Ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας, παραδέχθηκε το Copy Nothing, προκάλεσε ένταση, αλλά δεν πήγε εντελώς χαμένο…

Μία εβδομάδα, μετά την αποκάλυψη της νέας εταιρικής καμπάνιας, η Jaguar εξακολουθεί να βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων, Για την ακρίβεια, να αποδοκιμάζεται εντόνως από το παραδοσιακό κοινό της και όχι μόνο ή στην καλύτερη περίπτωση, να προκαλεί απορία στον ευρύτερο κλάδο του αυτοκινητόυ.

Η καμπάνια, η οποία γίνεται χωρίς αυτοκίνητα, αντικαθιστά το εμβληματικό λογότυπο της Jaguar με τη γάτα που πηδάει και εισάγει μια μινιμαλιστική γραμματοσειρά με ευρέως διατεταγμένα κεφαλαία και πεζά γράμματα.

Οι επικριτές συνέκριναν το νέο λογότυπο με σχέδια που ταιριάζουν καλύτερα σε αρώματα ή σε εταιρείες μόδας, όχι σε πολυτελή αυτοκίνητα, και αμφισβητούν κατά πόσο συνάδει με τη φιλοδοξία της Jaguar να ανταγωνιστεί μάρκες όπως η Bentley και η Porsche.

Η Jaguar προσπαθεί τώρα να σβήσει αυτές τις φωτιές που η ίδια άναψε, καθώς το BBC News αναφέρει ότι η εταιρεία ζητά από τους θαυμαστές να την εμπιστευτούν και να «φυλάξουν την κρίση τους» μέχρι να παρουσιαστεί πλήρως το σχέδιό της.

Την ίδια ώρα, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ρόουνταν Γκλόβερ, επιβεβαιώνει ότι η αρχική ουσία της καμπάνια της Jaguar «χάθηκε σε μια πυρκαγιά μισαλλοδοξίας», αλλά ο βασικός στόχος, που ήταν να ταρακουνηθούν τα λιμνάζοντα ύδατα, επετεύχθη και με το παραπάνω.

Με απλούστερα λόγια, η βρετανική μάρκα πέτυχε να τραβήξει -έστω και με αρνητικό πρόσημο- την προσοχή της κοινής γνώμης και να δημιουργήσει, πέραν κάθε προσδοκίας, τον επικοινωνιακό ντόρο που ήθελε. Για του λόγου το αληθές, σε λιγότερο από μία εβδομάδα, το βίντεο προβλήθηκε σχεδόν 2,1 εκατομμύρια φορές στο YouTube και 163,7 εκατομμύρια φορές στο X, με την αρωγή του Ίλον Μασκ, ο οποίος δεν το άφησε ασχολίαστο.