Οι παραδόσεις του Superveloce 1000 Serie Oro ξεκίνησαν τρεις εβδομάδες μετά την επίσημη κυκλοφορία τον Ιούλιο του 2024 και λιγότερα από 20 μοτοσυκλέτες εξακολουθούν να είναι διαθέσιμες στους επίσημους αντιπροσώπους. Αυτή τη στιγμή, το δίκτυο αποτελείται από 219 σημεία πώλησης, συμπεριλαμβανομένων 41 σημείων εξυπηρέτησης, με επιπλέον 20 μη ευρωπαίους εισαγωγείς, με στόχο να φτάσει τους 250 αντιπροσώπους μέχρι το τέλος του 2025. Μόλις την τελευταία εβδομάδα, εγκαινιάσαμε δύο όμορφες αντιπροσωπείες στο Κόμο στην Ιταλία και στο Μονπελιέ στη Γαλλία.
Η MV Agusta προχώρησε σε διευκρίνηση της κατάστασης όσον αφορά το παρόν και το μέλλον της.
Η καθίζηση της KTM με τα πολλαπλά οικονομικά προβλήματα όπως ήταν λογικό επηρέασε όλες τις εταιρείες που σχετίζονται με τον Όμιλο Pierer Mobility. Μία από αυτές είναι η MV Agusta η οποία θορυβήθηκε από τα δημοσιεύματα ότι η KTM την εγκαταλείπει μόλις 9 μήνες από την απόκτηση του 51% των μετοχών της ιταλικής μάρκας.
Σύμφωνα με πληροφορίες όντως υπήρξε συνάντηση του σωματείου εργαζομένων της MV Agusta στο Βαρέζε της Ιταλίας με τους επικεφαλής της KTM και εκεί επιβεβαιώθηκε ότι οι Αυστριακοί ουσιαστικά παραιτούνται από το μερίδιο ιδιοκτησίας τους.
Η MV Agusta ουσιαστικά λοιπόν απαλλάσσεται από την KTM και θα προσπαθήσει το επόμενο διάστημα να βρει μια φόρμουλα να συνεχίσει την πορεία της αυτόνομη ή με κάποιον καινούριο μεγαλομέτοχο. Στην ανακοίνωση που έβγαλε πάντως η εταιρεία τονίζει ότι βρίσκεται τα τελευταία δύο χρόνια στην καλύτερη φάση της ιστορίας της με μεγάλη αύξηση πωλήσεων, αύξηση της γραμμής παραγωγής και άνοιγμα νέων αντιπροσωπειών σε πολλά μέρη της Ευρώπης και των ΗΠΑ.
Εκείνο που έχει πάντως σημασία είναι ότι «Η τρέχουσα κατάσταση της μετοχικής δομής εξακολουθεί να προσδιορίζεται, με τους μετόχους να εργάζονται από κοινού για να καθορίσουν τη μελλοντική εταιρική δομή, με στόχο να διασφαλίσουν ότι η MV Agusta θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και να φτάνει τα ύψη που της αξίζει», όπως ακριβώς αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας.
Αυτό που θα σώσει την MV Agusta είναι το γεγονός ότι όλη η παραγωγή, η ομάδα εργασιών, οι διευθυντές και το τμήμα ανταλλακτικών βρίσκονται στο Βαρέζε της Ιταλίας και δεν έχουν εμπλακεί ιδιαίτερα με την Αυστρία και την KTM.
Σίγουρα, το επόμενο διάστημα θα έχουμε πολλά ακόμα νέα να ακούσουμε από την ιστορία της KTM και του Ομίλου Pierer Mobility.
Η ανακοίνωση της MV Agusta
«Αγαπητοί πελάτες και λάτρεις της MV Agusta. Βλέποντας με περηφάνια τι ήταν το 2024 για την MV Agusta, εργαζόμαστε ήδη για το 2025 και τι θα φέρουν τα επόμενα χρόνια.
