Τον νέο συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης παρουσίασε νωρίτερα ο ΟΣΕΘ παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστου Σταΐκούρα.

Δημιουργία μιας νέας γραμμή Νέα Ελβετία–Αεροδρόμιο-Νέα Ελβετία διερχόμενη από πολλαπλές περιοχές των δήμων Θέρμης και Πυλαίας-Χορτιάτη.

Συγκεκριμένα ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, κ. Γιάννης Τόσκας και ο συγκοινωνιολόγος του οργανισμού, κ. Σαμ Σαλέμ ανακοίνωσαν την τροποποίηση έντεκα συνολικά λεωφορειακών γραμμών που διέρχονται από τον δήμο Θεσσαλονίκης, καθώς και την δημιουργία μιας νέας που θα ξεκινά από το αεροδρόμιο με κατεύθυνση τον σταθμό μετεπιβίβασης της Νέας Ελβετίας.

Αναλυτικότερα οι επερχόμενες αλλαγές του συγκοινωνιακού χάρτη της Θεσσαλονίκης είναι οι ακόλουθες:

Στον σταθμό μετεπιβίβασης στη Νέα Ελβετία, προστίθεται ένα ζεύγος στάσεων προκειμένου να σταματάνε τα λεωφορεία των γραμμών Νο 4 «Καλαμαριά-Χαριλάου», Νο 66 «Χαριλάου-Θέρμη που δεν τροποποιούνται.

Html code here! Replace this with any non empty text and that’s it.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με τις εν λόγω αλλαγές ο στόχος του σχεδιασμού του ΟΣΕΘ είναι το πλήθος επιβατών να μπορέσει να μετακινείται από και προς τις στάσεις του Μετρό με την αστική συγκοινωνία, εφαρμόζοντας την πρακτική της Μετεπιβίβασης.

Απομακρύνονται δύο Λεωφορειακές Γραμμές από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό: No 11 «Πυλαία-Ν.Σ.Σ.» και Νο 17 «Τριανδρία-Ν.Σ.Σ.»

Χορηγός Επικοινωνίας

Θεσπίζεται ξεκάθαρη Τροφοδοτική λειτουργία των αστικών/περιαστικών/υπεραστικών λεωφορειακών γραμμών (Λεωφορειακές γραμμές που διέρχονται από σταθμούς μετεπιβίβασης Ν.Σ.Σ., σταθμό ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΤΣ Σταυρούπολης, Νέας Ελβετίας, Α.Σ.ΙΚΕΑ) προς το ΜΕΤΡΟ

Η γραμμή Νο 10 «Χαριλάου-Ν.Σ.Σ.» προβλέπεται να διέρχεται από τον άξονα της οδού Τσιμισκή αντί του άξονα της οδού Εγνατία

Η γραμμή Νο 11 «Πυλαία-Ν.Σ.Σ.» τροποποιείται και δημιουργείται σύνδεση της γραμμής από το Τ.Σ. Πυλαίας μέχρι το σταθμό Σιντριβάνι του ΜΕΤΡΟ και κατάργηση του τμήματος από το κέντρο της πόλης (Σιντριβάνι) μέχρι τον Ν.Σ.Σ.

Η γραμμή Νο 11Τ «Πυλαία-Χαριλάου» τροποποιείται καθώς δομείται επέκταση της διαδρομής της γραμμής μέχρι τον σταθμό της Νέας Ελβετίας (σύνδεση τερματικών σταθμών Πυλαίας, Χαριλάου και Ν. Ελβετίας)

Η γραμμή Νο 17 «Τριανδρία-Ν.Σ.Σ.» – συνδέεται με στάσεις μετρό «Πανεπιστήμιο», «Συντριβάνι», «Αγίας Σοφίας», με παράλληλη κατάργηση του τμήματος της γραμμής μέχρι τον Σιδηροδρομικό Σταθμό

Η γραμμή Νο 20 «Μενεμένη-Αριστοτέλους» απομακρύνεται από τον κεντρικό χώρο του Τ.Σ. Αριστοτέλους και προβλέπεται διέλευση της γραμμής μέσω των οδών Ίωνος Δραγούμη και Βενιζέλου

Η γραμμή Νο 21 «Εύοσμος-Αριστοτέλους» απομακρύνεται από τον Τ.Σ. Αριστοτέλους και εφαρμόζεται διέλευση της γραμμής μέσω των οδών Ίωνος Δραγούμη και Βενιζέλου

Η γραμμή Νο 30 «Τριανδρία-Αποθήκη» (μια καίρια εγκάρσια γραμμή από βορρά προς νότο) επεκτείνεται η διαδρομή της μέχρι την Καλαμαριά στο ύψος της οδού Χηλής (Κερασούντος), με επιστροφή μέσω οδών Τάκη Οικονομίδη-Πλούτωνος

Η γραμμή Νο 36 «Βούλγαρη-Ζώνη Καινοτομίας» (μια σπουδαία γραμμή εξυπηρέτησης της ΝΑ ζώνης) αναδημιουργείται ως καίρια σύνδεση της γραμμής με τον σταθμό της Ν. Ελβετίας, για κάθε δυνατότητα μετεπιβιβάσεων

Η γραμμή Νο 45 «ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΚΤΕΛ Χαλκιδικής» συνδέεται απευθείας με τον σταθμό της Ν. Ελβετίας και, άρα, με το μετρό

Η γραμμή Νο 57 «Χορτιάτης-Αριστοτέλους» τροποποιείται με σύνδεση της από τον Τ.Σ. Χορτιάτη μέχρι τον Ν.Σ.Σ. με ταυτόχρονη απομάκρυνση της γραμμής από τον Τ.Σ. Αριστοτέλους στο κέντρο της πόλης

Η γραμμή Νο 58 «ΤΣ Χορτιάτη – Πανόραμα-Βενιζέλου» τροποποιείται με σύνδεση της από τον Τ.Σ. Χορτιάτη μέχρι το σταθμό της Ν. Ελβετίας, με ταυτόχρονη απομάκρυνση της γραμμής από το κέντρο της πόλης της Θεσσαλονίκης (οδός Βενιζέλου). Εξετάζεται ως εναλλακτική διαδρομή η διέλευση της γραμμής από την οδό Βούλγαρη και από τις στάσεις ΜΕΤΡΟ «25ης Μαρτίου» και «Βούλγαρη».