Στο «μικροσκόπιο» της ΑΑΔΕ έχουν μπει οι influencers το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Τα στελέχη της Εφορίας προχωρούν σε σαρωτικούς ελέγχους στους influencers με τη βοήθεια και της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η έρευνα της ΑΑΔΕ μπορεί να έχει και αναδρομική ισχύ -δηλαδή σε παλαιότερες αναρτήσεις- και να εντοπίζει αυτούς που εμφανίζονται φτωχοί ενώ την ίδια στιγμή παρουσιάζουν πολυτελή ζωή με ακριβά αυτοκίνητα, σπίτια και διακοπές σε πανάκριβους προορισμούς.

Φυσικά, υπάρχουν και εκείνοι που λειτουργούν σωστά και νόμιμα, ανοίγοντας βιβλία και βάζοντας τα τιμολόγια στο Mydata.

Influencers: Ποιες κατηγορίες βρίσκονται στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ -Από πόσους ακόλουθους και πάνω

Οι κατηγορίες των influencers που έχουν μπει στο στόχαστρο της Εφορίας είναι πέντε και είναι οι εξής:

NanoInfluencers: Από 1.000 έως 10.000 ακόλουθους εκτιμάται ότι βγάζουν από 20 έως 100 ευρώ ανά ανάρτηση.MicroInfluencers: Από 10.000 έως 50.000 ακόλουθους, με κέρδος από 30 έως 200 ευρώ ανά ανάρτηση.Mid-TierInfluensers: Από 50.000 έως 500.000 ακόλουθους, με κέρδος από 80 έως 650 ευρώ ανά ανάρτηση.MacroInfluencers: Από 500.000 έως ένα εκατομμύριο ακόλουθοι, με κέρδος από 150 έως 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.MegaInfluencers: Πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθοι, με κέρδος πάνω από 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.