Οι φανατικοί της μάρκας έχουν επαναστατήσει με τη νέα F80. Όμως η Ferrari επιμένει ότι έκανε το σωστό.

Η τελευταία ναυαρχίδα της Ferrari, η F80, προκάλεσε αντιδράσεις, καθώς απομακρύνθηκε από τον παραδοσιακό κινητήρα V12 και προτίμησε ένα σύστημα κίνησης βασισμένο σε ένα μικρότερο V6.

Παρά τις επικρίσεις από τους πουριτανούς, η Ferrari είναι σίγουρη για την απόφασή της, δίνοντας έμφαση στις επιδόσεις έναντι της παράδοσης.

Ο Enrico Galliera, Chief Marketing & Commercial Officer της Ferrari, εξήγησε ότι η επιλογή της χρήσης ενός V6 έγινε με γνώμονα τις επιδόσεις και όχι την προσκόλληση στον εμβληματικό κινητήρα V12.

Ο Galliera δήλωσε ότι, ενώ εξετάστηκε το ενδεχόμενο ενός V12, ο V6 αποδείχθηκε ότι ήταν η επιλογή με τις υψηλότερες επιδόσεις.

Αυτή η προσέγγιση ευθυγραμμίζεται με την ιστορία της Ferrari που δίνει προτεραιότητα στην τεχνολογία αιχμής για τα supercars της.

Είναι ενδιαφέρον ότι αυτό έρχεται σε αντίθεση με την προηγούμενη στάση της Ferrari, όταν ο επικεφαλής σχεδιασμού Flavio Manzoni υπερασπίστηκε τη συναισθηματική ελκυστικότητα ενός ατμοσφαιρικού V-12 για τον διάδοχο της 812 Superfast.

Η Ferrari αποφάσισε επίσης να μη χρησιμοποιήσει ένα plug-in υβριδικό ή πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης για την F80, επιλέγοντας αντ’ αυτού ένα υβριδικό V6 ως την καλύτερη τεχνική λύση.

Αυτή η απόφαση δείχνει ότι το επερχόμενο ηλεκτρικό της Ferrari, που αναμένεται το 2025, δεν θα είναι ένα hypercar αλλά μάλλον ένα πιο πρακτικό μοντέλο.

Παρά τη στροφή σε έναν μικρότερο κινητήρα, η ζήτηση για την F80 ήταν καταιγιστική. Και οι 799 μονάδες πωλήθηκαν πριν από την επίσημη παρουσίαση, με την τιμή της καθεμιάς να ανέρχεται στα 3,6 εκατομμύρια ευρώ.

Για όσους εξακολουθούν να επιθυμούν έναν V12, η Ferrari προσφέρει την 12Cilindri και άλλα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής στο πλαίσιο της σειράς Icona.

Καθώς η Ferrari προχωρά με τη νέα F80, ο κόσμος της αυτοκινητοβιομηχανίας περιμένει με αγωνία τις επόμενες εξελίξεις στην κατηγορία των hypercar, ειδικά με ανταγωνιστές όπως η W1 της McLaren και η πιθανή αμιγώς ηλεκτρική είσοδος της Porsche.