Το MotoGP συνεχίζει το ασταμάτητο σερί αγώνων και άμεσα μετά την Ινδονησία ταξιδεύει στην Ιαπωνία.

Βρισκόμαστε για τα καλά στην καρδιά των συνεχόμενων Grand Prix του MotoGP στην Ασία και η επόμενη στάση είναι η Ιαπωνία. Στην πίστα του Μοτέγκι θα πραγματοποιηθεί ο 16ος γύρος του πρωταθλήματος στις 4-6 Οκτωβρίου και σίγουρα όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στους δύο διεκδικητές του τίτλου.

Οι μεγάλες απώλειες βαθμών από τους Μαρκ Μάρκεθ και Ένεα Μπαστιανίνι στην Ινδονησία, άφησε πλέον τους Πέκο Μπανάια και Χόρχε Μαρτίν μόνους να διεκδικούν τον τίτλο. Οι δύο αναβάτες της Ducati έκαναν διαφορετικούς αγώνες το Σάββατο και την Κυριακή και στο τέλος ο Μαρτίν έφυγε από την Μανταλίκα με 21 βαθμούς διαφορά από τον Μπανάια.

Ο Μαρτίν δεν πλήρωσε την ανεξήγητη πτώση του στον Αγώνα Sprint καθώς την Κυριακή στο Grand Prix ήταν εκπληκτικός, πήρε τη νίκη και άφησε τον μεγάλο του αντίπαλο στην 3η θέση.

Περίεργες αποφάσεις στις ποινές

Ένα από τα θέματα που συζητήθηκαν μετά το Grand Prix της Ινδονησίας ήταν ο τρόπος με τον οποίο δόθηκαν οι ποινές στον κανονισμό ελάχιστης πίεσης στα ελαστικά. Τρεις αναβάτες μετά το τέλος του αγώνα εξετάστηκαν για μειωμένη πίεση και αυτοί ήταν ο Πέδρο Ακόστα, ο Τάκα Νακαγκάμι και ο Μπραντ Μπίντερ.

Το περίεργο της υπόθεσης ήταν ότι αρχικά οι Κριτές αποφάσισαν να αναβάλουν την εξέταση των υποθέσεων για την Πέμπτη στην Ιαπωνία. Λίγες ώρες αργότερα όμως ανακοίνωσαν τις ποινές με τους Ακόστα και Μπίντερ να αποφεύγουν την ποινή και μόνο τον Νακαγκάμι να τιμωρείται με 16 δευτερόλεπτα πέναλτι.

Ακόμα ένα περίεργο είναι ότι παρότι ο Ακόστα βρέθηκε με χαμηλότερες πιέσεις στο εμπρός ελαστικό, οι κριτές ανάφεραν ότι το πρόβλημα ήταν στη ζάντα η οποία είχε διαρροή. Κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να ισχύει και τι όχι αφού δεν υπάρχει πρόσβαση στα δεδομένα. Θα αρκεστούμε να πιστέψουμε τους Κριτές, αλλά σίγουρα υπάρχει μια ομίχλη γύρω από αυτόν τον κανονισμό.

Τέλος εποχής για Γκουιντότι

Η KTM συνεχίζει τις αλλαγές στην ομάδα της σε διευθυντικό επίπεδο. Ο Πάολο Γκουντότι στο τέλος του 2024 θα αποτελέσει παρελθόν από την εργοστασιακή ομάδα και τη θέση του θα πάρει ο Άκι Άτζο.

Ο Άτζο είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους μάνατζερ στο grid με πολλές νίκες και πρωταθλήματα στις μικρότερες κατηγορίες του MotoGP. Σίγουρα το επόμενο διάστημα θα έχουμε και άλλες ανακοινώσεις από την KTM στο MotoGP.

Θυμίζουμε ότι ο Μιγκέλ Ολιβέιρα δεν θα πάρει μέρος στο Ιαπωνικό GP αφού αναρρώσει από την επέμβαση στον καρπό.

Προβλέψεις MotoGP Ιαπωνίας

Αν υπάρχει ένα φαβορί για νίκη στο Μοτέγκι αυτός είναι ο Χόρχε Μαρτίν. Ο Ισπανός έχει εξαιρετικό σερί στην ιαπωνική πίστα και σίγουρα δεν θα προκαλέσει έκπληξη αν τον δούμε στο ψηλότερο σκαλί το Σάββατο και την Κυριακή.

Ο Πέκο Μπανάια σίγουρα θα είναι στο κόλπο της νίκης, ενώ και ο Μαρκ Μάρκεθ είναι πιθανό να παλέψει για τη νίκη στην Ιαπωνία. Ο φορμαρισμένος Μπαστιανίνι θα είναι κοντά στους τρεις, ενώ για το βάθρο ίσως δούμε ξανά τον Ακόστα ή τον Μπίντερ με τις KTM.

Honda και Yamaha διανύουν δύσκολη περίοδο και δεν αναμένουμε σοβαρές εκπλήξεις στο Μοτέγκι. Πάντως, τόσο η Yamaha με τον Κουαρταραρό όσο και η Honda με τον Ζάρκο δείχνουν κάποια σημάδια ανάκαμψης.

Πρόγραμμα MotoGP Ιαπωνίας

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου04:45 – Ελεύθερες Δοκιμές 109:00 – Ελεύθερες Δοκιμές

Σάββατο 5 Οκτωβρίου04:10 – Ελεύθερες Δοκιμές 204:50 – Κατατακτήριες Δοκιμές 105:15 – Κατατακτήριες Δοκιμές 209:00 – Αγώνας Sprint

Κυριακή 6 Οκτωβρίου05:00 – Αγώνας Moto306:15 – Αγώνας Moto208:00 – Αγώνας MotoGP