Ο Λάντο Νόρις κυριάρχησε πλήρως στην Σιγκαπούρη. Πήρε την pole, προηγήθηκε σε κάθε γύρο και -φυσικά- πήρε τη νίκη. Δεύτερος ο Φερστάπεν και τρίτος ο Πιάστρι.

Ο ρυθμός του Νόρις ήταν απλησίαστος για τους υπόλοιπους. Βέβαια, ο ίδιος ο Λάντο φρόντισε να κρατήσει τους φίλους της McLaren σε αγωνία με δύο μικρά του λάθη κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Ωστόσο ο Βρετανός κατάφερε να… την γλιτώσει και να φέρει την MCL38 πρώτη στην γραμμή του τερματισμού. Ο Φερστάπεν πήρε μία «επαγγελματική» δεύτερη θέση περιορίζοντας όσο μπορούσε την βαθμολογική ζημιά από τον Νόρις. Αλλά η McLaren χάρη στην τρίτη θέση του Πιάστρι, αύξησε την διαφορά της από την Red Bull στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Οι περισσότεροι οδηγοί προτίμησαν την μέση γόμα για το πρώτο τους stint. Η Mercedes, όμως, έκανε την διαφορά με τον Χάμιλτον, περνώντας του την μαλακή. Προφανώς ο Λιούις και η ομάδα του ήλπιζαν σε μία καλύτερη εκκίνηση του Βρετανού έναντι των Φερστάπεν και Νόρις.

Το ρίσκο της Mercedes δεν απέδωσε. Οι Νόρις και Φερστάπεν έφυγαν μπροστά και ο Λιούις παρέμεινε τρίτος. Πιο πίσω ο Χούλκενμπεργκ κέρδιζε την 5η θέση από τον Πιάστρι ενώ ο Κολαπίντο περνούσε τον Άλμπον για να ανέβει 9ος! Κακές οι εκκινήσεις του Αλόνσο και -κυρίως- του Σάινθ.

Στους πρώτους γύρους ο Νόρις πήγαινε πολύ συντηρητικά και ο Φερστάπεν παρέμενε κοντά του. Ακόμη κι έτσι, όμως, ο Χάμιλτον έχανε συνεχώς έδαφος έναντι των δύο πρωτοπόρων. Εν τω μεταξύ ο Πιάστρι περνούσε τον Χούλκενμπεργκ για την πέμπτη θέση.

Από τον 9ο γύρο και μετά, όμως, ο Νόρις ανέβασε τον ρυθμό του έπειτα από οδηγία της McLaren. Αμέσως η διαφορά του από τον Φερστάπεν εκτινάχθηκε και ο Λάντο κέρδιζε περίπου ένα δευτερόλεπτο στον γύρο από τον Μαξ. Με την συμπλήρωση 15 γύρων η σειρά ήταν: Νόρις, Φερστάπεν, Χάμιλτον, Ράσελ, Πιάστρι, Χούλκενμπεργκ, Αλόνσο, Λεκλέρ, Κολαπίντο και Πέρεζ.

Στην Marina Bay το undercut είναι αρκετά ισχυρό, της τάξεως των 2 δευτερολέπτων ανά γύρο. Και ο Κάρλος Σάινθ το απέδειξε, όντας ο ταχύτερος στην πίστα μετά το πέρασμά του στην σκληρή γόμα. Η Ferrari είχε φωνάξει αρκετά νωρίς τον Ισπανό, την στιγμή που οι υπόλοιποι προσπαθούσαν να παρατείνουν το stint τους με την μέση γόμα.

Ο Χάμιλτον θα ήταν ο πρώτος από τους επικεφαλής που θα έμπαινε για σκληρή γόμα στον 18ο γύρο. Εν τω μεταξύ ο Νόρις είχε ρίξει 15 δευτερόλεπτα στον Φερστάπεν με τον Ολλανδό να μην έχει απάντηση στον ρυθμό του Βρετανού. Ο Ράσελ ήταν 3ος, έντεκα δευτερόλεπτα πίσω από τον Φερστάπεν.

