Η ιταλική μάρκα θα παραμείνει πιστή στις παραδόσεις, διαθέτοντας ειδικά και περιορισμένου αριθμού μοντέλα ακόμα στην εποχής της «πρίζας».
«Δε θέλω να πω ότι τα paddles δεν είναι κάτι ωραίο, γιατί θα έλεγα ψέματα. Αλλά έχουμε αποφασίσει να επενδύσουμε σε σημαντικά μέρη, όπως τα φρένα, το διαφορικό και το σετάρισμα, ώστε να προσφέρουμε ένα αυτοκίνητο που θα κινηθεί ταχύτερα ακόμα στο Nurburgring.
Αυτό τουλάχιστον παραδέχθηκε ο επικεφαλής προϊόντων των Fiat και Abarth, Guillaume Clerc, επιβεβαιώνοντας τις φήμες που ήθελαν την εταιρεία να λανσάρει σπέσιαλ εκδόσεις στα καινούργια 500e και 600e.
«Είναι κομμάτι της ψυχής της Abarth» τονίζει ο Clerc, συνεχίζοντας: «Προς το παρόν είναι πολύ νωρίς για να πω τι εκδόσεις θα διαθέσουμε. Πάντως, σε κάποια φάση θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε νέες, ειδικές εκδόσεις όπως κάναμε πάντα» αναφέρει.
Είναι γνωστό πως η Abarth ανέκαθεν ήθελε να λανσάρει σπέσιαλ εκδόσεις, όπως για παράδειγμα έκανε με τα 595 και 695. Μάλιστα, για το τελευταίο παρουσίασε νωρίτερα φέτος μία επετειακή έκδοση, στο πλαίσιο των 75 χρόνων ιστορίας της.
Αναφορικά με το τι ακόμα μπορούμε να περιμένουμε στο άμεσο μέλλον, το 600e Scorpionissima βρίσκεται στα άμεσα σχέδιά της. Θα περιοριστεί στις 1.949 μονάδες, εξοπλισμένο με υψηλότερη ιπποδύναμη, τεχνητό ήχο στην καμπίνα, μεγαλύτερα φρένα και Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Για να μείνετε σε… εγρήγορση, μάθετε επίσης πως η Abarth φέρεται να δοκιμάζει ένα ψηφιακό κιβώτιο με paddles, σαν αυτό που έχουμε ήδη βιώσει στο Hyundai Ioniq 5 N.
«Αλλά και πάλι, δε θέλω να πω ότι δε θα ήταν ωραίο να προσθέσουμε κάτι παιχνιδιάρικο, όπως τα paddles» λέει κλείνοντας.