Θέλουμε να σας ενημερώσουμε κοινοποιώντας ακριβείς πληροφορίες και τα αποτελέσματα της εταιρείας. Πρώτον, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι όλες οι αποφάσεις, η ανάπτυξη και οι λειτουργίες που σχετίζονται με την MV Agusta γίνονται στο Βαρέζε. Μεταξύ 2023 και 2024, το 60% της διοίκησης της εταιρείας ανανεώθηκε με την προσθήκη νέων επαγγελματιών από τον κλάδο της μοτοσυκλέτας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, Ιταλούς και διεθνείς. Αυτή η στρατηγική έχει κάνει την MV Agusta εντελώς ανεξάρτητη σε όλες τις λειτουργίες της.
Όσον αφορά τα προϊόντα, κάθε φάση συμβαίνει εσωτερικά: από τον αρχικό σχεδιασμό και τους ορισμούς ενημέρωσης μέχρι την ανάπτυξη πρωτοτύπων σε οποιοδήποτε επίπεδο, μέχρι την εκβιομηχάνιση και την παραγωγή. Όλα αυτά τα βήματα πραγματοποιούνται αποκλειστικά στο Βαρέζε και στο Centro Stile MV Agusta.
Όλα αυτά κάνουν την MV Agusta μια πραγματικότητα που μπορεί με υπερηφάνεια να ισχυριστεί ότι είναι πραγματικά Made-in-Italy. Οι εμπορικές δραστηριότητες βασίζονται επίσης εξ ολοκλήρου στο Βαρέζε: οι πωλήσεις, οι υπηρεσίες μετά την πώληση, η εξυπηρέτηση πελατών και το μάρκετινγκ πραγματοποιούνται απευθείας από τα κεντρικά γραφεία.
Με 4.000 πωλήσεις μοτοσυκλετών το 2024, ετήσια αύξηση 116%, τον Ιούλιο είχαμε ήδη φτάσει στον ίδιο όγκο με όλο το 2023. Τα αιτήματα δοκιμής που ελήφθησαν μόνο τον Οκτώβριο του 2024 ισοδυναμούσαν με τον συνολικό αριθμό των αιτημάτων που ελήφθησαν σε ολόκληρο το προηγούμενο έτος.
Όσον αφορά τα ανταλλακτικά, υπάρχει 99% διαθεσιμότητα για μοντέλα που παράγονται τα τελευταία επτά χρόνια και φέτος η εταιρεία κατέγραψε ιστορικό υψηλό σε πωλήσεις ανταλλακτικών. Όλες οι μοτοσυκλέτες που παράγονται στο Βαρέζε και τα ανταλλακτικά τους αποθηκεύονται σε κόμβους logistics που βρίσκονται στην Αυστρία για την ευρωπαϊκή αγορά, στις Ηνωμένες Πολιτείες για την Αμερική, στην Ιαπωνία και στην Αυστραλία για την Ασία, από όπου διανέμονται στο δίκτυο πωλήσεων παγκοσμίως.
Το 2024 παρουσιάσαμε εννέα νέα μοντέλα και οι εργασίες ανάπτυξης για τη νέα γενιά μοτοσυκλετών προχωρούν όπως είχε προγραμματιστεί. Θα είναι μια εντελώς νέα, καινοτόμος σειρά, σχεδιασμένη να βρίσκεται στην κορυφή των τμημάτων αναφοράς. Κάτι που κανείς εκτός της εταιρείας δεν έχει δει ακόμη. Οι άνθρωποι που κατέστησαν δυνατά αυτά τα αποτελέσματα θα παραμείνουν στη Βαρέζε και τίποτα δεν θα αλλάξει όσον αφορά τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, καθώς η ιδιοκτησία δεν έχει ποτέ παρέμβει σε αυτές.
Η τρέχουσα κατάσταση της μετοχικής δομής εξακολουθεί να προσδιορίζεται, με τους μετόχους να εργάζονται από κοινού για να καθορίσουν τη μελλοντική εταιρική δομή, με στόχο να διασφαλίσουν ότι η MV Agusta θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και να φτάνει τα ύψη που της αξίζει. Όλη η ομάδα της MV Agusta σας ευχαριστεί για την υποστήριξη και την εμπιστοσύνη σας, χθες, σήμερα και αύριο».