Όλα για την Γκοργκόλης Α.Ε. άλλαξαν χάρη στο όραμα των ανθρώπων της που σχεδίασαν τις πρώτες μοτοσικλέτες «Made in Greece».

Το 1962 στα Τρίκαλα ο Νίκος Γκοργκόλης αποφάσισε να ιδρύσει στα Τρίκαλα την εταιρεία Mego (ΜΕΓΚΟ ΑBΕE) η οποία ανάλαβε να συνεχίσει το έργο της MEBEA. Η εταιρία άμεσα επικεντρώθηκε στην κατασκευή δικύκλων μικρού κυβισμού προκειμένου αφενός να προσφέρει στους Έλληνες μια αξιόπιστη λύση μετακίνησης και αφετέρου να βάλει την Ελλάδα στο χάρτη της μοτοβιομηχανίας.

Το όραμα και το πείσμα των ανθρώπων της εταιρείας ήταν αρκετά να τους εκτοξεύσουν στην κορυφή και να γίνουν πρωτοπόροι στον κλάδο. Η Mego ξεκίνησε σχεδιάζοντας μοτοποδήλατα 50 κ.εκ. ελαφριές μοτοσικλέτες 125 κ.εκ. και τρίκυκλα επαγγελματικά οχήματα χρησιμοποιώντας κινητήρες της Sachs.

Μερικά από τα μοντέλα της ήταν το 50S, το EK, το Libra και το Viva, ενώ με διαφορά το κορυφαίο και πιο καινοτόμο μοντέλο της ήταν το GP50. Η μοτοσικλέτα ήταν εξοπλισμένη με έναν δίχρονο κινητήρα της Sachs 50 κ.εκ. με πολύ καλές επιδόσεις και 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Απέδιδε 6 ίππους και 2,6 Nm ροπής, οι αναρτήσεις είχαν τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ τα φρένα είχαν ταμπούρα εμπρός και πίσω.

Το Mego GT50 έμελλε να είναι το τελευταίο μοντέλο που βγήκε από το εργοστάσιο της εταιρείας καθώς το 1988 σταμάτησε η παραγωγή του. Η οικογένεια Γκοργκόλη ωστόσο δεν σταμάτησε να δραστηριοποιείται και με το ίδιο όραμα αποφάσισε να κλείσει το κεφάλαιο Mego και να ανοίξει το κεφάλαιο Γκοργκόλης Α.Ε. Τα υπόλοιπα ανήκουν πλέον στη σύγχρονη ιστορία μας…