Οι αλλαγές που συντελούνται με την ηλεκτροκίνηση δεν θα αλλάξουν τον χαρακτήρα της Ford ως μια μάρκα που ενδιαφέρεται για την οδηγική απόλαυση.

Η σταδιακή κυριαρχία της ηλεκτροκίνησης φαίνεται ότι απασχολεί έντονα τις εταιρείες οι οποίες έχουν συνδέσει το όνομά τους με μερικές από τις πιο όμορφες στιγμές της αυτοκίνησης μέχρι σήμερα.

Η Ford παραμένει προσηλωμένη στην προσφορά μοντέλων επιδόσεων στην ηλεκτρική εποχή, παρά την πρόσφατη απόσυρση δημοφιλών μοντέλων ST, όπως το Fiesta και το Focus που σύντομα θα αποσυρθεί.

Με μόνο το Puma ST και τη Mustang να συνεχίζουν στη γκάμα της, η εταιρεία δεν σταματά να δίνει έμφαση στις ενέργειες της Ford Performance.

Σύμφωνα με τον Amko Leenarts, διευθυντή σχεδιασμού της Ford of Europe, η συμμετοχή της αυτοκινητοβιομηχανίας σε σημαντικά μηχανοκίνητα αθλήματα όπως η Formula 1, το WRC και οι αγώνες Dakar αποδεικνύει τη δέσμευσή της στα οχήματα επιδόσεων.

Ο Leenarts υπογράμμισε ότι η εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία της Ford απομακρύνεται από τη στρατηγική της «ρωσικής κούκλας» των πανομοιότυπων μοντέλων.

Αντίθετα, η εστίαση είναι πλέον στη δημιουργία οχημάτων με μοναδικές προσωπικότητες και ιστορίες, όπως φαίνεται στα νέα μοντέλα όπως το αμιγώς ηλεκτρικό Explorer και το αναγεννημένο Capri.

Αυτή η νέα σχεδιαστική κατεύθυνση έχει ως στόχο να προσφέρει μια ευρεία γκάμα οχημάτων με ξεχωριστά χαρακτηριστικά για να προσελκύσει τους καταναλωτές.

Η Ford επιδιώκει να ξεχωρίσει όχι μόνο βελτιώνοντας παραδοσιακές πτυχές όπως η ποιότητα κατασκευής, αλλά παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο με τολμηρά σχέδια.

Ο Leenarts πιστεύει ότι αυτή η περίοδος της αυτοκινητοβιομηχανίας, που χαρακτηρίζεται από ποικίλους τύπους οχημάτων και καινοτόμο σχεδιασμό, θα αναπολείται με αγάπη ως μια εποχή μεγαλύτερης δημιουργικότητας και ελευθερίας στο σχεδιασμό αυτοκινήτων.

Με αυτές τις αλλαγές, η Ford στοχεύει να γίνει μια πιο «αγαπημένη μάρκα» εστιάζοντας στην ατομικότητα και στα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων.