Η StangeMagic κατάφερε να εξάψει την περιέργεια στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, χάρη σε αυτή την ιδιόμορφη κατασκευή.
Ανεξαρτήτως του πού βρίσκεσαι, εάν θες να αγοράσεις μία Porsche πρέπει το λιγότερο να είσαι άνετος από οικονομικής άποψης. Ενδεικτικά να πούμε, πως το φθηνότερο μοντέλο της γερμανικής μάρκας στην Ελλάδα είναι η ηλεκτρική Macan που ξεκινάει από 86.710 ευρώ.
Τώρα, η StanceMagic έρχεται να προσφέρει μία εναλλακτική λύση σε όσους θέλουν να δείχνουν πως οδηγούν «πορσικό» χωρίς στην πραγματικότητα να είναι.
Ο λόγος για το Coperche 811 GT-K, όπως το ονομάζει η ιαπωνική εταιρεία που έκανε πρόσφατα ντεμπούτο στο Τόκιο. Αναπόφευκτα, σύλλεξε πολύ ενδιαφέρον και ερωτήματα τέθηκαν, αφού προσέλκυσε το κοινό με την «911 σχεδίασή» του.
Για να το κατασκευάσει, η -κατά τα άλλα ειδική σε ζάντες αλουμινίου- StanceMagic βασίστηκε σε ένα… Daihatsu Copen πρώτης γενιάς! Βάσει αμαξώματος, θεωρήθηκε ιδανικός «δότης», κι ας μιλάμε για ένα roadster με τον κινητήρα μπροστά και κίνηση στον εμπρός άξονα.
Η StanceMagic, όπως είναι εξαιρετικά εμφανές, προχώρησε σε εκτενείς τροποποιήσεις του αμαξώματος σε σημείο που το αποτέλεσμα παραπέμπει σε Porsche 911. Για την ακρίβεια, μόνο το εμπρός παρμπρίζ, οι πόρτες, οι καθρέφτες και οι μπροστά κολώνες προέρχονται από το Daihatsu Copen.
Η «Porsche» αύρα επετεύχθη χάρη σε εκτενή χρήση υαλοβάμβακα. Μερικά εξατομικευμένα μέρη που τοποθετήθηκαν από την ιαπωνική εταιρεία ήταν οι προφυλακτήρες, τα φτερά και η σημαντική επανασχεδίαση του πίσω μέρους και της οροφής.
Όμως, τον σημαντικότερο ρόλο στο να μοιάζει το Coperche 811 GT-K με Porsche 911, παίζουν τα εμπρός φωτιστικά σώματα τα οποία προέρχονται απευθείας από μία 911 (γενιάς 997), ενώ οι εισαγωγές χαμηλά στον προφυλακτήρα έχουν στιλ GT3.
Πίσω, τα φώτα προέρχονται από Porsche 911 (γενιάς 996), με μία μεγάλη αεροτομή να μαγνητίζει το βλέμμα. Πιο χαμηλά, ξεχωρίζει ο μεγάλος διαχύτης που φιλοξενεί δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, ενώ υπάρχουν και αεραγωγοί με καθαρά αισθητικό ρόλο.
Αναβαθμίσεις έχουν γίνει από τη StanceMagic και στο εσωτερικό με την προσθήκη μπάκετ καθισμάτων, roll cage, σουέντ επένδυσης και κόκκινων λεπτομερειών στο ταμπλό. Το εντυπωσιακό αποτέλεσμα κλείνει με το αγωνιστικό livery, το οποίο είναι ξεκάθαρη αντιγραφή εκείνου της αγωνιστικής Porsche 911 RSR.
Το Coperche 811 GT-K στέκεται σε custom ζάντες της StanceMagic που φορούν αγωνιστικά ελαστικά. Από ουσιαστικές τροποποιήσεις, η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη και το σύστημα πέδησης αναβαθμισμένο με νέους δίσκους και δαγκάνες.
Κάτω από το καπό, το εξαιρετικά τροποποιημένο Daihatsu Copen παίρνει ώθηση από τον δικό του τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό των 1.300 κ. εκ. με μέγιστη ισχύ 87 ίππους, που συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.
Λογικά, το Coperche 811 GT-K θα παραμείνει σε πρωτότυπη μορφή ως ένα και μοναδικό. Ωστόσο, στο διαδίκτυο μπορεί κανείς να βρει διάφορα κιτ αμαξώματος που θα κάνουν ένα παλιό, ταπεινό Daihatsu Copen να μοιάζει με Porsche.