Σχετικά με την αναφορά μας, στις ενέργειες του Dr Τάκη Αθανασόπουλου, ο οποίος είναι και σημαντικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου, έλαβα την εξής απάντηση από τον κο Ran Danai: «Ο Dr Τάκης είναι μακροχρόνιο μέλος του διοικητικού συμβουλίου, φίλος και κυρίως ο πιο ενημερωμένος – σοφός άνθρωπος της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη, αν όχι παγκοσμίως. Είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου στις επιχειρήσεις Union Motors, Toyota και Lexus.  Δεν είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου και δεν συμμετέχει ούτε στην Geo Mobility ούτε στην Geo Mobility Hellas. Ο Δρ Τάκης δεν έχει συναντήσει ποτέ κανέναν από τη Geely, αλλά μπορεί κανείς να τον θεωρήσει υπεύθυνο, για την επένδυσή μας στην Ελλάδα, με τη συνεχή του πίεση να διερευνήσουμε επιχειρηματικές ευκαιρίες, στην αναπτυσσόμενη ελληνική οικονομία».

Όλο πιο συχνά ακούω για ένα ηχηρό cash out, και μάλιστα σε ισχυρό επενδυτικό ταμείο. Fund το λέμε στα ελληνικά… (don’t call me pls)

Δε θα πω περισσότερα, αφού ακόμα δεν έχω επιβεβαιώσει, αν είναι φήμη ή κουτσομπολιό…

Αν όμως ολοκληρωθεί αυτό (που θα πάρει μήνες) θα είναι το ηχηρότερο μπάμ, μετά την αυτοκινητική πτώση Μανιατόπουλου και Κορτέση…

Κάνε την κριτική εργαλείο και προχώρα με δύναμη.

Με τη διαφορά πως αυτό το «μπάμ» θα είναι ηχηρό, αλλά και ευχάριστο, αφού θα συνοδεύεται με μεγάλο πακέτο… (don’t call me pls)

Ξέρετε τη λογική της στήλης. Σεβασμός πάνω από όλα και για όλους. Σεβασμός και στους συναδέλφους- δημοσιογράφους. Ακόμα και σε αυτούς τους λίγους – γραφικούς , που τους γνωρίζει άλλωστε η αγορά μας…

Σημείωση: γραφικοί γίνονται με τις ανούσιες, σπασμωδικές κινήσεις που κάνουν. Αλλα ΟΚ και αυτοί συμβάλλουν στην… διαφορετικότητα της επαγγελματικής μας κοινωνίας. Και σε μία κοινωνία επιβάλλεται και λίγο γέλιο…

Σεβασμός λοιπόν, σε προσπάθειες, κινήσεις και φυσικά επιλογές. Και το εννοώ…

Και όποιος βλέπει ασέβεια στην κριτική, γιατί απλά δεν του αρέσει να τον κρίνουν, ε, ας το ψάξει εσωτερικά αυτό.

Όλοι κρινόμαστε και όλοι επιβάλλεται να ακούμε την κριτική. Και πάνω από όλα εμείς, οι δημοσιογράφοι, που «εκτιθέμεθα» στον κόσμο, που είναι και ο μεγαλύτερος κριτής μας.

Λίγες ώρες, μετά την δημοσιοποίηση της περασμένης «Πίσω Κίνησης», μου έστειλε μήνυμα ο CEO της Union Automotive Group Ran Danai, που θα εκπροσωπεί την Geely στη χώρα μας.

Θα σας τα πω όλα όσα μου έγραψε-απάντησε λοιπόν για την Geely.

Στο ερώτημα μας «γιατί οι Κινέζοι δεν επιλέγουν τον έτοιμο, στρωμένο δρόμο στην Ελλάδα, ( Volvo, SEAAG κλπ)»: Ο όμιλος Geely Holding Group διαχωρίζει τις μάρκες του μεταξύ διαφορετικών εισαγωγέων στο πλαίσιο στρατηγικής. Στο Ισραήλ, για παράδειγμα, οι ίδιες 4 μάρκες (Volvo, Geely, Lynk και Smart) ανήκουν σε 4 διαφορετικούς εισαγωγείς. Αυτή η στρατηγική υιοθετήθηκε επίσης από την Hyundai/Kia σε πολλές αγορές, με την πεποίθηση, ότι ο εσωτερικός ανταγωνισμός είναι καλός για την εξυπηρέτηση των πελατών και τη δημιουργία μεγαλύτερου όγκου πωλήσεων στην πρώτη γραμμή.

Στην επισήμανση «Με άλλα λόγια, η SEEAG της Lynk & Co, δηλαδή της Geely, δίνει ένα σκασμό λεφτά για να αγοράσει το κτίριο του Λαϊνόπουλου και οι Κινέζοι λένε στους Ισραηλινούς να μπούν….» λάβαμε την εξής απάντηση: «Η Geo Mobility έχει υπογράψει με τη Geely το 2020, και η επέκταση της συνεργασίας στην Ελλάδα, έχει ήδη συμφωνηθεί από το 2022, πολύ πριν ξεκινήσει η SEEAG με τη Lynk ή η Frey με τη Mercedes. Η GEO Mobility επελέγη, λόγω των ισχυρών επιδόσεών της με τη Geely, καθώς είναι ο εισαγωγέας με τις καλύτερες επιδόσεις».

«Και σπεύδει να το ανακοινώσει ακόμη και μία ημέρα, μετά την τεράστια επιτυχία της Auto Athina 2024». Ο κος Ran Danai διευκρίνησε τα εξής: «Η πραγματική ανακοίνωση τελούσε, υπό την αίρεση της τελικής επιβεβαίωσης της WVTA (30 Σεπ) και της έγκρισης της Geely China. Από τη στιγμή, που ξεκινήσαμε να συναντάμε ανθρώπους, να αντλούμε πηγές από τοποθεσίες και να συζητάμε για δραστηριότητες λανσαρίσματος, θέλαμε να παρακολουθήσουμε την ανακοίνωση ισότιμα και να αποφύγουμε φήμες και παραπληροφόρηση. Το αρχικό σχέδιο, ήταν να ανακοινωθεί, σε συντονισμό με την έκθεση Auto Athina, αλλά για τεχνικούς λόγους, έπρεπε να αναβληθεί κατά μία εβδομάδα.»

Ξεκάθαρος και ιδιαίτερα ορεξάτος ο CEO της Union. Τον ευχαριστώ για τις απαντήσεις του και φυσικά όλοι μας ευχόμαστε στον ίδιο και την ομάδα του, καλή τύχη και καλή επιτυχία…

Γιατί η ιδιαίτερη ελληνική αγορά αυτοκινήτου, θέλει πολύ γρήγορα αντανακλαστικά, καλούς ντριπλαδόρους, γνώστες των συνεχώς μεταβαλλόμενων δεδομένων της, διορατικότητα, ευήκοα ώτα, φαντασία, και φυσικά τύχη…

Οι κινήσεις και η marketing αντεπίθεση των Αντώνηδων της Instacar, πρέπει να διδαχτεί σαν case study σε πανεπιστήμια.

Έκατσα κάμποση ώρα σε μία γωνιά στο περίπτερό τους, στην Auto Athina και άκουγα αυτά που έλεγε ο κόσμος, στους ανθρώπους της εταιρείας…

Δεν ξέρω αν άλλη εταιρεία leasing, έχει τέτοια αποδοχή από το κοινό…

Αν και «Βάζελοι» (ο ένας τουλάχιστον γιατί ο άλλος είναι δικός μας), τους βγάζω το καπέλο…