Ο Μαξ Μπιάτζι και η Aprilia Racing κατασκεύασαν την πιο… άρρωστη superbike της τελευταίας δεκαετίας.

Η Aprilia επιμένει και αντιστέκεται όσον αφορά το superbike μοντέλο της. Η RSV4 εξακολουθεί να είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες σπορ μοτοσικλέτες στον κόσμο και παρότι έχουν περάσει σχεδόν 25 χρόνια από την πρώτη φορά που εμφανίστηκε, παραμένει αιχμηρή και πλήρως ανταγωνιστική.

Η Aprilia με αφορμή τα 30 χρόνια από την κατάκτηση του πρώτου τίτλου στα Grand Prix, ζήτησε από το αγωνιστικό τμήμα να κατασκευάσει την πιο ακραία RSV4. Η Aprilia Racing σκέφτηκε με τη σειρά της να ζητήσει τη βοήθεια του θρύλου των αγώνων Μαξ Μπιάτζι για να σχεδιάσει τη μοτοσικλέτα, ενώ εκμεταλλεύτηκε πλήρως την τεχνολογία από το MotoGP.

Κάπως έτσι γεννήθηκε η Aprilia RSV4 X ex3ma, η πιο προηγμένη RSV4 που φτιάχτηκε ποτέ. Ξεκινώντας από τον σχεδιασμό, είναι βαμμένη στα χρώματα της αγωνιστικής RS250 του Μαξ Μπιάτζι με την τότε χορηγία της Chesterfield. Είναι η πρώτη μοτοσικλέτα στον κόσμο που φέρει αεροδυναμική τεχνολογία Ground Effect που μειώνει την πίεση ανάμεσα στη μοτοσικλέτα και το έδαφος όταν αυτή γέρνει στη στροφή και αυξάνει την πρόσφυση.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός V4 των 1.099 κ.εκ. με απόδοση 230 ίππους και 131 Nm ροπής. Είναι εξοπλισμένος με πανέμορφο σύστημα εξάτμισης της SC Project που θυμίζει δίχρονο GP500 και φίλτρο της Sprint Filter, ενώ τα ηλεκτρονικά της μοτοσικλέτας είναι ρυθμισμένα από την Aprilia Racing. Μάλιστα ο αγοραστής θα λάβει και έναν υπολογιστή της Yashi με εγκατεστημένα προγράμματα για να ρυθμίζει ο ίδιος τη μοτοσικλέτα.

Το πλαίσιο παραμένει αλουμινένιο περιμετρικό και οι αναρτήσεις της Ohlins, ενώ οι τροχοί είναι από ανθρακονήματα και τα φρένα έχουν δίσκους 330 χιλ. και δαγκάνες της GP4 MS. Το βάρος από την άλλη είναι αδιανόητα στα 165 κιλά!

Η Aprilia RSV4 X ex3ma θα διατεθεί σε μόλις 30 μονάδες και θα κοστίζει 80.000 ευρώ.