Η δημιουργικότητα και οι φρέσκιες ιδέες συνεχίζονται από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες με αυτό το μοντέλο να αποτελεί ένα ρηξικέλευθο δημιούργημα.
Η εποχή που ένα κινεζικό αυτοκίνητο αποτελούσε αφορμή για χλευασμό και γέλιο έχει παρέλθει για τα καλά. Η πάλαι ποτέ κακή τους φήμη έχει αντικατασταθεί από λέξεις όπως καινοτομία και προηγμένη τεχνολογία.
Πέρα από όσα βλέπουμε ήδη στη χώρα μας, οι κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων πρωτοπορούν ακόμα περισσότερο σε ασιατικές αγορές, πόσο μάλλον στη δική τους, παρουσιάζοντας και λανσάροντας αρχικά εκεί καινοτόμα πρότζεκτ.
Το τελευταίο σε αυτή τη λίστα είναι κάτι το ρηξικέλευθο. Ο λόγος για το Nevo E07, το οποίο αποτελεί το νεοφυές «κλαδί» των ευφάνταστων ιδεών των σχεδιαστών της Changan.
Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι πρωτοποριακό, διότι είναι ένα SUV που μετατρέπεται σε pickup μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα. Παρουσιάστηκε πρόσφατα με κάθε επισημότητα και αναμένεται να λανσαριστεί εντός των επόμενων μηνών στην Κίνα, τόσο σε έκδοση range extender, όσο και ως BEV.
Το ιντριγκαδόρικο ντιζάιν του χαρακτηρίζεται από έναν έξυπνο μηχανισμό. Η γυάλινη επιφάνεια που βρίσκεται πίσω από την τρίτη κεκλιμένη κολώνα μαζεύεται πάνω από την οροφή, αποκαλύπτοντας μία ευρύχωρη καρότσα.
Έτσι, αποτελεί ένα απολύτως ευέλικτο αυτοκίνητο για εκείνον που θέλει να συνδυάσει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από δύο διαφορετικούς «κόσμους».
Να τονίσουμε, ότι το Nevo E07 παρουσιάστηκε ως κόνσεπτ τον Σεπτέμβριο του 2023 και μόλις έναν χρόνο μετά το βλέπουμε ως μοντέλο παραγωγής.
Η Audi παρουσίασε ένα παρεμφερές κόνσεπτ, το Activesphere, τον Ιανουάριο του 2023, αλλά δεν προχώρησε στην παραγωγή του. Μπορεί κανείς να πει ότι η Changan χρησιμοποίησε το γερμανικό πρωτότυπο ως έμπνευση.
Το SUV που μετασχηματίζεται θα διατεθεί αρχικά στην κινεζική αγορά έναντι περίπου 26.000 ευρώ (βάσει παρούσας ισοτιμίας), μία αρκετά προσιτή τιμή εφόσον μιλάμε για ένα μεγάλο SUV με μήκος πάνω από 5,0 μέτρα.
Σε αυτή την τιμή θα πωλείται η αμιγώς ηλεκτρική του εκδοχή, με το κόστος για το range extender να ανέρχεται στις περίπου 27.300 ευρώ. Εδώ, η μπαταρία θα έχει χωρητικότητα 39 kWh, ενώ το BEV θα εξοπλίζεται με μπαταρίες είτε 70 είτε 90 kWh.
Στην πρώτη περίπτωση (range extender), η αυτονομία θα φτάνει τα περίπου 200 χιλιόμετρα, ενώ ως αμιγώς ηλεκτρικό η μέγιστη τιμή θα ανέρχεται στα 700 χιλιόμετρα, βάσει του κινεζικού κύκλου μετρήσεων CLTC.