Έπειτα από την μεγάλη νίκη του Πιάστρι στο Μπακού η McLaren πηγαίνει στην Σιγκαπούρη θέλοντας να χτίσει το πρώτο φετινό της σερί νικών. Ωστόσο το έργο της δεν θα είναι εύκολο.

Και αυτό κυρίως λόγω της Ferrari. Η ιταλική ομάδα αναμένεται πολύ ισχυρή στην πολύ ιδιαίτερη διαδρομή της Marina Bay, χάρη και στις αναβαθμίσεις που θα φέρει. Τόσο ο Λεκλέρ όσο και ο Σάινθ θα παλέψουν για τη νίκη με τους Νόρις και Πιάστρι.

Σε ότι αφορά την Red Bull, οι πρωταθλητές θα πρέπει να βρουν μία πειστική απάντηση στον ρυθμό των McLaren και Ferrari. Η αυστριακή ομάδα εγκατέλειψε, μάλιστα, την ιδέα ενός ειδικού χρωματισμού για τον συγκεκριμένο αγώνα σε μια προσπάθεια να κερδίσει λίγα γραμμάρια βάρους για την RB20.

Ο Κρίστιαν Χόρνερ αποκάλυψε ότι η ομάδα έχει βρει την γενεσιουργό αιτία των προβλημάτων τους φετινού μονοθέσιου. Σύμφωνα με τον Βρετανό, τα πάντα ξεκίνησαν από τις αναβαθμίσεις του πατώματος στην Βαρκελώνη του 2023!

Τότε είχαν αρχίσει και τα εμφανή προβλήματα του Πέρεζ με την RB19. Βέβαια, ο Φερστάπεν κέρδιζε τον έναν αγώνα μετά τον άλλον, μασκαρεύοντας έτσι την τότε λάθος επιλογή της Red Bull. Αλλά εν τέλει η RB20 θα πλήρωνε τις… αμαρτίες της RB19.

Πάντως ο Πέρεζ τα πηγαίνει πάντα καλά στην Σιγκαπούρη. Λογικά ο Τσέκο θα είναι σε θέση να βοηθήσει και πάλι την ομάδα του, όπως έπραττε στο Μπακού μέχρι να συγκρουστεί με τον Σάινθ. Ωστόσο το βασικό για την Red Bull είναι να επανέλθει ο Φερστάπεν στην διεκδίκηση μιας θέσης στο podium, τουλάχιστον.

Η πίστα της Σιγκαπούρης φιλοξενεί έναν από τους πιο ιδιαίτερους αγώνες της σεζόν. Το μόνο, ίσως, Grand Prix του πρωταθλήματος στο οποίο, πέραν της ταχύτητας, έχει ακόμη σημασία η αντοχή οδηγών και μηχανών. Η ανηλεής φύση της αριστερόστροφης διαδρομής των 4,940 km πλαισιώνεται από την υψηλή υγρασία και την ασυνήθιστη ώρα διεξαγωγής για να μας χαρίσουν τον δυσκολότερο, ίσως, αγώνα του προγράμματος.

Η πρόκληση είναι επιπέδου Μονακό με τη διαφορά ότι οι ταχύτητες είναι αρκετά υψηλότερες. Οι πολλές ανωμαλίες του οδοστρώματος αναγκάζουν τους οδηγούς να δίνουν μάχη σε κάθε γύρο ακόμη και για να παραμείνουν στη θέση τους εντός του κόκπιτ.

Επιπλέον, σε αντίθεση με το Μονακό, οι οδηγοί καλύπτουν ολόκληρη την απόσταση ενός Grand Prix (306,28km) κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τον μεγαλύτερο σε διάρκεια αγώνα της χρονιάς. Συνεπώς, απαιτείται μέγιστη δυνατή αυτοσυγκέντρωση για όποιον θέλει να δει την καρό σημαία.

Η πιθανότητα για τον νικητή, ακόμη και στο στεγνό, να μην συμπληρώσει τους 62 γύρους του αγώνα εντός του χρονικού ορίου των 2 ωρών είναι απολύτως υπαρκτή! Οι δύο ζώνες DRS είναι στην κεντρική ευθεία και στην καμπή που οδηγεί από την 5 στην 7.

Η πίστα της Marina Bay θα έχει φέτος και 4η ζώνη DRS στην ευθεία μεταξύ των στροφών 14 και 16. Μεσολαβεί και το flat-out πέρασμα από την καμπή 15. Η αλλαγή αυτή σε συνδυασμό με τις περσινές επεμβάσεις στο ίδιο σημείο θα κατεβάσει αρκετά τον συνολικό χρόνο του γύρου και θα ευνοήσει τα προσπεράσματα περαιτέρω.

Οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους τις τρεις μαλακότερες γόμες του φάσματος της Pirelli στην Σιγκαπούρη. Η μεγάλη πρόκληση του αγώνα είναι ο έλεγχος της φθοράς των πίσω ελαστικών. Πράγμα λογικό καθώς ο γύρος της Marina Bay είναι γεμάτος από αλλεπάλληλες επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις προς και από αργές στροφές.

Όπως συμβαίνει σε όλες τις πίστες πόλης, η εξέλιξη της πρόσφυσης θα είναι μεγάλη από την Παρασκευή μέχρι την Κυριακή. Υπό κανονικές συνθήκες ο αγώνας βγαίνει και με μία στάση στα pits. Ωστόσο η εμφάνιση του Safety Car είναι σχεδόν δεδομένη στην Σιγκαπούρη. Κατά συνέπεια δεν θα έπρεπε να αποκλείσουμε περισσότερα pit-stops για λόγους στρατηγικής.

Το τριήμερο θα καλυφθεί ζωντανά, αποκλειστικά από το ANT1+. Ο αγώνας θα μεταδοθεί ετεροχρονισμένα στις 16:30 από τον ΑΝΤ1. Οι ώρες μετάδοσης κάθε περιόδου είναι: