσιο υπέστη αρκετά σοβαρή ζημιά στην δεξιά του πλευρά με την οποίαν και είχε προσκρούσει.

Οι μηχανικοί της Mercedes θα αξιολογήσουν την κατάσταση της PU πριν την επόμενη περίοδο δοκιμών. Σε περίπτωση που εκείνη χρειαστεί αλλαγή -λόγω καταπόνησης από την σύγκρουση- ο Ράσελ θα πρέπει να πάρει ποινή θέσεων στην εκκίνηση και μάλλον θα ξεκινήσει από το pitlane.

Το σενάριο της ποινής θέσεων στην εκκίνηση είναι πιθανό, όμως, και για τον Φερστάπεν. Το turbo της PU στην RB20 εξακολούθησε να μην ακούγεται ιδιαίτερα υγιές. Η ομάδα φώναξε στα pits τον οδηγό της ώστε να προσπαθήσει να επιδιορθώσει το πρόβλημα, με αρκετή ώρα να απομένει στη διαδικασία.