Είχαν συμπληρωθεί 25 γύροι και ο Νόρις είχε εξασφαλίσει σχεδόν ένα pit-stop από τον δεύτερο Φερστάπεν! Ο Ολλανδός με τη σειρά του ήταν επίσης ασφαλής από τον Ράσελ ο οποίος αμυνόταν από τον Πιάστρι πίσω του.

Και ενώ ο Νόρις κυριαρχούσε πλήρως, παραλίγο να πετάξει την σκληρή του δουλειά στον κάλαθο των αχρήστων. Ο Λάντο είχε την στιγμή του στην στροφή 14 κατά τον 28ο γύρο, όταν έχασε τα φρένα και ακούμπησε ελαφρώς τα προστατευτικά ελαστικά με την εμπρός του πτέρυγα.

Ευτυχώς για εκείνον, το έσωσε και η ομάδα θα τον φώναζε για αλλαγή σε σκληρή γόμα δύο γύρους αργότερα. Ο Λάντο θα έβγαινε μπροστά από τον Πιάστρι ο οποίος δεν είχε σταματήσει. Νωρίτερα είχε κάνει και τις δικές τους αλλαγές οι Φερστάπεν-Ράσελ. Ο Λεκλέρ παρέμενε στην πίστα με την μέση γόμα.

Στον 35ο γύρο ο Λεκλέρ θα έκανε το δικό του πέρασμα στην σκληρή γόμα, ενώ στον 39ο γύρο θα έμπαινε και ο Πιάστρι, τελευταίος από τους πρωτοπόρους. Έτσι, στον 40ο γύρο και ενώ όλοι οι πρωτοπόροι είχαν κάνει pit-stop η σειρά ήταν: Νόρις, Φερστάπεν, Ράσελ, Χάμιλτον, Πιάστρι, Σάινθ, Αλόνσο και Λεκλέρ.

Ο Πιάστρι με την πιο φρέσκια γόμα θα ξεμπέρδευε γρήγορα από την Mercedes του Χάμιλτον στην στροφή 7 ενώ το ίδιο θα έπραττε και ο Λεκλέρ με τον Αλόνσο. Η Ferrari θα έδινε εντολή στον Σάινθ λίγο αργότερα να αφήσει τον Λεκλέρ, ώστε ο Μονεγάσκος να πιέσει τις Mercedes.

Στον 45ο γύρο ο Πιάστρι θα προσπερνούσε και την άλλη Mercedes και πάλι στην στροφή 7, ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση. Δυστυχώς για εκείνον, όμως, ο δεύτερος Φερστάπεν είχε διαφορά 18 δευτερολέπτων.

Εν τω μεταξύ ο Λεκλέρ κατέβαζε συνεχώς το ρεκόρ ταχύτερου γύρου προσπαθώντας να κλείσει την δική του διαφορά από τον Χάμιλτον. Και ο Νόρις κοψοχόλιαζε για δεύτερη φορά τους οπαδούς του ακουμπώντας με τον πίσω δεξιά τροχό τον τοίχο πριν την στροφή 10! Ο Λάντο πίεζε για να πάρει εκείνος τον έναν επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου.

Με έντεκα γύρους να απομένουν ο Λεκλέρ προσπέρασε μάλλον εύκολα τον Χάμιλτον. Ο ρυθμός της Ferrari στον αγώνα -όποτε δεν υπήρχαν άλλα μονοθέσια μπροστά- υστερούσε μόνο έναντι της McLaren. Σίγουρα με καλύτερες κατατακτήριες η SF-24 μπορούσε να φέρει ένα podium στην Σιγκαπούρη.

Αλλά με τα «εάν» δεν γράφεται η ιστορία. Και ο Λεκλέρ θα τερμάτιζε στο τέλος πέμπτος, πίσω από τον Ράσελ. Μπροστά ο Νόρις δεν είχε αντίπαλο και πήρε την τρίτη νίκη της καριέρας του. Έχασε, βέβαια, τον ταχύτερο γύρο από τον Ρικιάρντο στο τέλος. Μία τελευταία χάρη ( ; ) προς τους… παλιόφιλούς του στην Red Bull. Οι Φερστάπεν και Πιάστρι συμπλήρωσαν το podium.