Η Ducati ανακοίνωσε την έλευση του νέου Multistrada V4 για το 2025 με αρκετές και σημαντικές αναβαθμίσεις.

Η Multistrada V4 είναι με διαφορά το πιο σημαντικό μοντέλο της Ducati. Είναι η μοτοσικλέτα που για τέσσερα συνεχόμενα χρόνια καταγράφει ρεκόρ πωλήσεων σε Ευρώπη και Αμερική, έχοντας εκτοξεύσει την ιταλική εταιρεία στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας.

Είναι αναμενόμενο λοιπόν η Ducati να θέλει να είναι πολύ προσεκτική στις επόμενες κινήσεις της καθώς η Multistrada V4 είναι ήδη μια κορυφαία μοτοσικλέτα. Για το 2025 η εταιρεία αποφάσισε να κινηθεί έξυπνα επεμβαίνοντας σε σημεία που η μοτοσικλέτα μπορούσε να πάει πιο ψηλά προσφέροντας ένα ακόμα πιο ολοκληρωμένο και συναρπαστικό οδηγικά αποτέλεσμα.

Πάμε να δούμε τα 7 βασικά σημεία αναβάθμισης της νέας Multistrada V4 και V4S.

Αισθητική από 916

Η Ducati μπορεί να μην άλλαξε ριζικά το νέο Multistrada V4, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έκανε αισθητικέ επεμβάσεις. Στο εμπρός μέρος έχουμε νέα μάσκα με πιο επιθετικές αναλογίες. Πιο συγκεκριμένα, η μάσκα ειδικότερα, έρχεται πιο κοντά στο στυλ της νέας Panigale V4. Ο διπλός μπροστινός προβολέας τονίζεται από τα νέα βαμμένα μέρη που τον πλαισιώνουν, θυμίζοντας τις θρυλικές 916 και 1098.

Επανασχεδιασμένο είναι και το τελικό της εξάτμισης με πιο ευκρινές σχήμα και έναν ακόμα πιο προσωπικό ήχο, ακολουθώντας το σπορ DNA της Ducati του νέου Multistrada.

Νέο σύστημα αυτόματης μείωσης ύψους

Αυτό που επιδίωξε η Ducati στο νέο Multistrada V4 ήταν να την κάνει όσο πιο αποτελεσματική στο ταξίδι αλλά και στην κίνηση στην πόλη. Χάρη στα νέα ηλεκτρονικά συστήματα έχει γίνει ασφαλέστερη.

Το σύστημα που προσφέρει περισσότερη φιλικότητα είναι η νέα Αυτόματη Συσκευή Χαμηλώματος (Automatic Lowering Device) την κάνει ακόμα πιο εύχρηστη της μοτοσικλέτα. Η Multistrada V4 χάρη στο νέο σύστημα χαμηλώνει όταν είναι ακινητοποιημένη ή κινείται με χαμηλές ταχύτητες για να δώσει τη δυνατότητα στον αναβάτη να την χειριστεί πιο εύκολα, ιδιαίτερα όταν είναι πλήρως φορτωμένη.

Επιπλέον, στη Multistrada V4 S 2025, το αμορτισέρ μπορεί να διαθέτει μεγαλύτερο εύρος προφόρτισης, το οποίο κυμαίνεται από 12 έως 20 χιλ. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται πιο ισορροπημένη λειτουργία ρύθμισης της προφόρτισης και αυξάνει το αποτέλεσμα της λειτουργίας Automatic Lowering Device σε καταστάσεις μεγαλύτερου φορτίου, όταν ταξιδεύετε με αποσκευές και επιβάτη.

Εκτεταμένη χρήση απενεργοποίησης κυλίνδρων

Το Multistrada V4 είναι εξοπλισμένο με την εκτεταμένη στρατηγική απενεργοποίησης των πίσω κυλίνδρων. Εκτός από το σβήσιμο των πίσω κυλίνδρων όταν η μοτοσικλέτα είναι σταματημένη και ο κινητήρας στο ρελαντί, ο V4 Granturismo διατηρεί τους κυλίνδρους απενεργοποιημένους και σε άλλες συνθήκες λειτουργίας.

