Τα στελέχη της Volkswagen φαίνεται ότι έχουν μεγαλύτερα σχέδια για το αμιγώς ηλεκτρικό ID. Buzz τα οποία ξεπερνούν τη συνήθη εμπορική πορεία ενός μοντέλου.
Όπως έχει γίνει γνωστό, η Volkswagen πρόκειται να αρχίσει επίσημα τις πωλήσεις του ID. Buzz στην αγορά των ΗΠΑ εντός του Νοεμβρίου (τρέχοντος έτους).
Ωστόσο, ήδη 15 οχήματα του ηλεκτρικού βαν είναι ήδη στο Όστιν του Τέξας όπου έχουν ξεκινήσει δοκιμές ως ταξί αυτόνομης οδήγησης για τη μεταφορά επιβατών στον προορισμό τους.
Η Autonomous Driving Mobility & Transport (ADMT), θυγατρική της γερμανικής εταιρείας, έχει ξεκινήσει να τα χρησιμοποιεί για να δοκιμάσει την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης που έχει εξελίξει σε πραγματικές συνθήκες κίνησης εντός πόλης. στην πόλη.
Όπως δήλωσε η Κάτριν Λόμαν, Πρόεδρος της Volkswagen ADMT LLC, «οι άνθρωποι εδώ είναι περίεργοι όταν βλέπουν τα οχήματά μας να κυκλοφορούν».
Η εταιρεία έχει αναβαθμίσει την πλατφόρμα του ID. Buzz, εισάγοντας νέα συστήματα αισθητήρων και πλέον συνεργάζεται με την Innoviz για το σύστημα Lidar μεγάλων αποστάσεων, αντικαθιστώντας την Luminar.
Επιπλέον, η συνεργασία της με την Mobileye επιτρέπει τη χρήση του συστήματος EyeQ6, το οποίο ενισχύει την αυτόνομη οδήγηση σε πολύπλοκα σενάρια που είναι ενδεχόμενο να συμβούν σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας.
Η Volkswagen ADMT βρίσκεται σε ανταγωνισμό με άλλες εταιρείες ρομποταξί στην περιοχή, όπως η Waymo (θυγατρική της Google), η Zoox (ιδιοκτησία της Amazon) και η νεοφυής Avride Inc.
Η Waymo αναμένεται να είναι η πρώτη εξ αυτών που θα ξεκινήσει επίσημα από τις αρχές του 2025 την εμπορική δραστηριότητα παροχής υπηρεσίας μεταφοράς των πελατών της με ταξί αυτόνομης οδήγησης, σε συνεργασία με την Uber.
Όπως έγινε γνωστό, τα στελέχη της Volkswagen ADMT δεν σκοπεύουν να δημιουργήσουν το δικό τους δίκτυο ρομποταξί αλλά να εντάξουν τα ID. Buzz σε υπάρχοντα δίκτυα. Το διευκρίνισε η κυρία Λόμαν λέγοντας: «Δεν βλέπουμε την ανάγκη να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση, προς το παρόν».
Εκτός από τις ΗΠΑ, η Volkswagen χρησιμοποιεί το ID. Buzz ως την παγκόσμια πλατφόρμα αυτόνομης οδήγησης, πραγματοποιώντας αντίστοιχες δοκιμές και στη Γερμανία, στο Μόναχο και στο Αμβούργο.
Τα οχήματα με τα οποία πραγματοποιούνται οι δοκιμές επί ευρωπαϊκού εδάφους έχουν διαφορετική τεχνολογία από αυτά στις ΗΠΑ λόγω των κανονισμών και των απαιτήσεων ασφαλείας που επιβάλλει η Ε.Ε. αναφορικά με το νομικό καθεστώς κυκλοφορίας οχημάτων αυτόνομης οδήγησης στους δρόμους των χωρών της.