Η McLaren παρουσίασε την W1, το καινούργιο hypercar μοντέλο της το οποίο αποτελεί τον διάδοχο των McLaren F1 και McLaren P1.

O αριθμός ένα (1) συνεχίζει να υπάρχει στην γκάμα των μοντέλων της McLaren Automotive. Αυτή τη φορά έχει υπάρχει ένα άλλο γράμμα εμπρός του, το «W». Ο συνδυασμός τους ορίζει την W1, το καινούργιο hypercar μοντέλο της το οποίο είναι ο διάδοχος της P1 και το «εγγόνι» της θρυλικής McLaren F1.

Το νέο μοντέλο διατηρεί τη γενικότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της βρετανικής εταιρείας αναφορικά με τα αυτοκίνητά της αλλά έχει τη δική του ταυτότητα.

Τα φώτα εμπρός, ο προφυλακτήρας και τα ανοίγματα σε αυτόν και στο καπό για την εισροή αλλά και την κατεύθυνση του αέρα προς τα πίσω για τη βελτίωση της αεροδυναμικής, όπως και τη χρήση του για να βελτιώνει την πρόσφυση, οι μεγάλοι πλαϊνοί αεραγωγοί και η διαμόρφωση του πίσω μέρους και του αεροδυναμικού διαχύτη είναι χαρακτηριστικά του διθέσιου hypercar.

Στη σχεδίαση του αμαξώματος της W1 συνέβαλαν σημαντικά τα στελέχη της ομάδας της McLaren στη Formula 1.

Το MHP-8, το καινούργιο υβριδικό σύστημα (McLaren Hi-Performance Hybrid) που διαθέτει αποτελείται από τον twin-scroll V8 κινητήρα χωρητικότητας 3.988 κ. εκ.  ο οποίος αποδίδει 928 ίππους και 900 Nm μέγιστη ροπή και από έναν ηλεκτροκινητήρα ακτινικής ροής οποίος αποδίδει 347 ίππους και μέγιστη ροπή 404 Nm.

Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του υβριδικού συστήματος φτάνει τους 1.275 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή τα 1.340 Nm.

Σύμφωνα με τη McLaren, η W1 επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα 2,7 δευτερόλεπτα, από τα 0-200 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα και από τα 0-300 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 12,7 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητά της περιορίζεται στα 350 χλμ./ώρα.

Το μονοκόκ πλαίσιο της W1 ονομάζεται McLaren Aerocell και εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε αποκλειστικά γι’ αυτή. Το ίδιο ισχύει και για τις πόρτες της («McLaren Anhedral Doors»),οι οποίες έχουν σχεδιαστεί και διαμορφωθεί χρησιμοποιώντας τεχνικές από τους αγώνες αυτοκινήτων.

Οι διαστάσεις της είναι 4.635 χλστμ. σε μήκος, 2.074 χλστμ. σε πλάτος (με διπλωμένους καθρέφτες) και 1.183 χλστμ. σε ύψος. To μεταξόνιό της είναι 2.680 χλστμ. βάρος της είναι 1.399 κιλά, όπως ανακοινώνει η εταιρεία.

Ως μια γνήσια McLaren, η δομή της έχει πολλά στοιχεία από την κατασκευαστική ιστορία της εταιρείας. Έτσι, η W1 διαθέτει την καινούργια ανάρτηση «Race Active Chassis Control III» η οποία είναι ρυθμιζόμενη σε απόσβεση και ύψος από το έδαφος και διαθέτει και πρόγραμμα «Race».

Αυτή έχει σχεδιαστεί και ρυθμιστεί με τεχνογνωσία από τη Formula 1, όπως ανακοινώθηκε. Στο εμπρός μέρος, κάποια στοιχεία της έχουν δημιουργηθεί μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης για να είναι πιο ελαφριά. Επίσης, τμήματά της είναι ορατά, ενώ τα ψαλίδια εδράζονται απευθείας στο πλαίσιο.

Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων.

Τέλος, στο εσωτερικό έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ευρυχωρία των δύο επιβατών και στην ποιότητα των υλικών και της κατασκευής.

Από αριστερά προς τα δεξιά: McLaren F1, McLaren P1 και η καινούργια McLaren W1.

Έτσι, το καινούργιο hypercar της βρετανικής εταιρείας δέχεται την περιποίηση των ανθρώπων του τμήματος McLaren Special Operations (MSO) οι οποίοι προσφέρουν μεγάλη δυνατότητα εξατομίκευσης του αυτοκινήτου για να είναι πραγματικά μοναδικό.

Σύμφωνα με όσα έχει ανακοινώσει η McLaren, η W1 θα κατασκευαστεί σε μόνο σε 399 αριθμημένες μονάδες. Η τιμή πώλησής της στο Ηνωμένο Βασίλειο ξεκινά από τα περίπου 2.000.000 λίρες στερλίνες (περίπου από τα 2.400.000 ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία).