Έκαναν την καθημερινότητα του φαρμακοποιού…viral, αναδεικνύοντας τις χάρες, αλλά και τις αντιξοότητες ενός επαγγέλματος που συνοδεύεται από πολλά στερεότυπα και συχνά υποτιμάται, παρά τη μεγάλη του προσφορά στην κοινωνία.

Η Άννα Διαμαντίδου και ο Γιώργος Μάρκας, ένα ζευγάρι φαρμακοποιών που δραστηριοποιείται σε Αλεξανδρούπολη και Διδυμότειχο, έχουν γίνει γνωστοί στο ευρύ κοινό από τα βιντεάκια που ανεβάζουν εδώ και έναν χρόνο στο TikTok και το Instagram, διακωμωδώντας την καθημερινότητά τους στο φαρμακείο. Με τα σύντομα βίντεό τους να ξεπερνούν πολλές φορές το 1 εκατομμύριο views και τους ακόλουθούς τους σε Instagram και TikTok να φτάνουν τους 155.000 και τους 106.000 αντίστοιχα, οι δύο φαρμακοποιοί εντυπωσιάζουν με τις έξυπνες ατάκες, αλλά και την υποκριτική τους ικανότητα, έχοντας όμως έναν ξεκάθαρο στόχο: να δείξουν πως ο φαρμακοποιός είναι εκεί, βράχος για τον κόσμο, έτοιμος να τον εξυπηρετήσει παρά τις αντιξοότητες και τις δυσκολίες που προκύπτουν ενίοτε στην επαφή με τους ασθενείς εξαιτίας της διαφορετικότητας του καθένα, αλλά και των προβλημάτων που μπορεί να αντιμετωπίζει. Παράλληλα, σε κάθε βίντεο δίνουν χρήσιμες συμβουλές σχετικά με τα φάρμακα.

Η επιτυχία των βίντεο και το virality τους έχουν ως αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι άνθρωποι να επισκέπτονται τα φαρμακεία τους σε Αλεξανδρούπολη και Διδυμότειχο (DMD Pharmacy στα social media), πολλοί να έρχονται ακόμα και από άλλες πόλεις και το κυριότερο, η επαγγελματική καθημερινότητα του ζευγαριού να γίνεται πιο ευχάριστη. Άλλωστε, δεν είναι λίγοι οι πελάτες που θέλουν έναν… ρόλο στα βίντεο και που τροφοδοτούν με ατάκες τους δύο φαρμακοποιούς.

Στα βίντεο οι πρωταγωνιστές είναι συνήθως δύο: ο Γιώργος Μάρκας που υποδύεται τον εαυτό του, έναν φαρμακοποιό δηλαδή ο οποίος προσπαθεί να είναι ανεκτικός και όσο πιο εξυπηρετικός για τους ασθενείς, και η Άννα Διαμαντίδου, η οποία υποδύεται μια μάλλον εκκεντρική πελάτισσα, την κυρία Πρηξίδου, με… περίεργη σχέση με την ελληνική γλώσσα, που ξεχνά να πληρώσει και κάνει τον κατά τα άλλα πράο φαρμακοποιό να… βγαίνει από τα ρούχα του. Σε κάποια από τα βιντεάκια εμφανίζονται επίσης φίλοι και συγγενείς του ζευγαριού.

Οι πολλές εφημερίες και η ιδέα για τα βίντεο

Όλα ξεκίνησαν πριν από έναν χρόνο τυχαία. Οι πολλές εφημερίες έδωσαν την ιδέα στην Άννα Διαμαντίδου, που αγαπούσε ούτως ή άλλως τα social media, να δημιουργήσει το πρώτο βιντεάκι για την καθημερινότητα του φαρμακείου. Η απήχηση ήταν ανέλπιστα μεγάλη και ενθάρρυνε το ζευγάρι να συνεχίσει. Το ένα βίντεο έφερε το άλλο με έμπνευση από τις εμπειρίες τις δικές τους και άλλων συναδέρφων φαρμακοποιών, αλλά και από τον ίδιο τον κόσμο.

«Θέλαμε να δείξουμε ότι και οι φαρμακοποιοί είναι κανονικοί άνθρωποι, αλλά και να αναδείξουμε αυτή την προσωπική σχέση που έχει ο κόσμος με τον φαρμακοποιό του», σημειώνει το ζευγάρι, που προσπαθεί μέσα από τα βίντεο να υπογραμμίζει και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα φαρμακεία, με πρώτο την έλλειψη φαρμάκων, ένα «αγκάθι» στη ζωή των φαρμακοποιών.

Ο Γιώργος και η Άννα γράφουν μαζί τα σενάρια των βίντεο, ενώ η Άννα επιμελείται στη συνέχεια το μοντάζ. Η διαδικασία είναι απαιτητική και χρειάζεται αρκετές ώρες, ενώ το γύρισμα γίνεται τα Σαββατοκύριακα, όταν τα φαρμακεία είναι κλειστά. Μάλιστα, οι δυο τους διαβάζουν πολύ και βλέπουν και άλλα βίντεο, για να βελτιώνουν τη δική τους παραγωγή. Πλέον το ζευγάρι ανεβάζει δύο βίντεο την εβδομάδα, κρατώντας έναν σταθερό και συνεπή ρυθμό. Τόσο ο Γιώργος όσο και η Άννα διακρίνονται για το χιούμορ τους, όμως δεν φαντάζονταν ποτέ ότι θα υποδύονταν ρόλους ούτε και πως διέθεταν υποκριτική ικανότητα. «Δεν περιμέναμε τέτοια απήχηση. Ξεκινήσαμε χαλαρά, θέλοντας να κάνουμε πλάκα και μετά το πήραμε πιο ζεστά. Προσπαθούμε να μην στοχοποιούμε κανέναν, να μην προσβάλλουμε και η πλάκα να είναι όσο πιο εκλεπτυσμένη γίνεται, με αξιοπρέπεια» εξηγεί η Άννα Διαμαντίδου.

Το ζευγάρι γνωρίστηκε στη Σαντορίνη -τόπο καταγωγής του Γιώργου- όπου εργαζόταν σε φαρμακεία και συνέχισε την επαγγελματική του πορεία στη Θράκη και συγκεκριμένα στην Αλεξανδρούπολη -από όπου κατάγεται η Άννα- αλλά και στο Διδυμότειχο. Τα επόμενα σχέδιά τους όσον αφορά αυτό το μονοπάτι που πήραν στα social media είναι να δημιουργήσουν κι άλλες σπαρταριστές ιστορίες, εξελίσσοντας ακόμα περισσότερο τα βίντεο και αποκτώντας ακόμα στενότερη σχέση με τον κόσμο.