Περί ορέξεως, αλλά αυτό το bodykit, μάλλον δεν συνάδει με τον κλασικό -πλέον—χαρακτήρα του ιαπωνικούς σπορ κουπέ.
Λίγα σπορ αυτοκίνητα, που κατασκευάστηκαν στην Ιαπωνία, στο τέλος του περασμένους αιώνα, χαρακτηρίστηκαν τόσο εμβληματικά, όσο η A80 Toyota Supra MK4.
Διατηρήθηκε σε ένα ευρύ φάσμα παραγωγής, από το 1993 έως το 2002 και ως εκ τούτου δεν απέκτησε ποτέ πραγματικά συλλεκτικό χαρακτήρα, εντούτοις η αξία μεταπώλησής της παραμένει στα ύψη. Όχι για το συγκεκριμένο παράδειγμα, που βλέπετε στις φωτογραφίες και που μας απασχολεί περισσότερο για την εξεζητημένη εμφάνιση και λιγότερο για την τιμή του.
Παρεμπιπτόντως, το αυτοκίνητο θα δημοπρατηθεί από την Iconic Auctions στο Ηνωμένο Βασίλειο, με τιμή από 25.000 έως 31.500 ευρώ. Και αν για τον ιδιοκτήτη του, η απόφαση να αναθέσει στον ιαπωνικό οίκο βελτιωτικό οίκο Abflug τη… δουλειά, ελήφθη με γνώμονα να ανεβάσει την αξία μεταπώλησης, το αποτέλεσμα δεν τον δικαιώνει.
Ούτε πρακτικά και μάλλον ούτε και αισθητικά, καθώς το bodykit, είναι μεν εντυπωσιακό, αλλά και επιεικώς… υπερβολικό, για να ένα classic, που δεν πρωταγωνιστεί στο… Fast & Furious!
Τουλάχιστον το άγριο παρουσιαστικό, συνοδεύεται και από την ουσία, αν πολλοί λάτρεις της Supra, θα προτιμούσαν το εργοστασιακό χεριοκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων, από το επτατάχυτο αυτόματο. Από εκεί και πέρα, έχουν γίνει πολλές τροποποιήσεις στον 2JZ-GTE υπερτροφοδοτούμενο inline-six, ο οποίος μπορεί να αποδίδει έως και 400 ίππους.