Η SYM ετοιμάζει μεγάλα πράγματα για το 2025 και σίγουρα ένα από τα δυνατά της χαρτιά είναι το καινούριο ADX 300.

Παράλληλα με την παρουσίαση του νέου ADXTG 400, η SYM ετοίμασε ένα οδηγικό σκέλος και για το πολυαναμενώμενο ADX 300. Τι είναι όμως το ADX 300; Πού το κατατάσσουμε και τι ήρθε να κάνει στις αγορές της Ευρώπης;

Η απάντηση είναι απλή και μόνο μία: Να κυριαρχήσει! Είχαμε την ευκαιρία να περιεργαστούμε και να οδηγήσουμε σε όλα τα τερέν το νέο scooter της SYM το οποίο πλέον είναι διαθέσιμο στα καταστήματα του δικτύου Γκοργκόλης Α.Ε. στην τιμή των 5.195 ευρώ.

Νέα σχεδιαστική προσέγγιση

Ξεκινώντας από την εμφάνιση, το νέο ADX 300 χαράσσει μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία για την SYM. Στο εμπρός μέρος, το φωτιστικό σώμα είναι φουτουριστικό με πολύ χαρακτηριστικά DRL «φρύδια» τα οποία δίνουν προσωπικότητα στο scooter. Η μεγάλη ζελατίνα φροντίζει για την σωστή προστασία του αναβάτη ακόμα και στην τελική του scooter, ενώ τα φλας είναι ενσωματωμένα στο κάτω μέρος της ποδιάς.

Πίσω, το ADX είναι εξίσου μοντέρνο με ένα ιδιαίτερο φωτιστικό σώμα, ενώ είναι «τόσο, όσο» φαρδύ για να βολέψει την άνετη σέλα και δύο επιβάτες. Μόλις ανέβει ο αναβάτης στη σέλα του scooter έχει μπροστά του μια τεράστια οθόνη TFT 7 ιντσών με πολύ όμορφα γραφικά και αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητας.

Το τιμόνι είναι μοτοσικλέτας μεταβλητής διατομής με καβαλέτα και η θέση οδήγησης είναι πολύ άνετη βάζοντας τον αναβάτη «μέσα» στο scooter. Ενώ το τιμόνι είναι σε ιδανική θέση, τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα αρκετά ψηλά προκειμένου να αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος του scooter.

Κατά τα άλλα, ο εξοπλισμό είναι στην premium πλευρά καθώς το scooter διαθέτει LED φώτα, Traction Control, ABS της Bosch, χούφτες στο τιμόνι, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί Keyless, θύρα USB, ρεζερβουάρ καυσίμου 16 λίτρων και μεγάλο αποθηκευτικό χώρο 35 λίτρων (ένα full face κράνος) κάτω από τη σέλα.

Στρίβει, ταξιδεύει, ελίσσεται, διασκεδάζει

Το πρώτο πράγμα που παρατηρείς όταν αρχίσεις να κινείσαι με το SYM ADX 300 είναι ο κινητήρας. Το μηχανικό σύνολο που έχει επιλέξει η SYM είναι το δοκιμασμένο μονοκύλινδρο απόδοσης 26 ίππων και 26 Nm ροπής. Συνεργάζεται με ένα εξαιρετικό σύστημα ψεκασμού της Continental που ευθύνεται τόσο για την ακριβέστατη απόκριση στο γκάζι όσο και στην οικονομία σε καύσιμο.

Το σύστημα μετάδοσης με CVT είναι εξίσου αποδοτικό με το scooter να επιταχύνει άμεσα, μεστά και δυναμικά. Εκεί που υπερέχει πάντως είναι στις μικροκινήσεις στην κίνηση της πόλης και στα σκληρά σταμάτα/ξεκίνα που βγάζει έναν ποιοτικό και απροβλημάτιστο χαρακτήρα.

Τα ακόμα καλύτερα έρχονται όταν αρχίσεις να βρίσκεις ρυθμό. Το στιβαρό ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται με πολύ ποιοτικές αναρτήσεις που αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός διαδρομής 125 χιλ. και δύο αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση προφόρτισης. Εκείνο που σε συναρπάζει από τα πρώτα χιλιόμετρα είναι το τρόπος που οι αναρτήσεις απορροφούν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Λακκούβες και σαμαράκια τα ξεχνάς, δεν σε απασχολούν και η μέση σου διατηρείται σε εξαιρετική κατάσταση. Παράλληλα, ο scooter είναι πολύ σταθερό, δεν χάνει ποτέ την επαφή του με την άσφαλτο και εμπνέει εμπιστοσύνη ακόμα και όταν το οδόστρωμα είναι γλιστερό.

Στο μενού του ADX 300 υπάρχει και η διασκέδαση καθώς η ποιότητα πλαισίου/φρένων/αναρτήσεων βγαίνει σε κάθε στροφή. Το μεγάλο τιμόνι εδώ βοηθάει πολύ στο να ελέγξεις σαν μοτοσικλέτα το scooter και να στρίψεις με αυτοπεποίθηση. Η πληροφόρηση είναι σε πολύ καλό επίπεδο κάτι που βοηθάει όταν ανεβαίνει ο ρυθμός, ενώ μπορείς ακόμα και να διορθώσεις τη γραμμή σου αν κάτι πάει στραβά.

Στην πόλη από την άλλη, το ADX 300 είναι ευέλικτο και ανάλαφρο, με τα δυνατά φρένα να φροντίζουν για την σωστή ισορροπία στα δυνατά φρεναρίσματα. Τέλος, υπάρχει και το χώμα που δεν αποκλείεται με το ADX 300.

Η ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος στα 150 χιλ. και τα ελαστικά διπλής χρήσης με τον 15άρι τροχό εμπρός κάνουν το πέρασμα από χωμάτινους δρόμους εύκολη υπόθεση. Δεν είναι για enduro ή για Off-Road, είναι για λογικά πράγματα.

Η πρώτη επαφή με το SYM ADX 300 ήταν πραγματικά αποκαλυπτική. Αυτό που μας δείχνει το συγκεκριμένο scooter είναι το πόσο έχει ωριμάσει η SYM όλα αυτά τα χρόνια και έχει φτάσει σε σημείο να κατασκευάσει ένα τόσο ποιοτικό και ολοκληρωμένο scooter. Με τη σφραγίδα της SYM και την τιμή στα 5.195 ευρώ η εμπορική επιτυχία του ADX 300 είναι μάλλον εγγυημένη.

Όλα τα στοιχεία του SYM ADX 300 ΕΔΩ.