• Ακούστε τώρα μία… ιστορία – άσχετη με τον Γαύρο Πάνο: Είσαι ντίλερ, πετυχημένος, αλλά θέλεις κάποια στιγμή να γίνεις και εισαγωγέας. Ο νέοι Κινέζοι δίνουν τις ευκαιρίες και πράγματι πας στην έκθεση, κάνεις τα κονέ σου, και καταφέρνεις να γίνεις (έγινε μόλις την περασμένη εβδομάδα).
Αν δεν αρέσκεσαι στην Πίσω Κίνηση, άλλαξε μετάδοση και επάγγελμα…
• Έλεγα, μήπως αυτή η «Πίσω κίνηση» ήταν η τελευταία της χρονιάς. Αλλά μάλλον θα είναι η επόμενη, όπου θα έχουμε τον… Καζαμία μας.
• Και αυτό γιατί πραγματικά δεν κάθεστε στα εορταστικά… αβγά σας.
• Βράζει η αγορά, και αυτό το λέω -ξεκάθαρα- με την καλή έννοια
• Η αγορά αυτοκινήτου ετοιμάζεται για μία… καυτή διετία.
• Για να είμαι πιο συγκεκριμένος, όχι όλη η αγορά, αλλά ένα μεγάλο κομμάτι.
• Η υπόλοιπη είναι πνιγμένοι στα μπάτζετ και στους εσωτερικούς λαβύρινθους του… κάστρου
• Η διετία καυτή λοιπόν. Και θα είναι γιατί -εκτός των άλλων- θα υπάρξουν και κάποιες κυβερνητικές πρωτοβουλίες που αναμφίβολα θα αλλάξουν τα δεδομένα – προς το καλό (don’t call me pls γιατί δεσμεύομαι).
• Κινούνται πάντως ιδιαίτερα διακριτικά και καλά κάνουν.
• Το θέμα είναι να είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις του κλάδου και να καρπωθούν όσα περισσότερο γίνεται, από αυτά τα νέα δεδομένα.
• Και έτοιμος δεν είσαι όταν… ετοιμαστείς εκείνη την στιγμή, αλλά όταν ξεκινήσεις την προετοιμασία, από τα χτες…
• Μην πείτε ότι δεν σας τα είπα, ε,… και pls don’t call me
• Η μεγάλη Chery μαθαίνω ότι έχει βγει στην ελληνική γύρα και ψάχνει εισαγωγέα γιατί δεν…
• O Hermann και η ομάδα του πάντως δηλώνουν παρόν!
• Θα σας αποκαλύψω κάτι τώρα: Ο Hermann -αν και δεν του φαίνεται- παίζει πολύ κλαδική μπάλα γιατί ξέρει – από τις άλλες αγορές που ήταν πριν (όχι του αυτοκινήτου) – το πόσο σημαντικό είναι αυτό, ιδιαίτερα σε χώρες που η πολιτική διαπλοκή είναι εντονότατη, όπως η δική μας.
• Ήθελε λοιπόν, πολύ να κατέβει στην έκθεση Auto Athina, όντας σίγουρος για την επιτυχία της.
• Παρά το ξεκάθαρο «όχι για φέτος» των Inchcape boy’s ψήφισε υπέρ της αιγίδας του Συνδέσμου, και την υποστήριξε όσο του το επέτρεψαν.
• Αυτά λέω και τίποτα άλλο.
• Α, και μιας ο λόγος για Toyota, Ισμαήλος με τέρμα γκάζι στο δίκτυο του… Hermann, στα νότια της Αττικής.
• Εκεί δηλαδή που χωλαίνουν εμπορικά οι Ιάπωνες.
• Και FSA οι Ισμαήλοι στη Ρόδο, εκεί που χωλαίνουν εμπορικά οι Ιταλοί…
• Ποιος επιμένει λοιπόν ακόμα, ότι οι ντίλερς, «πέθαναν»; Όσοι απλά δεν «διαβάζουν» σωστά την αγορά.
• Τον Πάνο, μπορεί να μην τον ξέρω προσωπικά, αλλά τον συμπαθώ. Δυναμικός, δραστήριος, ταπεινός και Γαύρος!!
• Όμως η εταιρεία, φτιάχνει μόνο ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο, το οποίο στην Ελλάδα ξέρεις ότι δεν θα πάει. Γιατί η Ελλάδα νομοθετικά «βλέπει» με μισό μάτι κάποιες κατηγορίες αυτοκινήτων, όπως -για παράδειγμα- τα pick-up, που τα βλέπει «αγροτικά»…
• Εσύ λοιπόν, θέλεις να βάλεις το πόδι σου στη συγκριμένη εταιρεία, γιατί θα βγάλει και άλλα πιο ενδιαφέροντα για την Ελλάδα και ιδιαίτερα οικονομικά, αυτοκίνητα. Όμως το οικονομικό ρίσκο είναι μεγάλο…
• Τι κάνεις λοιπόν; Μπαίνεις σε έναν διαγωνισμό προμήθειας κάμποσων pick-up που χρειάζεται μία Περιφέρεια – πχ της Αττικής- κερδίζεις τον διαγωνισμό γιατί είσαι ο πιο φθηνός (και σε αγαπάνε!) και έτσι ξεκινάς την επένδυση, σχεδόν χωρίς να βάλεις φράγκο.
· «Μα δεν έχουν ακόμα έγκριση Τύπου τα συγκεκριμένα κινέζικα». Λεπτομέρειες. Θα πάρουν.
• Και στο κάτω-κάτω τι φταίει ο ντίλερ-εισαγωγέας; Αφού του έδωσε τη δουλειά, (η προηγούμενη ηγεσία).
• Καλό ε; Ναι και σίγουρα Ελληνικό! – Και don’t call me παρακαλώ
• Ετοιμάζεται η Geely και μαθαίνω ότι έκλεισε και δεύτερο μαγαζί στα Βόρεια, μετά τα Νότια που θα έχουν και το στρατηγείο τους.
• Μαθαίνω ότι έχουν αγαπήσει πολύ και τον Γιαννίτσα. Τους ξέρουν καλά τους Ασιάτες ο Βαγγέλης και η Γιώτα.
• Λοιπόν, αυτά για σήμερα…
• Και τα καλύτερα έρχονται, αρκεί να τα προκαλέσεις και εσύ ο ίδιος λίγο…
Τ.Τ.Πολλές ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΔΩ