Στα 25,8 ευρώ ανά μετοχή η τιμή – στόχος που έδωσε η εξειδικευμένη και ανεξάρτητη εταιρεία χρηματοοικονομικών αναλύσεων, Research Greece, για την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, μαζί με σύσταση αγοράς (Own It) για το καλύτερο play στις υποδομές στην χώρα.
Ειδικότερα, η Research Greece προχωρά σε ενημέρωση των εκτιμήσεών της για την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, μετά την πώληση της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ για 880 εκατ. ευρώ, τα οποία θα χρηματοδοτήσουν νέα ελκυστικά έργα παραχωρήσεων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο νέο της σημείωμα η εξειδικευμένη και ανεξάρτητη εταιρεία χρηματοοικονομικών αναλύσεων, προχώρησε σε update των εκτιμήσεών της για την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, μετά και την πώληση της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ για 880 εκατ. ευρώ, τα οποία θα χρηματοδοτήσουν νέα ελκυστικά έργα παραχωρήσεων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όπως εξηγεί στο σημείωμά της η εταιρεία, ο βασικός λόγος για να αποκτήσει κάποιος τη μετοχή έχει να κάνει με την ελκυστικότητα της στον τομέα των υποδομών.
Πιο συγκεκριμένα:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
η κίνηση στους αυτοκινητοδρόμους σε συνδυασμό με την αναπροσαρμογή των διοδίων με βάση τον πληθωρισμό σε αυτοκινητόδρομους που ήδη λειτουργούν είναι το πιο ασφαλές και ελκυστικό σημείο από άποψη risk/return,
Όλοι οι αυτοκινητόδρομοι στο χαρτοφυλάκιο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχουν ιστορικό λειτουργίας και εσόδων/κερδοφορίας,
αποτελούν το 43% της εκτιμώμενης αξίας, με το αεροδρόμιο στο Καστέλι (το δεύτερο μεγαλύτερο στην χώρα) να συνεισφέρει ακόμα 6%.
Το 50% της τιμής στόχου έρχεται από τις παραχωρήσεις, το 20% από την συμβατική ενέργεια και το 10% από την κατασκευή (με το υπόλοιπο 20% να υπολογίζεται με βάση την καθαρή ταμειακή θέση μετά την πώληση της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ). Με τις παραχωρήσεις και τους αυτοκινητόδρομους να αποτελούν το «μαξιλάρι ασφαλείας».
Το χαρτοφυλάκιο παραχωρήσεων σε όρους παρούσας αξίας (NPV) εκτιμάται στα 1,3 δισ. ευρώ (12,7/μτχ.), η συμβατική ενέργεια στα 543 εκατ. ευρώ (5,25/μτχ.) και η κατασκευή σε όρους λογιστικής αξίας (Book Value) στα 266 εκατ. ευρώ (2,67/μτχ.).
Σημειώνεται ότι η αποτίμηση δεν περιλαμβάνει κάποια αποτίμηση για τα έργα διαχείρισης απορριμμάτων, το IRC, τον BOAK, ακίνητα κ.α. στα οποία η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει ήδη επενδύσει χρήματα αυξάνοντας περαιτέρω τα περιθώρια ασφαλείας.