Τα έσοδα της F1 άγγιξαν τιμές-ρεκόρ για το 3ο τρίμηνο του 2024, παρά την μικρή πτώση των εσόδων από τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Επιπλέον το σπορ ανεβαίνει και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ήταν η πρώτη φορά στην ιστορία του σπορ που μία σεζόν περιελάμβανε 24 αγώνες. Και εάν κρίνουμε από τα μέχρι τώρα οικονομικά αποτελέσματα η αγορά σηκώνει περισσότερη F1!

H FOM ανακοίνωσε έσοδα 2,486 δις δολαρίων μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2024. Πέρσι το αντίστοιχο νούμερο ήταν 1,992 δις δολάρια, πράγμα που δείχνει αύξηση εσόδων κατά 25%. Τα κέρδη του σπορ για αυτήν την χρονική περίοδο ανήλθαν φέτος σε 574 εκατομμύρια δολάρια έναντι 443 το 2023. Μία αύξηση της τάξεως του 29,6%.

Η άνοδος αυτή ήρθε παρά την πτώση κατά 4% στα έσοδα προερχόμενα από τηλεοπτικά δικαιώματα και διοργανωτές GP. Οι σημαντικότεροι παράγοντες που συνετέλεσαν στην άνοδο των εσόδων ήταν οι δύο μεγάλες συμφωνίες που υπέγραψε η F1 με τις LEGO και Hot Wheels. Επιπλέον έσοδα ήρθαν από τις παράπλευρες εκδηλώσεις στο Βέγκας ενώ σημαντική ήταν και η συνεισφορά του μεγάλου deal με την LMVH για την επόμενη δεκαετία.

Αλλά η F1 υπέγραψε συμφωνίες χορηγίας και με τις Lenovo, DHL και American Express φέτος. Πράγμα που μαρτυρά την απήχηση που έχει το σπορ στις premium μάρκες παγκοσμίως. Όπως αυξημένη ήταν φέτος η απήχησή του και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η αλληλεπίδραση του νεανικού κοινού με το σπορ μεγάλωσε σημαντικά σε όλες τις πλατφόρμες. Κατά 16% στο YouTube, 23% στο Instagram, 25% στο TikTok, 9% στο X και 7% στο Facebook. Η εφαρμογή της F1 είχε αύξηση συνδρομητών κατά 52% με τον συνολικό τους αριθμό να ξεπερνά τα 7 εκατομμύρια.

Επιπλέον τα οικονομικά αποτελέσματα δείχνουν αυξημένα έσοδα από τα τριήμερα με Sprint. Ακόμη και στις πίστες η προσέλευση των θεατών ήταν αυξημένη. Σύμφωνα με έρευνες της Liberty το 75% του κοινού έχει θετική άποψη για τα Sprint. Πράγμα που σημαίνει ότι μάλλον σύντομα θα δούμε αύξηση του αριθμού αυτών των αγώνων ανά σεζόν.

Συνολικά το κοινό της F1 υπολογίζεται σε 750 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως. Εξ αυτών το 42% είναι κάτω των 35 ετών ενώ το 41% είναι γυναίκες. Το 2018 το ποσοστό των γυναικών που παρακολουθούσαν το σπορ ήταν 37%. Οι χώρες με την μεγαλύτερη αύξηση κοινού ήταν οι ΗΠΑ και η Μεγάλη Βρετανία.