Έχοντας την τεχνολογική αβάντα της Toyota, η βαυαρική μάρκα επιμένει ότι είναι το σωστό timing γι’ αυτή την τεχνολογία.
Δηλαδή, η BMW θέλει υβριδικά, ηλεκτρικά και υαυτοκίνητα με υδρογόνο, να παράγονται στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης. Η συμφωνηθείσα προθεσμία δείχνει ότι αυτή η κατάσταση μπορεί να επιτευχθεί το 2028, αν και υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά να γίνει.
Πρώτα απ’ όλα πρέπει να προετοιμαστεί το δίκτυο και οι οδηγοί. Η εισαγωγή μιας τεχνολογίας όπως το υδρογόνο απαιτεί μια περίοδο μάθησης για όλους. Επικεφαλής ενός τόσο επίπονου έργου βρίσκεται ο Jurgen Guldner , ο οποίος δήλωσε σε γερμανικό ΜΜΕ ότι ζούμε μια κρίσιμη στιγμή: «τώρα ή ποτέ»!
Εάν τα αυτοκίνητα υδρογόνου θέλουν πραγματικά να πετύχουν, πρέπει να εκμεταλλευτούν τη στιγμή και το τρέχον περιβάλλον βιωσιμότητας, για να δείξουν τα διαπιστευτήριά τους. Η BMW έχει έναν εξαιρετικό συνεργάτη στη συγκεκριμένη εταιρεία, την Toyota. Και οι δύο μάρκες συνεργάζονται εδώ και αρκετό καιρό, μοιράζοντας ιδέες και τεχνολογίες.