Ο Λάντο Νόρις, ο πιλότος της McLaren  άγγιξε τους 930 βαθμούς στην καριέρα του και έγινε ο οδηγός με τους περισσότερους βαθμούς στην ιστορία της McLaren, αφήνοντας πίσω του οδηγούς-θρύλους, όπως ο Alain Prost, ο David Coulthard, ο Mika Hakkinen, ο Ayrton Senna και ο Lewis Hamilton.

Πλέον η διαφορά του Ολλανδού Φερστάπεν από τον Άγγλο Λάντο Νόρις στη βαθμολογία των οδηγών αυξήθηκε στους 57 βαθμούς, 5 GP και 2 Sprint πριν το τέλος του πρωταθλήματος.

Επίσης, η Ferrari μετά το 1-2 με τον Σαρλ Λεκλέρ και τον Κάρλος Σάινθ έφερε την ιταλική ομάδα μόλις οκτώ βαθμούς πίσω από τη Red Bull Racing, η οποία απέχει τώρα 40 βαθμούς από την πρωτοπόρο του πρωταθλήματος κατασκευαστών, McLaren.

Tην Κυριακή 27 Οκτωβρίου τα 20 μονοθέσια θα κονταροχτυπηθούν στο Μεξικό, μια ιστορική πίστα, η χάραξη της οποίας ακολουθεί την αρχική πίστα του 1959. Στο Μεξικό κυρίαρχο ρόλο έχει η ελκτική πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα.

Το Αυτοκινητοδρόμιο Hermanos Rodriguez (Αδερφοί Ροντρίγκεζ) είναι μια από τις γρηγορότερες πίστες όπου θα χρησιμοποιηθεί φέτος η εξαιρετικά μαλακή γόμα. Αυτό θα επιτρέψει στους οδηγούς να αξιοποιήσουν πλήρως τη δυναμική της, για νέα ρεκόρ. Βασισμένη στη παλιά διαδρομή του 1962 η πίστα της Formula 1, στην τελευταία της εκδοχή, διατηρεί στοιχεία της παλιάς σχολής.

Πληροφοριακά, το πρώτο γκραν πρι στο Μεξικό πραγματοποιήθηκε το 1963, με την πίστα να έχει μεταλλάχθεί από τότε. Έχει μήκος 4.304 μέτρα και αποτελείται από 17 στροφές. Την Κυριακή οι οδηγοί θα διανύσουν 71 γύρου και 305 χλμ, με τέρμα το γκάζι