Η εναρμόνιση στις σύγχρονες επιταγές της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και το Euro 7, αλλάζουν τα δεδομένα…

Είναι ένας από τους δύο μόνο κινητήρες της Porsche που δεν διατίθενται με υπερτροφοδότηση ή να συνδυάζονται με υβριδικό σύστημα μετάδοσης. Ο άλλος είναι ο… συγγενής flat-six των 4,0 λίτρων στις 718 Cayman GTS 4.0 και 718 Boxster GTS 4.0.

Αλλά ο επικεφαλής της Porsche GT, Andreas Preuninger, προτείνει ότι η επόμενη 911 GT3 θα μπορούσε να είναι η τελευταία με ατμοσφαιρικό flat-six, επειδή δεν μπορεί να γίνει συμβατή με τους ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων στην τρέχουσα μορφή της.

“Δεν νομίζω ότι μπορούμε να χειριστούμε το Euro 7 χωρίς ηλεκτροκίνηση ή χωρίς turbo. Όπως έχουν τα πράγματα] μπορούμε να πουλήσουμε αυτό το αυτοκίνητο για άλλα δύο χρόνια, αλλά εξαρτάται από τις αγορές”, ανέφερε χαρακτηριστικά το υψηλόβαθμο στέλεχος της Porsche.

Μια λύση θα ήταν η αλλαγή της GT3 σε μια παραλλαγή του νέου υβριδικού συστήματος που χρησιμοποιείται από την 911 GTS. Αυτό αντλεί ισχύ από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 3,6 λίτρων σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο κιβώτιο ταχυτήτων, για να αποδώσει 473 ίππους.