Η Aston Martin Razor Blade του 1923, βγαίνει στο σφυρί για μια αστρονομική τιμή, που σχετίζεται τόσο με την κλασική αξία της, όσο και με την ιδιαιτερότητά της.
Στα πρώτα χρόνια της αυτοκίνησης, οι κατασκευαστές της εποχής έχοντας λύσει το αρχικό ζητούμενο του μεταφορικού μέσου, έκαναν σχεδόν τα πάντα, για τις αγωνιστικές επιδόσεις και τα ρεκόρ ταχύτητας.
Η πιο συνηθισμένη επιλογή, για να βελτιώσουν στο μέγιστο την αεροδυναμική των αγωνιστικών αυτοκινήτων, ήταν οι συνεργασίες με εταιρείες που δραστηριοποιούνταν στην αεροπλοΐα. Η Aston Martin Razor Blade του 1923, είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, που επιβεβαιώνει με τον πιο περίτρανο τρόπο του λόγου το ασφαλές.
Η εταιρεία αεροσκαφών που συμμετείχε στη δημιουργία αυτού του αγωνιστικού αυτοκινήτου, είναι η de Havilland Aircraft Company, που δραστηριοποιήθηκε από το 1920 έως και το 1963.
Η συμβολή της de Havilland σε αυτό το αυτοκίνητο εκδηλώνεται με τον τρόπο που διαμορφώθηκε και κατασκευάστηκε το αμάξωμα. Επειδή η Aston Martin ήθελε να σπάσει το ρεκόρ ωριαίας ταχύτητας, ένα από τα πολλά εμπόδια που έπρεπε να ξεπεράσουν οι πρώτοι οδηγοί ,για να γίνουν διάσημοι, ήταν ο μέγιστος δυνατός συντελεστής αεροδυναμικής.
Και ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος για εκείνη την εποχή, ήταν ένα στενό αμάξωμα. To Razor Blade θεωρείται το στενότερο αγωνιστικό αυτοκίνητο που φτιάχτηκε ποτέ, καθώς το πιο φαρδύ σημείο του αμαξώματος, είναι μόλις 47 εκατοστά! Γεγονός που προβλημάτιζε, όχι μόνο για τον σωματότυπο του οδηγού, αλλά και για το πώς οι μηχανικοί της Aston Martin θα τοποθετούσαν τον τετρακύλινδρο κινητήρα, που απέδιδε τους -εντυπωσιακούς για την εποχή- 55 ίππους.
Μετά από σχεδόν 102 χρόνια, το αγωνιστικό παραμένει λειτουργικό και δημοπρατείται με τιμή που πλησιάζει το ένα εκατομμύριο ευρώ και με όλο το ιστορικό του αρχείο.