Η BYD ενισχύει την γκάμα της στην ελληνική αγορά με ένα νέο εξηλεκτρισμένο μοντέλο, που κατατάσσεται στην κατηγορία των πολυτελών SUV. Eίναι ένα οικογενειακό SUV που επιθυμεί να προσελκύσει πελάτες που αναζητούν ένα φιλικό προς το περιβάλλον όχημα, χωρίς συμβιβασμούς στην αυτονομία, την πρακτικότητα και την οικονομία.

Με αμάξωμα μήκους 4,775 μ. και μεταξόνιο 2,765 μ. το Seal U DM-i είναι ένα ευρύχωρο SUV.

Στο νέο μοντέλο ξεχωρίζει η μεγάλη αυτονομία, αλλά και το εσωτερικό του που όντως έχει πολλά φόντα να προβάλλει χάρη στην ψηφιακή του τεχνολογία. Στο σαλόνι του ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με LCD οθόνη 12,3 ιντσών και η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 15,6 ιντσών, η οποία περιστρέφεται . Μεταξύ άλλων προσφέρει σύνδεση 4G, ενσωματωμένο Spotify, πλοήγηση HERE,  συνδεσιμότητα για smartphone μέσω Android Auto ή Apple CarPlay, φωνητικό έλεγχο και ασύρματες ενημερώσεις.

Το άνετο εσωτερικό επαρκεί για πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 425 λίτρα, ενώ αυξάνεται στα 1.440 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Σε εκδόσεις, το νέο μοντέλo προσφέρεται στην προσθιοκίνητη έκδοση  που  συνδυάζει ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.5 λίτρων με ισχύ 98 ίππων, ηλεκτροκινητήρα 198 ίππων (145 kW) και μπαταρία LFP χωρητικότητας 18,3 kWh. Συνδυαστικά παράγει 218 ίππους και 300 Nm ροπής. Με μια πλήρη φόρτιση η μπαταρία υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ. (μέτρηση WLTP), ενώ η συνδυαστική αυτονομία φτάνει τα 1.080 χλμ.

Το ισχυρότερο και τετρακίνητο Seal U DM-i Design προσφέρει θερμικό κινητήρα 1.5 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος, που αποδίδει 131 ίππους και 220 Nm ροπής, που συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο μπροστά τοποθετημένος είναι 204 ίππων και ο πίσω 164 ίππων μ ε μπαταρία LFP χωρητικότητας 18,3 kWh . Η συνδυαστική ισχύς και ροπή ανέρχεται σε 324 ίππους .Η  ηλεκτρική αυτονομία είναι 70 χλμ. (μέτρηση WLTP) και η συνδυαστική αυτονομία 870 χλμ.

Όλες οι εκδόσεις του Seal U DM-i προσφέρουν τριφασική φόρτιση ΑC στα 11 kW και DC στα 18 kW. Ο χρόνος φόρτισης DC (30-80%) είναι μόλις 35 λεπτά. Οδηγώντας το νέο μοντέλο στην Ελλάδα διακρίναμε ότι το κινέζικο μοντέλο έχει ξεκάθαρα πολυτελή προσανατολισμό, με εξαιρετικά αποθέματα ισχύος όταν το επιθυμήσει ο οδηγός στο ταξίδι και κορυφαία ποιότητα κύλισης, που βάζει στο στόχαστρο τις ευρωπαϊκές φίρμες, κατι που δείχνει ότι οι Κινέζοι πλέον δεν …παίζουν!

Η τιμή της 2κίνητης έκδοσης με τους 218 ίππους προσδιορίζεται στα 38.900 ευρώ ενώ της κορυφαίας με τους 324 ίππους ανεβαίνει στα 46.500 ευρώ.