Η νέα Multistrada V2 διατηρεί τον μπροστινό τροχό 19 ιντσών για να παραμείνει ασφαλής και διασκεδαστική ακόμα και στην πιο τραχιά άσφαλτο, ωστόσο έχει επανασχεδιαστεί πλήρως γύρω από τον νέο δικύλινδρο κινητήρα V2, καθιστώντας την ακόμα πιο προσιτή και ταυτόχρονα διασκεδαστική στην οδήγηση.

Χάρη σε ένα project εμπνευσμένο από την αναζήτηση της μέγιστης δυνατής ελάφρυνσης και επικεντρωμένο στο μονοκόκ πλαίσιο και τον νέο κινητήρα V2 της Ducati, η νέα Multistrada V2 ζυγίζει 18 κιλά λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο.

Η σχεδίαση του νέου V2 αντλεί έμπνευση από τις στυλιστικές ιδέες που έχουν γράψει ιστορία στην οικογένεια Multistrada. Οι επιφάνειες των ώμων, οι εμπρόσθιες μάζες και το «ράμφος» – ιστορικά διακριτικά χαρακτηριστικά της Multistrada – έχουν γίνει ακόμη πιο αρμονικά.

Όπως όλες οι Ducati, η νέα Multistrada V2 συνδυάζει το design με τη λειτουργικότητα. Το Centro Stile Ducati καθόρισε τις γραμμές του σε στενή συνεργασία με τεχνικούς από το R&D, για να ενσωματώσει αεροδυναμικές λύσεις στον σχεδιασμό που μελετήθηκε για τη βελτίωση της θερμικής άνεσης και της προστασίας από τα στοιχεία της φύσης.

Η εργονομία της Multistrada V2 έχει αναθεωρηθεί πλήρως με μεγάλη προσοχή στην άνεση. Οι σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη έχουν επανασχεδιαστεί και η ευρυχωρία των αναβατών έχει βελτιωθεί σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο όσον αφορά το χώρο για τα πόδια και το σώμα, κάνοντας πιο άνετη την οδήγηση με πλαϊνές βαλίτσες και top case.

Για να μπορεί ο αναβάτης να φθάνει τα πόδια του στο έδαφος με ασφάλεια, η νέα Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με σέλα που μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις, με ύψος 850 και 830 mm. Επιπλέον, ο κατάλογος Ducati Performance προσφέρει ως αξεσουάρ μία ψηλή σέλα στα 870 mm και μία χαμηλή στα 810. Στην έκδοση S, χάρη στο ημιενεργό DSS (Ducati Skyhook Suspension) και το σύστημα ελάχιστης προφόρτισης, είναι δυνατή η μείωση του ύψους της σέλας στα 790 mm.

Η νέα Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με τον νέο κινητήρα V2 της Ducati, έναν V-twin 90°, 890 cc, με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής IVT. Αυτός ο νέος κινητήρας, εξαιρετικά συμπαγής και ελαφρύς – βάρους μόλις 54,9 κιλών – συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του βάρους της μοτοσυκλέτας. Σε αυτή τη διαμόρφωση αποδίδει 115 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής στις 8.250 σ.α.λ.

Το πλαίσιο είναι ένα μονοκόκ αλουμίνιο που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως σταθερό τμήμα του, το υποπλαίσιο είναι ένα ατσάλινο σωληνωτό και το ψαλίδι από χυτευτό αλουμίνιο. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τον νέο κινητήρα V2, επιτρέπουν στην Multistrada να φτάσει σε εξαιρετικά χαμηλό βάρος: μόνο 199 κιλά πλήρης υγρών χωρίς καύσιμο, για την έκδοση V2 και 202 κιλά για την έκδοση V2 S εξοπλισμένη με ημι-ενεργή ανάρτηση.

Τα πέντε διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης (Sport, Touring, Urban, Enduro και Wet) προσφέρουν τη δυνατότητα προσαρμογής της Multistrada V2 σε οποιεσδήποτε συνθήκες, ρυθμίζοντας την ισχύ και την απόκριση του κινητήρα σε προκαθορισμένες και τροποποιήσιμες τιμές, χάρη στα τέσσερα Power Modes με τα οποία είναι εξοπλισμένος ο κινητήρας.

Η νέα Multistrada V2 θα είναι διαθέσιμη στη βασική έκδοση σε χρώμα Ducati Red και στην έκδοση V2 S, με ημι-ενεργή ανάρτηση DSS σε χρώματα Ducati Red & Storm Green. Επιπλέον διατίθεται η επιλογή του εξοπλισμού Travel, με πλαϊνές βαλίτσες, κεντρικό σταντ και θερμαινόμενα grips. Η νέα Ducati Multistrada V2 αναμένεται στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο του 2025, και σε  35 kW για μοτοσυκλετιστές με άδεια A2.