Μπορεί δράση εντός πίστας να μην υπάρχει, υπάρχουν όμως νέα από τον κόσμο του MotoGP.

Έχει περάσει ένας μήνας από το τέλος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP και του θαύματος του Χόρχε Μαρτίν να «κλέψει» τον τίτλο από τον εργοστασιακό αναβάτη της Ducati, Πέκο Μπανάια. Όπως είναι λογικό, τα νέα από τον κόσμο του κορυφαίου πρωταθλήματος στον κόσμο έχουν μειωθεί, ωστόσο υπάρχουν κάποια που αξίζουν αναφοράς.

Ένα από τα πιο σημαντικά είναι η επίσημη ανακοίνωση ότι η Βραζιλία επιστρέφει στο καλεντάρι του MotoGP από το 2026. Οι επικεφαλής του πρωταθλήματος ήρθαν σε συμφωνία με την πίστα Goiania International Racetrack Ayrton Senna στην περιοχή της Γκόια να φιλοξενήσει το MotoGP από το 2026 έως το 2030.

Η πίστα έχει φιλοξενήσει τους πρώτους αγώνες Grand Prix πίσω στο 1987, αλλά η Βραζιλία έχει να δει MotoGP να πραγματοποιείται εκεί εδώ και 20 χρόνια.

Στο στρατόπεδο της Yamaha επικρατεί πυρετός προετοιμασίας προκειμένου το 2025 να είναι πανέτοιμοι να επιστρέψουν στον ανταγωνισμό. Ο V4 κινητήρας πάνω στον οποίο δουλεύουν οι Ιάπωνες από ότι φαίνεται θα είναι έτοιμος να δοκιμαστεί πρώτη φορά στη Μαλαισία, αλλά δεν αναμένεται να είναι έτοιμος για επίσημο ντεμπούτο πριν το καλοκαίρι του 2025.

Από την άλλη, η ομάδα καλωσόρισε στις τάξεις της τον Αουγκούστο Φερνάντεζ. Ο Ισπανός αναβάτης έμεινε χωρίς ομάδα το 2025 αφού η KTM δεν του ανανέωσε το συμβόλαιο και πλέον αναλαμβάνει χρέη επίσημου δοκιμαστή της Yamaha. Θυμίζουμε ότι η Yamaha έχει ήδη στην ομάδα δοκιμαστών τους Καλ Κράτσλοου και Αντρέα Ντοβιτσιόζο.

Τις τελευταίες ημέρες κυκλοφορούν πολλά σενάρια για το μέλλον του Πέδρο Ακόστα. Ο ταλαντούχος Ισπανός το 2025 θα αγωνιστεί με την εργοστασιακή ομάδα της KTM, ωστόσο οι εξελίξεις στο αυστριακό εργοστάσιο τον έχουν προβληματίσει. Ήδη ο μάνατζερ του ψάχνει διαβεβαιώσεις από τους ανθρώπους της KTM Racing, αλλά κανείς πλέον δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το μέλλον της εταιρείας και της ομάδας.

Αν υπάρξει πάγωμα στην εξέλιξη των μοτοσικλετών της KTM για το 2025, τότε ο Ακόστα σίγουρα δεν θα είναι ικανοποιημένος. Η Ducati από την άλλη, δεν έχει κρύψει ποτέ ότι θα ήθελε πολύ να φέρει τον Ακόστα στην Μπολόνια και αν βρεθεί η ευκαιρία σίγουρα θα την πιάσει από τα μαλλιά. Υπάρχει επίσης και ο παράγωντας Λιούις Χάμιλτον ο οποίος ψάχνει διακαώς να αποκτήσει μια ομάδα στο MotoGP.

Αν λοιπόν κάποια από τις ομάδες της KTM εγκαταλείψει το καράβι του MotoGP τότε η Ducati και ο Χάμιλτον θα μπορούσαν να στήσουν μια νέα ομάδα με αναβάτη τον Ακόστα. Όλα αυτά είναι βέβαια Χριστουγεννιάτικα σενάρια. Άλλωστε το τμήμα KTM Racing είναι ανεξάρτητο από την εταιρεία και θα μπορούσε κάλλιστα να πουληθεί στην Red Bull… λέμε τώρα!