Η Callum δημοσιοποίησε το εσωτερικό του πρώτου της μοντέλου, γεγονός που αποκαλύπτει ότι η παραγωγή του πλησιάζει.

Στο κοντινό μέλλον η Callum του ομώνυμου ιδρυτή θα έχει και επίσημα μπει στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αφότου το νεοσύστατο Skye μπει στην παραγωγή.

Στόχος της βρετανικής εταιρείας είναι το βάρος του να μην ξεπερνάει τα 1.150 κιλά, κάνοντάς το ένα εκ των ελαφρύτερων EV της παγκόσμιας αγοράς.

Για να επιτευχθεί αυτό, το Skye έχει μινιμαλιστική προσέγγιση τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Ως προς το τελευταίο που μόλις αποκαλύφθηκε, βλέπουμε μία αιωρούμενη κονσόλα, δερμάτινα πιαστράκια αντί για μοχλούς στο εσωτερικό των θυρών και μία μικρή «ελεύθερη» οθόνη αφής για το infotainment.

Η ρύθμιση του κλιματισμού γίνεται μέσω περιστροφικών διακοπτών οι οποίοι βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα. Ο οδηγός έχει μπροστά του έναν αναλογικό πίνακα οργάνων μέσω του οποίου βλέπει την αυτονομία, τη στάθμη της μπαταρίας και τη θερμοκρασία.

Η υπόλοιπη καμπίνα έχει δερμάτινη επένδυση της Bridge of Weir σε λευκή απόχρωση, με το κοντράστ να δημιουργείται μέσω των πορτοκαλί λεπτομερειών.

Το Skye μπορεί να φιλοξενήσει έως τέσσερις επιβάτες, με τους μπροστά να κάθονται σε μπάκετ καθίσματα, ενώ οι πίσω βολεύονται όπως-όπως σε ένα ενιαίο.

Σύμφωνα με την Callum, θα υπάρξει και άλλη έκδοση για το εσωτερικό η οποία θα έχει πιο… επιθετική σχεδίαση.

Το εμπορικό λανσάρισμα του Skye αναμένεται το καλοκαίρι του 2026 και η παραγωγή του θα περιοριστεί στις 50-250 μονάδες ετησίως, ενώ η τιμή στην Μεγάλη Βρετανία αναμένεται μεταξύ 80.000 και 110.000 λιρών.

Η τιμή αυτή σημαίνει πως το πρώτο μοντέλο της Callum έρχεται να ανταγωνιστεί το Ariel Nomad, το οποίο φέτος πέρασε στη 2η γενιά του.

Το Skye θα παίρνει ώθηση από δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα) που συνδυαστικά θα αποδίδουν 250 ίππους και 300 Nm ροπής. Θα τροφοδοτούνται από μπαταρία 42 kWh, η οποία θεωρητικά θα εξασφαλίζει περίπου 270 χλμ.

Το ηλεκτρικό μοντέλο θα διατεθεί σε μία έκδοση που θα επικεντρώνεται στις off-road δυνατότητες και σε μία ασφάλτινη.

Φυσικά, στην off-road εκδοχή του θα έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, με διαδρομή ελατηρίων στα 100 χιλιοστά, ενώ το πίσω μέρος της καμπίνας θα είναι μικρότερο. Το τελευταίο βέβαια δε θα ισχύει στην ασφάλτινη έκδοση.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και η ανεξάρτητη ανάρτηση είναι ειδικά σχεδιασμένη για αυτό το μοντέλο. Το αμάξωμα είναι από ελαφρά υλικά, ενώ το αμιγώς ηλεκτροκίνητο σύστημα έχει εξελιχθεί και παράγεται από την ίδια την Callum.