Το όφελος είναι στη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, οι οποίες μειώνονται κατά 6% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

Ακόμα πιο ασφαλές

Η Ducati ήταν η πρώτη εταιρεία που τοποθέτησε σύστημα ραντάρ στην Multistrada V4. Για το 2025 πηγαίνει ένα βήμα παραπάνω αναβαθμίζοντας τη σουίτα με την προσθήκη της λειτουργίας Forward Collision Warning.

Το FCW προειδοποιεί τον αναβάτη για πιθανές συγκρούσεις με προπορευόμενο όχημα με ένα αναδυόμενο παράθυρο στην οθόνη πληροφοριών. Στο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το νέο Ducati Brake Light ενεργοποιεί τώρα και τα φλας για να σηματοδοτήσει τον κίνδυνο πιο άμεσα στα οχήματα που ακολουθούν.

Φυσικά, η σουίτα εξακολουθεί να περιλαμβάνει το Adaptive Cruise Control (ACC), το οποίο κάνει την οδήγηση λιγότερο κουραστική σε μεγάλες διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο και το Blind Spot Detection (BSD), το οποίο σηματοδοτεί την παρουσία των οχημάτων που πλησιάζουν στο τυφλό σημείο των κατόπτρων.

Ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης από Panigale V4

Όπως είδαμε στην καινούρια Panigale V4, έτσι και στην Multistrada V4 του 2025 η Ducati προσθέτει το ηλεκτρονικό σύστημα συνδυασμένης πέδησης.

Το Electronic Combined Braking System, με τις προηγμένες λειτουργίες, διαμορφώνει την εμπλοκή στα μπροστινά και πίσω φρένα για να εγγυάται πάντα ιδανική πέδηση και ισορροπία ανάλογα με το φορτίο της μοτοσικλέτας.

Εκτός από τη στρατηγική εμπρός-πίσω, η οποία διαχειρίζεται το πίσω φρένο ακόμα και όταν χρησιμοποιείται μόνο η μπροστινή μανέτα, το νέο Multistrada V4 είναι πλέον εξοπλισμένο με μια καινοτόμα λειτουργία από πίσω προς τα εμπρός που βελτιστοποιεί την ισχύ πέδησης όταν χρησιμοποιείται μόνο ο λεβιές.

Αναβαθμισμένο σύστημα Skyhook DSS EVO

Η καινούρια μοτοσικλέτα χρησιμοποιεί μια εξελιγμένη ημι-ενεργή ανάρτηση Skyhook DSS EVO με περισσότερη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα. Χάρη στον νέο αισθητήρα που είναι τοποθετημένος στο πιρούνι και είναι εξοπλισμένος με λειτουργίες πρόβλεψης, όπως ανίχνευση προσκρούσεων, προσαρμόζει την απόσβεση της πίσω ανάρτησης στις ανωμαλίες της ασφάλτου σε πραγματικό χρόνο.

Η ρύθμιση των αναρτήσεων γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο από την οθόνη TFT 6,5 ιντσών με προεπιλεγμένες επιλογές που διατηρούν πάντα αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας.

Ασφάλεια με την εγγύηση του Ducati Vehicle Observer

Με τη νέα λειτουργία DVO (Ducati Vehicle Observer), το Multistrada V4 γίνεται ακόμα πιο ασφαλές και αποτελεσματικό, χάρη στα ηλεκτρονικά συστήματα που μπορούν να λειτουργήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Η αυξημένη υπολογιστική δύναμη επεξεργάζεται τις δυνάμεις του εδάφους που ενεργούν στη μοτοσικλέτα και τα φορτία που μπορεί να αντέξει σε διάφορες συνθήκες οδήγησης, προσομοιώνοντας τα δεδομένα 70 αισθητήρων της μονάδας IMU.

Το Ducati Vehicle Observer, που εξελίχθηκε από το Ducati Corse στο MotoGP, βελτιώνει τις στρατηγικές των ABS Cornering, Ducati Wheelie Control (DWC) και Ducati Traction Control (DTC).

Η νέα Ducati Multistrada V4 και V4S αναμένεται στα καταστήματα στις αρχές του 2025.