H CUPRA εξερευνά τολμηρά αμαξώματα και ξεφεύγει από τα παραδοσιακά SUV.

Η μέχρι τώρα πορεία της CUPRA αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα success stories της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Η μάρκα που γεννήθηκε από την Seat έχει καταφέρει να ταράξει τα νερά, σχεδιάζοντας αυτοκίνητα με πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και ξεκάθαρα σπορτίφ προσανατολισμό.

Η CUPRA σχεδιάζει να παρουσιάσει «προκλητικά αμαξώματα» και «εμβληματικά» μοντέλα που αμφισβητούν τις παραδοσιακές κατηγορίες αυτοκινήτων στο πλαίσιο της επόμενης φάσης ανάπτυξής της, με την πρώτη αποκάλυψη να αναμένεται ήδη από το 2025.

Ενώ η μάρκα έχει επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό σε SUV και crossover, συμπεριλαμβανομένων των Terramar και Formentor, ο διευθύνων σύμβουλος Wayne Griffiths πιστεύει ότι τα μοναδικά σχέδια θα ενισχύσουν την ταυτότητα και την απήχηση της CUPRA.

Αντί να δώσει προτεραιότητα στα συμβατικά σεντάν, ο Griffiths υπαινίχθηκε καινοτόμες επιλογές, συμπεριλαμβανομένου ενός ηλεκτρικού buggy τύπου off-road, σχεδιασμένου για αστική χρήση.

Μια έκδοση παραγωγής του σπορ αυτοκινήτου Dark Rebel παραμένει μια πιθανότητα, αλλά δεν αποτελεί άμεση προτεραιότητα, καθώς η μάρκα εστιάζει σε κερδοφόρα μοντέλα μεγάλου όγκου για να χρηματοδοτήσει τα σχέδια ηλεκτροκίνησης ύψους 10 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Η CUPRA θα αξιοποιήσει την επερχόμενη πλατφόρμα SSP του Volkswagen Group για να στηρίξει τις μελλοντικές ηλεκτρικές και υβριδικές προτάσεις της.

Μια έκδοση υψηλών επιδόσεων του Terramar, που ενδεχομένως να ξεπερνά τους 300 ίππους, είναι επίσης στα σκαριά, με επιλογές για ένα plug-in υβριδικό ή τον αναβαθμισμένο πεντακύλινδρο κινητήρα Audi RS, εν αναμονή των κανονισμών Euro 7.

Κοιτάζοντας σε παγκόσμιο επίπεδο, η CUPRA σχεδιάζει να επεκταθεί στην αγορά των ΗΠΑ με ένα μεγαλύτερο SUV προσαρμοσμένο στους Αμερικανούς καταναλωτές, παράλληλα με plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα όπως το Formentor.

Η μάρκα διερευνά επίσης τις αγορές της Ασίας, συμπεριλαμβανομένης της Ταϊβάν.

Η στρατηγική της CUPRA για τολμηρό σχεδιασμό, καινοτόμες ιδέες και παγκόσμια ανάπτυξη έχει ως στόχο να εδραιώσει τη θέση της ως μια δυναμική, αυτόνομη μάρκα στην αγορά αυτοκινήτου.