Ο Ισπανός κυριάρχησε απόλυτα στο GP του Μέξικο Σίτι ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο ένα ονειρικό τριήμερο για εκείνον και την ομάδα του. Και πάλι ένταση ανάμεσα σε Φερστάπεν και Νόρις!
Ο Κάρλος είχε τον έλεγχο του αγώνα από την επανεκκίνησή του μέχρι και την καρό σημαία. Αλλά την παράσταση έκλεψαν για δεύτερο συνεχή αγώνα οι Φερστάπεν και Νόρις.
Οι δύο οδηγοί βρέθηκαν δύο φορές μια ανάσα πριν από την σύγκρουση στον 9ο γύρο. Οι αγωνοδίκες τιμώρησαν και στις δύο περιπτώσεις τον Φερστάπεν με συνολική ποινή 20 δευτερολέπτων! Έτσι ο Ολλανδός τερμάτισε μόλις έκτος ενώ ο Νόρις κατάφερε τελικά να πάρει την δεύτερη θέση από τον Λεκλέρ στο τέλος. Το αποτέλεσμα αυτό βάζει και την Ferrari στο κόλπο για το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Σύμφωνα με την Pirelli η ιδανική στρατηγική θα ήταν εκείνη της μίας στάσης. Οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν την μέση γόμα για το πρώτο stint. Από το pitlane πήρε εκκίνηση ο Οκόν. Ο αγώνας ήταν ο 400ός για τον Φερνάντο Αλόνσο.
Ο Φερστάπεν ξεκίνησε καλύτερα από όλους και πήρε την εσωτερική από τον Σάινθ στο φρενάρισμα για την πρώτη στροφή. Αν και ο Ισπανός είχε την ιδανική γραμμή δεν κατάφερε να φρενάρει εγκαίρως το μονοθέσιο του και αναγκάστηκε να βγει εκτός.
Επέστρεψε μπροστά από τον Φερστάπεν, αλλά ήταν υποχρεωμένος να επιστρέψει την θέση στον Φερστάπεν. Ο Χάμιλτον πέρασε τον Ράσελ ενώ πιο πίσω οι Τσουνόντα-Άλμπον εγκατέλειπαν έπειτα από μεταξύ τους επαφή. Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε αμέσως μέχρι να καθαριστεί η πίστα.
Η επανεκκίνηση δόθηκε στον 8ο γύρο και αμέσως ο Σάινθ άσκησε πίεση στον Φερστάπεν. Η Ferrari είχε εξαίρετη συμπεριφορά στον αργό τρίτο τομέα και με την ενεργοποίηση του DRS, έναν γύρο αργότερα, ο Κάρλος πήρε την πρωτοπορία.
Τρεις στροφές μετά ξεκίνησαν και τα… πυροτεχνήματα! Ο Νόρις επιχείρησε το προσπέρασμα από την εξωτερική της στροφής 4 στον Νόρις. Ο Ολλανδός ήταν μπροστά στο apex και εξώθησε τον Βρετανό εκτός πίστας. Ο Λάντο επέστρεψε μπροστά από τον Μαξ.
Λίγο μετά ο Φερστάπεν επιχείρησε ένα αψυχολόγητο προσπέρασμα στον Νόρις στην είσοδο των Esses, με τα δύο μονοθέσια να βγαίνουν εκτός. Ο Ολλανδός τιμωρήθηκε με δύο ποινές 10 δευτερολέπτων. Μία για κάθε ένα από τα δύο περιστατικά με τον Νόρις. Ευνοημένος από την μάχη των δύο οδηγών είχε βγει ο Λεκλέρ που είχε ανέβει στη 2η θέση.
Λίγο αργότερα ο Ράσελ θα προσπερνούσε κι εκείνος τον Χάμιλτον. Έτσι, έπειτα από 20 γύρους η σειρά ήταν, Σάινθ, Λεκλέρ, Φερστάπεν (εκκρεμούσε ποινή 20 δευτερολέπτων συνολικά), Νόρις και Ράσελ. Ο Χάμιλτον ήταν 6ος με τις Haas των Μάγκνουσεν και Χούλκενμπεργκ να ακολουθούν. Οι Γκασλί και Λώσον (εκπληκτική η μάχη του με τον Πέρεζ στον 18ο γύρο) συμπλήρωναν την πρώτη δεκάδα.
Ο Φερστάπεν μπήκε για την αλλαγή σε σκληρή γόμα στον 26ο γύρο. Έπειτα από μία… αιωνιότητα επέστρεψε στην 15η θέση. Οι υπόλοιποι πρωτοπόροι θα ακολουθούσαν στους επόμενους γύρους. Η κατάταξη δεν άλλαξε στην κορυφή.
Καθώς φτάναμε στο μέσο του αγώνα στην πίστα παρέμεναν χωρίς αλλαγή οι Πιάστρι (μέση γόμα), Λώσον (σκληρή) και Κολαπίντο (σκληρή επίσης). Οι τρεις αυτοί οδηγοί ήταν μέσα στην πρώτη δεκάδα. Σε αυτήν είχε εισέλθει, όμως, και ο Φερστάπεν ο οποίος μέχρι τον 38ο γύρο είχε ανέβει στην 7η θέση.
Ο αγώνας ήταν στο σημείο εκείνο υπό τον πλήρη έλεγχο της Ferrari. Ο Σάινθ ήταν άνετα πρώτος ενώ και ο Λεκλέρ είχε ένα υγιέστατο προβάδισμα επί του τρίτου Νόρις. Οι Mercedes των Ράσελ και Χάμιλτον δεν έδειχναν ικανές να απειλήσουν, ενώ ο Φερστάπεν είχε ανέβει 6ος έπειτα και από το pit-stop του Πιάστρι. Ωστόσο απείχε 8 δευτερόλεπτα απο τον 6ο Χάμιλτον.
Όσο περνούσαν οι γύροι τόσο ο ρυθμός του Νόρις ανέβαινε. Δέκα περάσματα πριν από την καρό σημαία ο Βρετανός είχε μπει στο DRS του Λεκλέρ και απειλούσε για την δεύτερη θέση. Όλα προμήνυαν για μια μεγάλη μάχη μεταξύ των δύο οδηγών.
Αλλά στον 63ο γύρο ο Λεκλέρ διευκόλυνε τον Νόρις κάνοντας λάθος στην έξοδο της Peraltada. Η Ferrari εμφάνισε έντονη υπερστροφή κατά την επιτάχυνση στην έξοδο και ο Σαρλ παραλίγο να βρεθεί στον τοίχο. Κατάφερε να το σώσει εκτός πίστας, αλλά ο Νόρις είχε ήδη περάσει μπροστά.
Εν τω μεταξύ ο Χάμιλτον είχε την δική του μεγάλη μάχη με τον Ράσελ ο οποίος είχε ζημιά στην εμπρός του πτέρυγα. Στον 66ο γύρο ο Λιούις θα έπαιρνε τελικά την 4η θέση. Μπροστά ο Σάινθ έπαιρνε άνετα πρώτος την καρό σημαία, ολοκληρώνοντας ιδανικά την μεγαλύτερη εμφάνισή του με την Ferrari.
Ο Λεκλέρ σημείωσε στο τέλος τον ταχύτερο γύρο προσφέροντας τον επιπλέον βαθμό στην ομάδα του για το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Οδηγός του αγώνα ψηφίστηκε, αναμενόμενα, ο Κάρλος Σάινθ.